טיפוח השיער שמפו מרכך ומסיכה

מבחר מצומצם מאוד של מוצרי שיער מתאימים לי לשיער, אולי כי אני מתולתלת. אני יכולה לספור על כף יד אחת את המוצרים, שמתאימים לי ועוד ישאר מקום. באומרי סדרה אני מתכוונת לשמפו, מרכך ומסיכה. יש כמה סדרות שמתאימות לי:

1. פאנטן - זו הסדרה שהכי מתאימה לי לשיער, תמיד יש לי מרכך נוסף באמבטיה ליתר ביטחון. הסדרה שמתאימה לי היא עם פס זהב. גם הסדרה לשיער מתולתל טובה מאוד, אך אין למצוא אותה יותר על המדפים (מהיבואן נמסר שהיצרן הפסיק לספק את הסדרה הזו לארץ, שזה תמוה מאוד באוזני. מה, אין בארץ מספיק מתולתלות או שמתולתלות לא קונות??). הבעיה היחידה שלי עם פנטן היא דבר אחד בלבד: הריח שאני לא סובלת. מה, אי אפשר לשים איזו תמצית ורדים? וניל? פרחי בר? חייבים את הריח הזה של התרופות?


2. הוואי קוקוס - ניסיתי את כל סדרת ההוואי, וסדרת הקוקוס היחידה שמתאימה לי לשיער. המרכך פותח את הקשרים די מהר, הריח נעים כמו המרקם. השמפו משאיר את השיער מלא לחות. המרכך של הוואי דליל יותר מפאנטן ואני צריכה להשתמש בכמות גדולה יותר לעומתו. מעניין שמגוון המוצרים של הוואי אכן נבדל בהרכבו זה מזה. אני מרגישה זאת בשיער. לפעמים הוא נחפף בקלות לפעמים לא, לפעמים נשאר יבש לפעמים רך יותר. גם את ההוואי המקורי אני אוהבת, בגלל הריח כמובן, אבל לצערי המרכך קצת קשה לי.

3. פנינה רוזנבלום - וואו!!!! אני מנסה את הסדרה הזו עכשיו. המרכך פותח את הקשרים מהר עם כמות די מועטה, אפילו מועטה מההוואי. המסיכה נהדרת, השמפו טוב, הריח של כולם מעולה.


4.  Paul Mitchell Shampoo One - מעולה מעולה מעולה, והכי טוב שהיה לי. דרושה כמות מועטה לשימוש, מרגישה שמנקה את השיער ומשאיר אותו לח ואוורירי, ריח טוב. הפאנטן לעומתו, כמה שאני אוהבת, כבד יותר במרקם. מבחינת תוצאות שימוש, לא יכולה להגיד שהשיער נראה מדהים יותר לאחר שימוש בפול מיטשל לעומת השאר, אבל בהחלט מאוד מאוד נעים לשימוש.


5. Paul Mitchell The Moisture - גרוע! השם אומנם מבטיח לחות אך התוצאה בדיוק ההפך: יובש היסטרי, שבקושי הצלחתי לפתוח את הקשרים עם מרכך. תרמתי אותו יחד עם המסיכה בלב נדיב לחברה בעלת שיער קצר - להתראות.