קניות לונדון

מתישהו בשנת 2013 הייתי בלונדון זה היה...רגע, תנו לחשב, לראות באינסטגרם, 4 חודשים. וואו, די מזמן. כל הדברים שקניתי מונחים באריזתם ובכבוד רב בסלסלה על השידה. החלטתי להשתמש איתם רק אחרי כתיבת פוסט, והינה הגיע הזמן, עד כה נהנתי להסתכל, גם טוב. 



לא קניתי הרבה דברים, למען האמת לא היה לי חשק לקניות בכלל. אני חושבת שאני מרגישה קצת overdose קניות לאחרונה, במיוחד אחרי שפרסמתי את טרילוגיית הקניות שלי בצרפת וראיתי כמה קניות לא שימושיות, וכמה מלאי שוכב לי במגרה סתם כך. את רוב הקניות קניתי בחוסר חשק משווע, זה נשמע ממש מטומטם, אבל כאילו את אומרת לעצמך "מה אני בחו"ל, אני לא אקנה? זה חלק מהחוויה", אז קניתי. למזלי פחות.


היום הכל בסלסלה

קניות דיוטי


סגור:
פתוח:

הסרום המפורסם של אסתי לאודר Advanced Night Repair

השתמשתי איתו בעבר ומאוד אהבתי. קניה מיותרת לגמרי עבורי. ראשית אני משתמשת עדיין בקרם איזומד לטיפול בפיגמנטציה שלי. זה הקרם היחידי שאני מורחת על הפנים כרגע, אפילו שהוא נקודתי. שנית, אם כבר אני מורחת קרם לילה אז טרם סיימתי את קרליין, שאני מאוד מרוצה ממנו
מחיר בדיוטי: 117$ כמות 50 מ"ל = 410 שקל. 
סקירה על הסרום וסרומים בכלל אצל ריסים ורסיסים בבלוג.

מסקרה של שאנל Sublime De Chanel

למסקרה של שאנל התוודתי בטיול לפריז, ומאז אהבה גדולה. טובה מכל הבחינות, עונה לי על כל הצרכים, לא צובעת עפעפים ומגיע במגוון של 4 צבעים. הגיע הזמן והמסקרה עומדת להסתיים, הזדמנות פז להתחדש בחדשה. הפעם בחרתי בסוג שונה בגלל הסקרנות. בהגדרתה היא שונה מה-Inimitable (הקודמת שלי) בכך ש-Inimitabl בעלת תכונות: מאריכה, מעגלת ומפרידה, ואילו Sublime מאריכה ומעגלת. כלומר, חסרה לנו פעולה אחת של הפרדת ריסים, שהיא משמעותית מאוד. המברשת שמנמנה לעומת הקודמת, ושונה בעיצובה. בחרתי באותו גוון כמו שהיה לי, מוצלח ביותר Deep Pueple 30. אני מבטיחה לספר ולהשוות ביצועים כשאתחיל להשתמש. בינתים אני סוחטת את הקודמת שלי עד הטיפה האחרונה.
על מגוון המסקרות של שאנל אפשר לקרוא ולהתרשם באתר.
מחיר: 17£ כמות 6 גרם = 100 שקל.

מימין החדשה, משמאל הישנה. עיצוב שונה:

סטיין של איב סאן לורן בגוון 11 YSL Rouge Pur Couture

ניסיתי את הסטיין באפריל כמה שבועות לפני הטיסה, התלהבתי ברמות והחלטתי לקנות אותו. פדיחה להודות אבל לפעמים צריך להכות בברזל בעודו חם. כשקניתי אותו כבר לא התחשק לי עליו כמו לפני כן, למרות שהוא נהדר, מעולה, ואני בטוח אוהב. אני כרגע לא משתמשת עם אודמים ביומיום, ומה לעשות עם כל המלאי שיש לי? 
מחיר בדיוטי: 37$ כמות 6 מ"ל = 130 שקל. 

ברונזר בובי בראון בגוון 01 Bobby Browm Bronzing Powder in Golden Light

גם עם בובי אותו סיפור כמו עם הסטיין של YSL. כחודש לפני הטיסה ניסיתי אותו יחד עם ה-bb cream הסופר מוצלח שאותו רכשתי. מאוד התלהבתי מהברונזר כמו מהמברשת ברונזר. אמת, רציתי בדיוטי לקחת את שניהם, אבל ויתרתי, כי עברתי את תקציב הבזבוזים. לא מתחשק לי על הברונזר, למרות שהוא מוצלח מאוד ומתאים לי, כי יש לי מוצרים טובים אחרים, שטרם סיימתי, זה חתיכת קץ'. מה עושים? מעיפים את הדברים הישנים? הכי פדיחה שכמה שבועות לפני שקניתי את הברונזר של בובי, קניתי את הטרקוטה של גרלן. שגם הוא מונח לו באריזתו אי שם במגרה.  
מחיר בדיוטי: 42$ כמות 8 גרם = 147 שקל. 
מחיר מברשת: 58$ = 203 שקל.

