OPI Nail Envy האם הוא באמת עובד?

הקדמה:

הציפורנים שלי דקות, שבירות ובדרך כלל קצרות.
לפעמים, אלוהים סר לתחינתי, ואז הן מתארכות במ"מ - שניים, לפעמים זה אפילו מחזיק אפילו חודש. ואז?? הכי כיף לי בעולם, אני המאושרת באדם: נהנת מהלקים, מורחת, כל היום מסתכלת עליהן איזה יופי הן נראות, בודקת את מצב הלק, קונה לקים חדשים, ובדיוק אז, כשאני מחדשת את המלאי, הן מתחילות להישבר בזו אחר זו. פיצול מלמעלה, שבר מהצד, לא נותר אלא לגזור.

בחורף האחרון, תקופה של חודשים וחצי, לא הייתי עם ציפורנים כלל. כל כך הרבה זמן, זה פשוט לא נגמר, טראומה מאין כמוה, לא רק שלא היו צפורנים הן  התפצלו עוד בבסיסן, מתחת לקצה כך שלא ניתן היה לגזרן אלא רק לחכות שתתארכנה כדי שהגזירה תהיה אפשרית לביצוע. לא קרה לי כזה דבר מעולם. 
במונחי לק, בהנחה שאני מחליפה לק בממוצע כל 3 ימים, אלו 25 לקים שונים שיכולתי להנות מצבעוניותם. אפילו את המחזק זנחתי לאנחות, לאחר חודש שימוש, ראיתי שלא עוזר, והחלטתי שחלאס, לא צריך מחזק, גם ככה הן מפוצלות כבר בתוך הבסיס עצמו אז WTF, חבל על הטרחה של למרוח אותו.

באמצע חודש אפריל נמאס לי. שמעתי דברים טובים על המחזק של Original Nail Envy OPI והחלטתי לקנות אותו כי אין מה להפסיד. מקסימום ישמש בתור בסיס.
אז קניתי.
זה לא סתם מחזק ששמים מתחת ללק, אלא מצריך טיפול מסור רציני ועוקב כמו הרבה מחזקים ייעודים אחרים (תפוח לדוגמא או נייל טק). הטיפול הוא שבועי, יום כן יום לא. בפעם הראשונה מורחים 2 שכבות, ואח"כ כל פעם מוסיפים שכבה עד שחולף לו שבוע, מסירים ומתחילים הכל מהתחלה.

לאחר שימוש רצוף במשך חודש אלו הן התוצאות:

ומבט מקרוב:

תחשבו שלפני השימוש איתו, גם ה-2 מ"מ לא היו.

המחזק לא חיזק לי את הצפורנים, הן עדיין חלשות, עדיין מתקפלות להן בסבבה אם אני לוחצת או מקבלת מכה, אך הן התארכו בזכותו. עכשיו לראשונה מזה חודשים וחצי אני עם לק, נעים לי, יפה לי, ואני מרגישה נשית.
מסקנה? - עובד.

זאת תמונה מהיום, אני כבר חודש בלי המחזק, ותראו איך הצפורנים התארכו:

האורך הזה הוא מחזה נדיר אצלי, מפתיע אותי כל פעם מחדש. להנות עכשיו שיהיה למה להתגעגע :-)

מה איתכן, האם אתן משתמשות במחזק? אם כן אז איזה? האם הוא עוזר לכן?