החבילה האמריקאית שלי

אמת או חובה כולן מכירות, נכון? 

אז חובה, כשמישהו טס לארה"ב להזמין איתו חבילה של Goodies, ואמת - להודות שאנחנו אוהבות את החבילה שקיבלנו !!!

אז כן וכן, אני עומדת בהצלחה בשתי קבוצות אלו, ואני שמחה מאוד לחלוק איתכן את החבילה שלי, ולהתלהב מחדש. חבל שאי אפשר להתכרבל איתה בלילה, היא לא כל כך נוחה לחיבוק.

החמודה שלי סגורה:

ופתוחה לעולם:

ובתוכה הפתעות:
Nfu Oh 59, 42, 39, 51

מאחורי היפהפים האלו בתמונה ניצבים קרמי ידים:
 Nfu-Oh Black cherry & nutmeg, Nfu-Oh Wild flower & chamomile

ודוגמית שקיבלתי מתנה עם הקניה:
 Dreams Eve

וזויה:
Aurora, Blair, Blaze

ועוד כמה בובות:
Nubar Fire Sparkle, Essie Pure Pearlflection, Essie As gold as it gets

וטיפוח לציפורנים:
Sally Hnasen Insta-Dri, Diamond Strength, Thicken-Up, No More Mistackes Manicure Pen, Nailgrowth Miracle, Instant Cuticle Remover

ומשהו לגוף מפני השמש:

ואחרון חביב, הדבר שאני הכי הכי מכורה לו, עדיין עטוף:
לא הסרתי את עטיפות הנייר עד הצילום!

ויקטוריה סיקרט שלי.. מכורה, מכורה, מכורה:

זו חבילת הקניות שלי, שאני הכי מרוצה ממנה עד כה. תאמינו לי שהכל עדיין בקופסה? מההתלהבות עוד לא פרקתי כלום.

אני מקווה שנהנתן לקרוא כמו שאני נהנתי לצלם ולספר :-), זהו אחד הפוסטים האהובים עלי.

מה איתכן? יש לכן קניות שהתחדשתן לאחרונה או קניות שאהבתן במיוחד? אשמח מאוד לקרוא, ואם יש קישור לפוסט אז תצרפנה לתגובה שלכן.

XX,
אסתי