Jour d’Hermès EDP בושם זו'ר דה הרמס

                                                  
                                                    
הרשו לי להתחיל מהסוף - וואו.
לכל אחת יש פטיש. בגדים/נעלים/תיקים...שלי היא ריחות ובמילים אחרות - בשמים. 
פטיש אביזרים עדיף, איתו לפחות דופקים הופעה, שגם אחרים רואים. בושם זו הוצאה שלא רואים, לא כולם מריחים ולרוב יקרה יותר מזארה, אבל מה לעשות, פטיש לא בוחרים.

אני לא יכולה לומר על הרבה בשמים שהם בעלי ריח מיוחד. רבים מזכירים אחרים, רבים דומים, רבים מבלבלים, יש גם את המיוחדים שנמאסו (ושום מילה על לורנזו וילורסי, הייתי בין הראשונות במדינה שלבשו אותו) ז'ור דה הרמס - מיוחד. לא דומה לשום דבר אחר. 

העיצוב שלו מהמם, פשוט ועם זאת יוקרתי. הנוזל הצהוב כל כך מתאים לבקבוק השקוף ולמכסה ומקנה לו ייחודיות. לו הייתי במבחן עיצוב בשמים מפוזרים על מדף ללא תגי שם, ועלי לבחור כל מה שעולה על רוחי הייתי בוחרת בו.

פקק יוקרתי -




הבושם עשה עליה בחודש מרץ השנה. שייך לקטגוריה פרחונית, תוים עיקריים: פריחה לבנה, פרחי הדר, ירוק, מאסק, מגיע בגדלים 30, 50 ו-85 מ"ל. האחראי לבושם הוא הבשם של בית האופנה הרמס זא'ן קלוד אלנה. עמידות טובה. הרחתי אותו במשבי רוח מדי פעם, יושב טוב במיזוג, מחזיק עד המקלחת. מאוד מתאים לקיץ ועונות מעבר. 

הבושם קיים ברשת אפריל. מאוד שווה עכשיו לקניה. מחירו 460 שקל ל-50 מ"ל ו-הדובדבן שבקצפת: בקבוק 15 מ"ל מתנה, שזה נדיר בהחלט במחוזותינו.