בשבועות תלבשי לבן


כשהייתי ילדה היינו חוגגים את חג שבועות בקיבוץ אצל הדודים. זו היתה התרגשות גדולה, חיכיתי לחג כי זה היה כיף לא נורמלי. להבדיל מחג פסח, שגם חגגנו בקיבוץ, והיה ארוך, את חג שבועות חגגנו בשדה חציר ותבן, לבשנו לבן, ענדנו זרי פרחים, החזקנו טנא, קיפצנו על ערימות חציר, אכלנו פלחי תירס וגבינות, היתה מוזיקה, היתה שמש...וזה היה משגע.
היום אני חוגגת קצת אחרת - ארוחות בחיק המשפחה, לפחות מזל שהכל חלבי וטעים.

הלבן של שבועות הוא תזכורת למעמד הר סיני, בו עם ישראל ניצטווה להיטהר לקראת המעמד, וללבוש לבן, שמסמל טוהר.

החג מתקשר אצלי לזכרונות האלו של חגיגות הקיבוץ, טבע, כפריות, טבעיות, וזה המראה שבחרתי לערב חג על בסיס לבן ועוד גיוונים (בכל זאת, קצת צבע על הפרצוף):

מייקאפ לשם יצירת בסיס וגוון אחיד. אני משתמשת מעט מאוד במייקאפ, לעיתים גם לא מורחת על כל הפנים אלא על אזור T בלבד. אני מאוד אוהבת את הסטודיו פיקס של מאק כי הוא מייקאפ ופודרה יחד, וזה חוסך לי את שלב הנחת הפודרה לקיבוע. הסטודיו פיקס מחזיק לי כל היום.

high beam של בנפיט, נגיעה קלה מעל הגבה ומריחה עם אצבע או מברשת יעודית נותנת מראה מואר.

עם טוש אקלה, אני פחות משתמשת כקונסילר ויותר כהארה, כי המרקם שלו נותן כיסוי אבל דק מכדי להעלים את הכהויות לגמרי. מה שכן הוא בהחלט נותן איזשהו גוון זוהר מתחת לעינים, ואת זה אני מאוד אוהבת. אני משתמשת בגוון מספר 3.

צללית Shroom של מאק שהיא נהדרת כבסיס וגם בפני עצמה. זו צללית שנמצאת אצלי בשימוש קבוע. אני נותנת איתה גם נגיעה בזוית העין.

ממבחר הסמקים שלי בחרתי את לומינוס של מילאני, הוא דיופ מושלם לאורגזם של נארס, שיש לי גם אותו, וטרם הגעתי להשתמש בו, כי אני תקועה על זה. אני משתמשת עם הסומק להסמקה, וכצללית בנגיעות על העפעף עם דגש על החלק החיצוני שלו (זה שרחוק יותר מגשר האף).

את הפריימר לריסים של דיור בחרתי כי הוא לבן וחגיגי. אני לא משתמשת בפריימרים לריסים, מסקרה טובה עושה לי את העבודה היטב, אבל תודו שהמוצר הזה יפהפה!

מסקרה של שאנל בגוון 50. בהגדרתו הוא סגול אם כי בפועל הוא סגול כהה נוטה לחום. לא רואים שום סגלגלות בצבע הריסים, להפך, הן נראות מוארכות בעלות צבע טבעי. אני מאוהבת במסקרה הזו, היא פשוט מעולה, צובעת לי כל ריס וריס בנפרד, מאריכה ולא מתפקשש לי איתה אף פעם מריחת עפעפים. לפני הנחת המסקרה אני תמיד משתמשת במעגל הריסים של שו אומרה.

אומנם לבן לבן אבל צריך לתת קצת צבע לפנים, ואי לכך בחרתי בעפרון חום של לנקום בגוון מספר 02. העפרונות האלו של לנקום הם אהבה שלי. כשאני מסיימת אותם אני ממהרת לקנות חדש. הצבע נמרח בקלות, ממש במשיכה אחת, קל לחידוד, לא נשבר, המרקם שלו שעוותי. מה שעושה אותו עוד יותר מדליק זה הצד השני שלו, איתו ניתן ואפשר לטשטש, כך שפשוט המוצר הזה עונה על הכל:
*אם יצא פס עקום אז לא צריך למחוק, מספיק לטשטש
*אפשר ליצור איתו כל מראה החל מפס עבה, דק, מעושן, אפילו כצללית (למרות שאני לא עושה את זה)
*מה שעוד יותר יפה, הוא שאפשר לערבב אותו עם עפרון אחר ויוצא צבע מדהים (אני אוהבת לערבב אותו עם הטורקיז)

גלוס של מאק Pretty Plush מהסדרה Plushglass. זהו גלוס במרקם שקוף מעוטר בפנינים זוהרות. נראה מבריק מאוד על היד ונותן זוהר לשפתים. לגלוס יש ריח מאוד נעים, מזכיר וניל, אבל לא הוניל שאנו מכירות מהקרמים, אלא ריח שונה. איך הוא נראה בפועל אפשר לראות בקישור הזה.

לק לבן של אורלי Dayglow.
זה לק משגע!! ללק יש פיגמנט כחול שניתן לראות היטב בבקבוק, אך על הצפורנים הוא לא נראה. תרומותו היא במראה הזוהר שוהא נותן ולא לבן מאט. זה בהחלט בין הלבנים היפים שנתקלתי אם לא היפה בהם.

וכך הוא נראה בפועל, 2 שכבות למראה אטום.

בושם קלווין קליין לגבר CK IN2U for him. זהו בושם משנת 2007. לבושם יש גם גרסה נשית CK IN2U for her. הריחות כמו שמתבקש מהעיצוב, מאוד רעננים ומתאימים לימי האביב והקיץ.

ושרשרת יפהפיה של AMARO כי לב זה תמיד טוב.


חג שמח ומלא אהבה