טיפוח שבועי

אחת לשבוע אני משתדלת לנקות את הפנים בצורה יסודית.

זה טוב הן לפנים, להתרכז בניקיון עמוק יותר חודר שכבות, והן להרגשה הנפשית. אני יודעת שאני אחרי טיפול, מרגישה את הפנים רעננות ונקיות, ופסיכולוגית, בין אם הטיפול עובד או לא, אני מרגישה טוב יותר, שעשיתי משהו מועיל לעצמי. 




שלושה מוצרים מקובלים לטיפול היסודי: פילינג, מסכה ניקוי (חימר/ בוץ), ומסכת ריענון אחרי כל הניקיונות.

פילינג -
אני מאוד אוהבת פילינג, מרגיש לי "וואו" על הפנים אחרי טיפול. כרגע אני משתמשת בפילינג של ללין, שהוא די נחמד. יש לו ריח נעים ואריזה ירקרקה שמשקפת בריאות ורענות. לפני כן השתמשתי בפילינג על בסיס בוץ של אהבה, מעולה מעולה וכל מילה מיותרת.

מסכה מטהרת - 
היום אני משתמשת עם מסכת חימר של לנקסטר ואני מרוצה.
המרקם נעים ביותר, הריח עדין. צריך להקפיד על הוראות השימוש, ולהחזיק אותה על הפנים כ-10 עד 20 דקות, כי היא מייבשת היטב. קרה בעבר שהיו לי כמה פצעונים על הפנים, מרחתי מסכת לחות נקודתית על הפצעון והלכתי לישון. קמתי עם פנים יבשות ומתקלפות לא רק מסביב לפצעון אלא ממש התפשט מסביב, עד כדי כך שכמה ימים לא יכולתי להתאפר, מרוב שכל העור התקלף. 
כשהקפדתי להשמע להוראות זה לא קרה. 10 דקות מספיקות בהחלט למסכה הזו. ברגע שרואים, שהמסכה התייבשה והפכה ליבשה אפשר להסיר במים. לרוב אני מחזיקה כ-20 דקות ואז שוטפת ומורחת מסיכת לחות.

מסיכת לחות -
גם של לנקסטר, אני לא כ"כ אוהבת את השמנוניות של המסיכה, אבל אני מניחה שלשם כך היא נועדה. מה שכן, היא עושה את העבודה, בהחלט אני מרגישה את הפנים הרבה יותר נעימות וחלקות למגע אחרי שאני שוטפת אותה. 
לרוב אני משתמשת עם מסכת הלחות בלילה, מורחת לפני השינה ויאללה - למיטה, שתיתן איזה מכת לחות. פסיכולוגית? מרגיש נפלא, אפקטיבית? עור הפנים שלי טוב ממילא, כך שאין שינוי הנראה לעין חיצונית.


שמעתי תשבוחות רבות על הסדרה הזו של ג'ייד, קניתי את המסכה המטהרת ומסכת לחות, והתאכזבתי עד כדי כך שהלכתי להחזיר. המסכות לא נספגות בעור, מרגיש כמו יציקה על הפנים. 

פילינג ללין:
כמות: 75 מ"ל
מחיר: 50 ש"ח
איפה: ללין

מסכת חימר לנקסטר:
כמות: 75 מ"ל
מחיר: 230 ש"ח לפני הנחות
איפה: פארם

מסיכת לחות לנקסטר:
כמות: 75 מ"ל
מחיר: 230 ש"ח לפני הנחות
איפה: פארם