Sephora line

בביקור האחרון בצרפת, לאחר התחדשויות מופת בפריז, המגמה המשיכה איתי לגרנובל.


חייבת לגנוב איזו פסקה על גרנובל: עיר מדהימה ביופיה, שוכנת בדרום מערב צרפת לרגלי האלפים הצרפתים, כשעתים נסיעה מז'נבה (איטליה), הנוף באזור זה משהו מדהים, הרים שלא רואים את סופם, הנוף ב-Vorrepe הזכיר לי את הנוף במאנאלי.
כמה שלא רציתי לטוס הפעם הזו מטעם העבודה, זו הפעם שהכי נהנתי. גם היה לי רכב משלי, כך שיכולתי לטייל סוליקו כמה שבא לי ואיפה שבא לי.

ולעניינו של מסע הרכישות:
ביום שבת, היום החופשי שלי מהעבודה, נסעתי לגרנובל לטייל ולבזבז. התחלתי בזארה עם 3 חצאיות בלון שעלו 7 יורו כ"א. המשכתי עם צעיף כוכבים מדליק, ומשם השייר בואכה למרכז העיר  ל-Sephora. היות ובעלי היקר השאיר לי 200€ למתנות (ועוד דולרים בארנק), הרגשתי חופשי להמשיך לבזבז.
הצטיידתי ב- 4 פריטים, שמיד התחלתי להשתמש איתם, ואני סופר מרוצה.

אז מה קניתי:
1. מברשת פודרה 121 משיער טבעי - precise natural powder 121
2. עפרון גדול בצבע זהב מספר 08 -  crayon jumbo 12H 08 gold 0.10oz
3. פודרה דחוסה מאירה בצבע ורוד - highlighting compact powder pink 0.38oz/11g
4. פודרה דחוסה מהירה בצבע זהב - highlighting compact powder gold 0.38oz/11g

יחידת המרה oz = 27.4g


מברשת פודרה - לפי האתר של ספורה, המברשת משמשת הן להנחת פודרה וסומק. המברשת עשויה משיער עיזים טבעי, מעוצבת כחרוט, ומאפשרת אחיזה לצד המברשת לשם כיסוי כבד, או לכיוון הקצה למען כיסוי קליל יותר. ידית האחיזה עשויה מאלומיניום (מתכת קלה מאוד).
על העיצוב אחראי המעצב צרפתי Philippe Di Méo . המברשת  מגיעה עם מכסה פלסטיק המגן על הסיבים, ויוצר מעמד בפני עצמו, כך שאפשר לאחסן את המברשת עם הזיפים כלפי מטה. הצבעים השונים של ידיות המברשות מבדילים בשימוש לאזורי הפנים, כל צבע מותאם לאזור פנים אחר. הורוד מיועד לפנים. אני מוצאת את הרעיון הזה מדליק, למרות שתכלס כשאת באה להתאפר מי זוכר את הצבע של הידית? אולי זה טוב יותר למאפרות מקצועיות, שמסדרות את המברשות זו לצד זו. 
אני משתמשת עם המברשת להנחת הפודרה, לסומק נוח לי להשתמש עם מברשת קטנה יותר. מברשת 128 של מאק, עושה עבורי את העבודה נאמנה.
המברשת פודרה אכן כפי שמבטיחים בחברה, מאוד נוחה לשימוש, ומאוד נעימה במגעה על הפנים, מרגיש כמו ליטוף והמברשת רכה בטירוף. בהחלט קניה מוצלחת.

הפודרות - אח, אח, איזו אהבה, התמוגגות. בין הקניות הטובות שלי. 
הרבה זמן חיפשתי פודרה מאירה שתענה על הצרכים שלי. רציתי תוספת של מראה מואר מעל המייקאפ, וכל מה שניסיתי התברר כשימרי מדי. 
הפודרה עולה 10€. קניתי שנים, צבע אחד מוגדר זהב והשני ורוד, אם כי אולי הוא ורדרד על היד, אך בפועל בהיר על הפנים, כך שנראה לי שבהחלט יכול להתאים לכל אחת. אולי על בהירות עור השימריות קצת תצא, כי היא אכן קיימת - אבל קלילה.
לפודרות יש ריח משגע של טלק/אפרסק. ואני מתענגת בכל שימוש. 
הפודרה זהב - בהתחלה חשבתי שזה סוג של ברונזר, אבל זה לא, זו באמת פודרה עם גימור עדין מאוד של זהב. היום השתמשתי איתה לראשונה, כמו שאני שמה ברונזר (מתפוחי הלחיים לכיוון הענבל), ועליו הוספתי ברונזר בתפזורת של MAC, ובהחלט אוהבת את התוצאה. עדין, יפה, קל, ועם זאת מורגש. כמו שאומרים ללכת עם להרגיש בלי. 

עפרון ג'מבו משמש כעפרון עינים או צללית. אני משתמשת איתו כעפרון עינים ומאוד אוהבת את הצבע הזהוב. בחנות התלבטתי בינו לבין עפרון זהב של MUFE (המחירים אגב די קרובים, העפרון של ספורה עולה 10€ ושל MUFE עולה 13€), אך לבסוף העפרון של ספורה ניצח עבורי. במפתיע גם עם הגודל אני מסתדרת, יוצא פס יפה מאוד. מגוון הצבעים שיש לעפרונות הוא מדהים! מרהיב ביופיו, שפע צבעים, נראה לי שקיימים מגוון צבעים מכל הסקלה. לו הייתי מהמתאפרות ה"כבדות" בעינים הייתי קונה כמעט הכל. העפרון אמור להיות Waterproof, אבל היות שאני לא נכנסת למים עם איפור אני לא יכולה להעיד על טיב איכות זו. ועם הסבון של לוריאל, שסיקרתי בפוסט אחר, הוא יורד מיד ללא שאריות.

מדבקות לצפורנים - נראה לי נחמד אבל התברר כאכזבה מוחלטת. מחיר 10€. 
  1. לא נוח להוציא אותן מהעטיפה
  2. לא נוח להדביק על הצפורן ולגזור את השאריות
  3. והכי מבאס - לא יורד. אפילו שהם רושמים מאחורי העטיפה שיש להוריד את המדבקה עם אצטון, זה לא יורד, והבאסה שזה מתחיל להתקלף ופשוט לא יורד עם אצטון, אז לאט לאט קילפתי את זה כל יום קצת, אחרי כ-4-5 ימים ירד הכל
הרעיון לעומת זאת מאוד נחמד.

Full Action Extreme Effect Mascara - מסקרה שלא קניתי אבל ניסיתי, והיא טובה מאוד. קיימת במגוון צבעים. ניסיתי את הסגולה. במריחה אחת בלבד, המסקרה הדגישה את הריסים, השאירה צבע יפה ולא צבעה לי את העפעפים כמו תמיד, מומלץ בחום.