קרמים לטיפוח הפנים

Olay Day Cream


לפני שנה, ממה טסה לארה"ב, וביקשתי ממנה שתביא לי את הקרם של OLAY. הקרם מופיע ברשימת המוצרים הנבחרים של מגזין Allure ומחירו 10$. בתחילת השימוש שלי הייתי מרוצה למדי: כמות ענקית, מחיר פצצה, מרקם נעים מאוד לשימוש: דליל בצורה מדוייקת, לא דליל מדי ולא שמן מדי, נספג מהר בעור ומכיל מסנן קרינה SPF15 שהוא מדד חשוב עבורי. השתמשתי איתו בהנאה רבה במשך כל הקיץ ואפסנתי אותו לקיץ הבא (כי בתום הקיץ אני עוברת להשתמש בקרמים שומניים יותר).
כשהגיע הקיץ הבא, הוצאתי אותו בשמחה ממקום המסתור שלו, פתחתי אותו, שמתי קצת בכף היד כדי למרוח על הפנים ומה... יצא ממנו כזה ריח חריף של...ברזל?? עופרת?? ריח מתכתי לגמרי, שאי אפשר להתבלבל איתו! העפתי את הבקבוק מלא כמעט עד שלמותו הישר לפח.
אני יודעת שלקרמים יש זמן תפוגה ותוקף של שנה, אבל מעולם זה לא קרה לי עם שום קרם.

 Estee Lauder Time Zone Day Cream


ובשמו המלא:

הוא פשוט נעים. נעים לשימוש, נעים למריחה, נספג בשניה, הריח מעולה, שונה לגמרי במרקם מה-OLAY בתקופה הטובה שלו. האם הוא שווה את ה-320 או יותר שקל שהוא עולה? אני לא יודעת. האם הוא עושה עבודה שונה מכל קרם עממי אחר? אני לא יודעת. בנוסף, אני עכשיו בהריון, אז העור שלי נראה זורח וזוהר לא משנה מה אני מורחת על הפנים. גם לפני ההריון היה לי עור טוב, אבל בהריון הפנים זוהרות ומסתבר שזה נפוץ.

Careline Triple Omega Night Cream


סדרת ה"אומגה" של קרליין קיבלה 5 כוכבים ב"ברכה בודקת" בזמנים מודרניים.  
כיאה לקרם לילה המרקם מאוד סמיך, מאוד לילה, כבד אבל נספג מהר מאוד. השתמשתי איתו גם לפני ההריון, אולי בגלל שהוא סמיך מאוד, הרגשתי שהוא נותן מכה של לחות לפנים, לא הרגשתי את הפנים זוהרות יותר לאחר השימוש, אבל סה"כ הוא מאוד נעים לי לשימוש. המחיר גם כיפי לגמרי, 60 שקלים לאחר הנחה של 40% כמדומני.

Estee Lauder Time Zone Night Cream


ובשמו הארוך והמלא:
אין מה לעשות, זו ליגה אחרת. אפילו שהוא קרם לילה, אני לא מרגישה שום כבדות כשאני מורחת אותו, היות והוא יותר סמיך, יוצא שאני משתמשת כמותית פחות מהקרם יום. אני יודעת זאת, כי התחלתי להשתמש עם שניהם בו זמנית, אני משתמשת כל יום, והקרם יום הולך להיגמר לי, בעוד שמהקרם לילה נשאר לי כמעט חצי - ואני מורחת בנדיבות.
אין אפילו מה להרבות במילים, הוא פשוט נעים לשימוש, בצורה שמזמן לא הרגשתי עם הקרמים העממים, שאני משתמשת. בפירוש ליגה אחרת. 

מוצרים נוספים שאני משתמשת איתם הם:

Clarins Eclat Minute


המוצר כשמו כן הוא "מאיר בדקה". אני משתמשת איתו לעיתים רחוקות, כי אני לא זקוקה למטרה הזו על בסיס יומיומי. מתי הוא שווה שימוש? כשאת שפוכה וחייבת לצאת. את מורחת על הפנים בעיקר לצידי העינים ומיד הן מקבלות מראה זוהר. מן הסתם המוצר מכיל חומר הארה מסויים.

Clarins Eye Contour Balm

קרם עינים של קלרינס. אני לא מחובבי קרמי עינים למינהם. אני לא יודעת למה צריך להשתמש בהם, ובמה הם מועילים. מחדשים נעורים???
בכל מקרה יצא לי לקנות בזמנו את הקרם אז אני משתמשת בו, אם כי לעיתים רחוקות, כשאני זוכרת. אני לא יכולה להעיד שהקמטים נעלמו, שנהייתי צעירה יותר ב-10 שנים, ושהעור נראה לגמרי אחרת! לא. מה שכן הוא נעים לשימוש. בינתים אני מוצאת בקרם עינים סתם משהו מעיק שצריך למרוח מעבר לקרם הפנים הרגיל. בפעם הבאה שאקנה קרם עינים תהיה זה יהיה בגיל 50+.

Careline Moisture Lock Serum

אני מאוד מרוצה מהסרום של קרליין, ואחזור לקנות אותו שוב. הסרום עלה 60 שקל, ושווה כל שקל ושקל. גם אם היה יקר יותר היה שווה. הוא בעל מרקם בדיוק כמו ששאני אוהבת, נספג בשניות ומאוד נעים לשימוש.

Careline Hydrating Cream Gel Young 



קרם לחות במרקם ג'ל לשימוש יומיומי עם מקדם הגנה SPF15. ועוד קרם על אותו עיקרון רק ללא מקדם הגנה:
מאוד מאוד נעימים לשימוש. קלים בצורה שאין כמוה, נספגים מיד בעור, קלים מאוד ובעלי ריח טוב.
בכלל, אני מציעה להעיף מבט על שלושת הסדרות שלהם, שציינתי פה. המוצרים בהחלט שווים בדיקה.
אגב סדרות - אני לא מבינה את יועצות היופי, שמתנפלות עליך, שואלות לגילך, ולפיכך מתאימות לך קרם. קרם צריך להתאים לפי עור פנים ולא לפי גיל. אני בת 37.5 והקרם ג'ל של קרליין מעולה לי, למרות הוא מיועד לגיל צעיר 20+ ולעור רגיל-שמן. ולמה? כי בגיל ההתבגרות סובלים יותר מבעיות עור כגון אקנה, ומחפשים קרם שיהיה קל לשימוש ולספיגה כמו הג'ל מאשר קרם לחות כבד ושומני, שיחצ'קן עוד יותר.
אני משתמשת בקרמים מסוג ג'ל בעונות מעבר ובקיץ החם. נחשפתי לקרמים במרקם ג'ל של חברת H2O לפני הרבה שנים, כשעוד לא ראיתי כמותם בארץ (H2O נמכרים בחו"ל או בסטרוברינט)' ומאז התמכרתי. הם טובים לי לפנים, הכי נעימים למגע, מלחלחים, ונספגים תוך שניה.

מקווה שעזרתי והיה לכם כיף לקרוא.