The Game Davidoff Cologne for men

חבר'ה הפעם אני רוצה לדבר איתכם על הצד השני - גברים.
מודה ומתוודה, אנ'לא מעיפה מבט על דוידוף (למעט הסיגריות), כי מבחינתי הוא מתקשר לי לבושם Cool Water הישן ומיושן, וחוצמזה את מי מעניין בשמים של חברת סיגריות?


ממש בפוקס הגעתי אליו, וזה דרך אבא שלי, שקיבל דוגמית של בושם ו-מ-ז-ה אהבתי ! !
"אבא וואו, מזה הריח הזה?" (פעם קודמת הפתיע אותי עם בושם מסריח בשם Bogart) הוא התלהב: "דוידוף, יש לי דוגמית אני אראה לך". אמרתי לעצמי: טוב, מעניין, צריך לסור לחנות לראות מה הענינים עם הבושם הזה.

כבר כמה חודשים אני מתכננת לקנות בושם לבעל ואני מתמהמהת, לא סגורה, רציתי אברקרומבי, אבל היססתי כי הוא נראה לי קצת כבד לקיץ.  

אוקצור, הלכתי עם אבא לעשות סיבוב בחנות, והתאהבתי עוד יותר. 
העיצוב שלו ממש ממש יפה ומיוחד. מסתבר גם שהוא חדש יחסית, משנה שעברה, 2012. הבושם מתוק אך לא מתוק מדי, לא מתוק שבא להקיא מהמתיקות שלו, מתוק שמתאים גם לעונה העכשווית, מתיקות קלה נישאת ברוח. הוא גם נשאר הרבה זמן על העור, היתה לו נוכחות במשך שעות, והרגשתי אותו עם משבי רוח בחוץ.

מאתר היצרן קראתי, שההשראה מאחורי הבושם היא משחקי מזל (תראו את הסרטון המצורף מטה), העיצוב המדהים שלו הוא אסימוני פוקר ערומים בערימה, ויוצרים בקבוק (איזה רעיון מדליק!) הריח מתואר כרענן אבל עוצמתי, ואני חופשי מתחברת לתיאור הזה, כי זה בדיוק מה שאני מרגישה כשאני מריחה אותו, פשוט בא להריח אותו עוד ועוד ועוד. 

הבושם מוגדר כעצי ארומתי. האף מאחורי הניחוח הזה הוא ברנרד אלנה, ואם השם נשמע לכם מוכר, זה לא סתם, כי הוא אחיו הצעיר של ז'אן קלוד אלנה הבשם של הרמס מהפוסט הקודם שלי.

תווים של הבושם:
נגיעות עליונות של גרגרי ערער וג'ין (כן כן, המשקה האלכוהולי, שמופק מסוג של ערער)
נגיעות אמצעיות של איריס ועץ
נגיעה מרכזית של עץ הובנה, שהוא עץ בעל הסטוריה רבת שימוש, בכללה רהיטים וכלי נגינה 

מענין מאוד, שהריח משתייך לעצי, כי הוא ממש לא מרגיש עצי אלא יותר לכיוון מתוק. מעץ הייתי מצפה לניחוח רענן, כמו שדה, וזה ריח אחר לגמרי. בכל מקרה התוצאה יצאה מעולה. אגב, לרגע חשבתי, שהוא מזכיר את פאקו רבאן 1 מיליון אבל במחשבה שניה לא, הפאקו הרבה יותר מתוק.

אני חייבת לציין שבזכות המחקר הזה על בשמים, אני לומדת על כל מיני עצים וצמחים, יותר טוב מהלימודים בבית ספר. מי בכלל חשב שג'ין מופק מעץ?

מחיר 249 ש"ח ל-100 מ"ל EDT. ש' הבושם בדרך אליך.



טריוויה:

הידעתם?
דוידוף היא חברה לטבק ובשנות השמונים החלו לעצב דברי עור ובשמים. מייסד החברה בחור יהודי מהעיר קייב באוקראינה בשם זינו דוידוף.