צבע מהמם, עמידות 3 ימים, רק באסה אחת גדולה, והיא: מה זו המברשת הענקית הזו?? המברשת גדולה יותר מרוחב הציפורנים שלי, האצבע היחידה שהולך לי טוב איתה היא האגודל. עוד לא נתקלתי בכזה דבר. אלו המברשות שנמכרות בסופרפארם? איך אפשר להשתמש עם זה? כל ה-Essie שברשותי בעלי מברשת דקה ומוצלחת מאוד. 
מחיר בדיוטי: 8.90$ כמות 13.5 מ"ל = 31 שקל. 
מברשת עבה ושערה סוררת, כל זה לפני שימוש:

מותגים שונים

סגור:
פתוח:

בושם מאסק של בודי שופ Body Shop White Musk EDP

את הבושם המופלא של בודי שופ היללתי בפוסט המלצות החודש. הבושם של חברת בודי שופ הבריטית נחשב רב מכר ולא לחינם. באתר הבושם מתואר כ"ריח רך וקטיפתי עבור כל אישה, גרסת הא.ד.פ מרוכזת, חזקה, ונמשכת לאורך זמן רב", אני מסכימה עם כל מילת תיאור, הבושם סופר עמיד. את הבושם ידעתי מראש שאני מתכוונת לקנות, ושיחקתי אותה. הריח מתאים לכל עונה ולכל שעה ביום. קיימים מגוון מוצרים נלווים לאותו ריח (א.ד.ט, ספרי גוף, שמן ועוד), אבל גרסת הא.ד.פ היא בהחלט המוצלחת מכולם. 
מחיר: 13£ כמות 30 מ"ל = 78 שקל. 

סומק לבן של אילמסקה Illamasqua Powder Blush in Intique

את הסומק הלבן חמדתי מזמן. לדעתי זו המצאה גדולה מהחיים. סומק לבן משמש להארות, מה שהופך אותו מועדף על צללית לבנה הוא הגדול שלו כמובן. בגלל שהוא רחב יותר אפשר להשתמש איתו בנוחיות על שטחים גדולים עם מברשת סומק. להבדיל מרוב המוצרים המאירים שהם בעלי שימר, הסומק הלבן מאט וזה הופך אותו לפריט חובה מוצלח לכל שימוש.  
מחיר: 10£ כמות 4.5 גרם = 60 שקל. 

קניות דראגסטור 

איפור


פריימר מאט Accessorize Matte Primer

בסיס למייקאפ שאפשר להשתמש בו גם בפני עצמו (כמו "פורפשיונל" של בנפיט). הפריימר מחליק אי אחידות בעור ונותן מראה מאט, מומלץ לעור מעורב/שמן. אין לי שמץ של מושג למה קניתי אותו? תעלומה. 
מחיר: 7£ כמות 30 מ"ל = 42 שקל.

סטיינים של רבלון Revlon Just Bitten

הרבה ביקורות משובחות נאמרו על הסטייינים הללו, ומאוד התחשק לי לנסות. בחרתי בגוונים 020 Lovesick ורוד ו-040 Rendezvous כתום, אפילו שיש לי גוונים דומים. כן, ממחזרת את עצמי. סקירה על הסטיינים אפשר לקרוא בבלוג של מרינה יש יופי בכולנו.
מחיר: 8£ כמות 2.7 גרם = 48 שקל, מוצר שני בחצי מחיר. 

סיסי קרים של סבנטין Seventeen CC Cream

אם מכל הקניות שלי יש משהו מוצלח ואהוב אחד זה הסיסי קרם.
מה אומר ומה אגיד? מוצלח, מוצלח, מוצלח. מתהדר במקדם הגנה SPF25, נספג בקלות, עמיד עד הערב, כיסוי קל כיאה לביבי קרים (ביבי, סיסי, מבחינתי same same) אבל מכסה. צ'מעו, מכסה לי את הפיגמנטציה בהצלחה, זה אומר הרבה. מחיר זול. מה עוד אפשר לבקש?
מחיר: 7£ כמות 30 מ"ל = 42 שקל, מוצר שני בחצי מחיר.

סיסי קרים של מקס פקטור Max Factor CC Cream

ניסיתי אותו במהלך יום אחד והתלהבתי. אחלה כיסוי, החזיק מעמד כל היום, בעל מקדם הגנה SPF10 והמוצר השני בחצי מחיר. מה, לא לקנות? ברור שכן.
מחיר: 10£ כמות 30 מ"ל = 60 שקל, מוצר שני בחצי מחיר.

מייקאפ במרקם קרם של מקס פקטור Max Factor Whipped Creme

ניסיתי בחנות, אהבתי את המרקם, את הכיסוי וקניתי. קניה מיותרת, כי יש לי מייקאפים בבית, ובחצי שנה אחרונה אני משתמשת ב-ביבי/סיסי קרים בלבד. 
מחיר: 10£ פאונד כמות 18 מ"ל = 60 שקל.


