קרליין שוב מיתגו את עצמם?


אני די מחבבת את הקרמים של קרליין, אפילו רשמתי עליהם בעבר. אחד המוצרים החביבים עלי הוא קרם ג'ל מהסדרה Young.
השבוע סרתי לחנות, ומשום מה לא מצאתי אותו על המדפים. לבסוף נמצאה האבידה במראה חדש לחלוטין:

בעיצוב החדש הקופסה גדלה (ימנית בתמונה), המדבקות הוסרו לטובת הטבעה, אריזת הקרטון גדלה.
הכמות אגב, נשארה זהה - 50 מ"ל.



אני לא אוהבת שיש הרבה פלסטיק מיותר, סתם מגדיל את הקופסה וחוץ מלתפוס נפח ומקום על המדף לא תורם בכלום. מה גם אריזה של קרם פנים אמורה להיות קטנה וקומפקטית. האריזה החדשה ניראת יותר כמו מוצר לעיצוב שיער בכמות של 100 מ"ל מאשר קרם פנים.
הצבעים בהטבעה הם ורוד ושחור לעומת פעם - כחול וכסוף. אני מאוד אוהבת ורוד אבל בתור בגד או לק, לא על קרם, מרגיש לי כמו ילדה. אומנם הסדרה פונה לפלח שוק צעיר אך מי אמר שזה חייב להיות ורוד? גם בנות 20 פלוס רוצות להרגיש "ליידיות" של מוצר יוקרתי ולא ילדות קטנות.
דבר אחרון - אני אוהבת שיש על הקופסה נתונים נוספים כגון יצרן, משווק, מספר אצווה וכו'. להרגיש שיש מישהו מאחורי הקופסה הזו, ובעיצוב הנוכחי זה לא קיים.

עיצוב מוצר מהווה עבורי שיקול בקנייתו, והעיצוב הנוכחי במילים פשוטות פשוט מבאס. מתמיה מדוע שונה העיצוב, כאשר החברה עברה מיצוב ומיתוג מחדש רק לפני כמה שנים.