בשמים חדשים ללנקום וגרלן

אין כמו בושם טוב לחידוש המצב רוח. תמיד עובד אצלי, ובמיוחד עם הבשמים האלו:

Lancome La Vie est Belle                        


גבירותי ורבותי, הסירו את הכובעים בפני הבושם הכי עמיד שיצא לשוק בשנים האחרונות.
לנקום לה וי אה בל, ובתרגום: החיים יפים, בדיוק כמו הריח המתקתק שאני משוגעת עליו. אני לא יכולה להגיד שהוא מיוחד, די מזכיר בסגנונו בשמים מתקתקים אחרים, אבל הוא טוב ועמיד, כן אפילו למשך כל היום, שמעתן נכון.
כמה התזות בבוקר, לחות היסטרית וחום אוגוסט של תל אביב, מקלחת ארוכה, הכוללת שפשוף מסיבי בליפה, שפשוף בספוג רגיל ושפשוף מקומי של סבון על הגוף באותו מקום, אני עדיין מריחה אותו, עדין - אך קיים.
העיצוב נקי ופשוט, שום דבר המעיד על העמידות היוצאת דופן והמתיקות של הבושם הנפלא הזה. בנות, בדוק, כל החברות שלי שמשתמשות עם הבושם הזה (בהמלצתי כמובן), על כולן אני מריחה אותו גם בשעות ערב, אפילו אם את לא מרגישה, היי סמוכה ובטוחה שמרגישים מסביב. גם בחוץ יוצא לי להתקל בהרבה נשים שמתבשמות איתו, מריחים.
הבושם מכיל:
איריס כמרכיב המפתח, פריחת תפוז ויסמין.
שאר הריחות ממרכיבי הפירות: דומדמניות שחורות, אגס, שעועית טונקה, נגיעות שקדים, פרלין, וניל ופצ'ולי.
הפרזנטורית של הבושם היא ג'וליה רוברטס שגם לקחה חלק באפיון הריח. היא מספרת שהתעקשה על פצ'ולי כי זה  מה שהיא אוהבת ומשתמשת.
מחיר: 75 מ"ל 350 שקלים, 50 מ"ל 250 שקלים, 30 מ"ל 150 שקלים.
למרות שאני חובבת אריזות קטנות, על הבושם הזה הייתי הולכת דווקא על אריזה גדולה או 50 מ"ל, היי בטוחה שתחרשי עליו. 



Guerlain La Petite Robe Noir   


טוב, אני משוחדת. אני אוהבת את גרלן. הם טובים, מיוחדים, וסופר עמידים (EDP כמובן). כל הבשמים שלהם בעלי ריח מיוחד, שלא מזכיר שום ריח אחר.
שורה תחתונה: הריח מעולה לטעמי, באמת מזכיר את משפחת הריחות של גרלן, יש איזשהו מכנה משותף לבשמים שלהם, מעין אותו בסיס, אותה משפחה. הבושם הזה הזכיר לי את ה-L'instant Magic, אומנם לא אותו ריח, אבל כפי שציינתי יש משהו במשפחת הריחות שמזכיר.
הבושם כשלעצמו: בניסיון הראשון לא הרגשתי שהוא עמיד עלי במיוחד, רק מקרוב. בניסיון השני, הוא החזיק עלי מעמד כמה שעות (3-4) בחום של 30 מעלות עם 60% לחות, שזה די נחמד, אני בטוחה שבחורף הוא יהיה יותר מורגש.
הבושם מכיל:
דובדבנים שחורים, ברגמוט, אוכמניות אדומות, שקדים, וורדים בולגרים ותורכיים, ליקוריש. תה שחור מעושן, אניס, שעועית טונקה, וניל, איריס ופצו'לי.
הריח משתייך ל: מתוק, פירותי, תיבול עדין, אגוזי, אניס, פרחוני.
עיצוב: בקבוק יפה, שמלה שחורה בפרונט. הפקק מרשים. עיצוב הבשמים של גרלן תמיד קולע לטעמי. גם כשהוא פשוט הוא מושך את העין.