בריאות


מי פה ליסטרין עם פלואוריד Listerine Total Care Mouthwash

תלמדו יבואני ארץ ישראל: גם בריטים מייבאים מוצרים אמריקאים, ולמרבית ההפתעה, ליטר מי פה עולה 7.35£ פאונד, כ-42 שקלים, וחצי ליטר עולה 3.45£ = 20 שקלים. מה? אה? 20 שקלים? עם היבוא ומיסים וענינים? אז למה פה בארצנו עולה מחיר כפול של 40?
בגלל המחיר הזול, קניתי 2 בקבוקים, הבקבוק הסגול לעומת שאר הצבעים מכיל פלואוריד.
מחיר: 6£ (קניתי במבצע) כמות 1 ליטר = 36 שקל. 

משחת שינים מלבינה קולגייט Colgate Max White One

היה מבצע של משחת שינים + לק של Nails Inc במחיר 3 פאונד. לק של ניילס אינק עולה כ-11£, אז מי אני שאסרב? אומנם הלק מוקטן, אבל מזה משנה? מספיק להרבה שימושים. 
מחיר: 3£ כמות קולגייט 75 מ"ל, לק 10 מ"ל (לא כ"כ קטן) = 18 שקל.


טיפוח


סבון פנים פילינג Clearsail Daily Clear Scrub

סבון פנים פילינג עם ויטמינים ותמציות, וזה מה שנקרא שיווק נכון.
אריזה שקופה עם נוזל ירקרק המשדר בריאות, תיאור של ויטמינים ותמציות, מחיר מושך, הכל נותן רצון עז לרכוש. מראה המוצר הזכיר לי את המוצרים האהובים של חברת St. Ives שפעם נמכרו בארץ, אבל איפה... איזה הבדל ואין קשר בין המוצר שקניתי ולסבון פילינג המדהים של סנט איב. החל מהשפורפרת שהפיה תקועה אין שם עמוק בפנים במקום בחוץ, והריח לא איאיאי. את העבודה הוא עושה בסדר, אבל בואו נאמר שהסבון פילינג של גרנייה מרגיש לי יסודי יותר. 
מחיר: 3.33£ כמות 150 מ"ל = 20 שקל. 

שמפו לשיער יבש Aussie Miracle Moist  

קניתי כי לא היה במלון שמפו, אז חיפשתי בקבוק קטן לשימוש קצר. השמפו כל כך מוצלח, ששווה לקנות את גרסתו הגדולה. השמפו עתיר לחות, מעט כמות על היד, מסז' בשיער, והשיער מתכסה ברובד קרמי לבן, משהו מטורף. התלהבתי. 
מחיר: 4.69£ כמות 300 מ"ל = 28 שקל. 

שמן שיזוף מאליבו Malibu Bronzing Tanning Oil SPF6

רציתי לקנות שמן שיזוף של הוואין טרופיק, שאני חולה עליהם, רק שבעוד שבארה"ב הם עולים כ-10$ = 35 שקלים, בלונדון כ-13 פאונד = 80 שקלים, יחי ה"הבדל הקטן". אז הלכתי לכיוון הזול יותר, של מאליבו, הריח סבבה, מכיל מסנן קרינה. שיזוף של שמן יפה יותר משיזוף של קרם, בכל מקרה להשתזף לא מומלץ.
מחיר: 6£ כמות 200 מ"ל = 36 שקל.  

שמן קוקוס לשיער ולגוף Superdrug Coconut Oil

רציתי לקנות משהו. יותר נכון לא רציתי, אבל מרוב שלא רציתי הרגשתי צורך לקנות. שמן קוקוס לשיער של סופרדראג מיועד לעיצוב שיער יבש או פגום. ניתן להשתמש איתו כתכשיר שיער או גוף. המוצר התברר כלא אהוב עלי. מגיע במצב מוצק, צריך לגרד חומר עם הציפורנים, כשמשפשפים אותו בין הידים הוא נמס אבל לא מספיק חלק כי נשארים גושים. את הגושים רואים היטב על השיער, וגם מריחים ריח קוקוס דומיננטי מסריח שמעפיל על כל קרם גוף ובושם. אפשר להשתמש איתו כשמן גוף, אבל אני לא אוהבת שמני גוף, ואם כבר אז כבר נוח יותר להשתמש בשמן נוזלי. מזל שעלה כ"כ זול, הלך ישר לפח. 
מחיר: 2.29£ כמות 125 מ"ל = 14 שקל.

שער המרה

נכון לתאריך 22.1.2014
שער יציג פאונד עומד על 5.7810 שקלים, בחישובים עיגלתי ל-6. 
שער יציג דולר אמריקאי עומד על 3.5 שקלים.