שימו סרום

על סרום לשיער כבר כתבתי (אחד הפוסטים הנצפים ביותר שלי), אבל יש עוד סרום, נחמד לא פחות, בעל ייעוד אחר והוא טיפול פנים.
תפקידו של הסרום לתת טיפול מרוכז לעור. הוא מכיל חומרים מרוכזים פעילים ברמה גבוהה יותר מהקרם, ושילוב בין סרום לקרם נותן יעילות גבוהה יותר לטיפול, אם כי חשוב לציין, שהיום ישנם סרומים המיועדים לטיפול בפני עצמם ללא צורך בשילוב עם קרם מעל. אם בחרנו לשלב אותו עם קרם אזי חשוב לבחור בקרם בעל אותה מטרת טיפול. נניח אם בחרתי בסרום להבהרת העור, אז אקח קרם פנים עם אותה מטרה. יש בכך מן ההגיון, אחרת אם נבחר מוצרים בעלי ייעוד שונה אזי נוכל נסתור את פעולתו של הקודם או להחליש אותו, ואילו מטרתנו שונה. הרי כל מה שאנו רוצות זה "לתת בוסט" לפנים היפות שלנו, שתהיינה יפות עוד יותר, נכון?

אודה ואתוודה: מתה על סרומים. מבחינתי להשתמש רק בסרום בלי קרם. נעים לי, נספג בשניות, מותיר את העור חלק ורך, מאוהבת.
דבר חשוב נוסף: בכל שנות השימוש שלי (שזה די הרבה) בקרמים וסרומים מעולם לא חוויתי אפקט תוצאה מוכחת לאחר שימוש איתם (העלמת קמטים, העלמת פיגמנטציה, עור מתוח וכד'). מה שכן: יש מוצרים שאחרי שימוש איתם, העור מרגיש לי בריא, רווי וזוהר.
אני בהחלט מאמינה, שבכל הקשור לעור, ולעור הפנים בפרט, הגנטיקה קובעת. לאחר מכן שמירה מהשמש ושימוש בתכשירי טיפוח. הכרתי מספיק בנות, ששרפו עצמן לדעת בשמש היוקדת במשך שנים, עם שמן שיזוף יום אחר יום, והיום אחרי למעלה מ-20 שנה נראות מעולה. 

ובחזרה לסרומים, נפל בחלקי לבדוק ולהתנסות בכמה מוצרים עליהם אני רוצה לספר לכם:

Carita perle de jeunesse  

אני מאוד אוהבת את החברה הזו. המוצרים תמיד היו לי טובים. בכלל, יש לי חיבה לחברות, שנאמנות לתחום מסויים, ואינן מתרחבות לתחומי יופי וטיפוח אחרים. הסרום מיועד לטיפול anti-aging, עוזר להתחדשות העור, מחליק קמטים, משפר מצב נקבוביות ונותן לפנים מראה חלק וזוהר. בשורת הת'כלס, הסרום אכן נותן לעור הרגשת בריאות, נקיון וזוהר. לגבי הבטחת טיפול בכתמים לא ראיתי שינוי. מחיר 726 ש"ח לפני הנחות.

L'occitane Precieux 

הסרום שייך לסדרת האימורטל (אלמותית) וכפי שניתן להסיק מהשם התכשיר הינו anti-aging ומטפל בסימני הזדקנות העור. המוצר בעל צבע שקוף, ריחו נעים וקליל, נספג מיידית בעור, התחושה בפנים נשארת כל כך נעימה אחרי שימוש, עד כדי כך שלא מתחשק למרוח קרם מרוב שהעור מרגיש בריא וזוהר. מאוד נהנתי להשתמש איתו. מחיר 290 שקלים ללא הנחות. 

L'oreal

ניסיתי שלושה מוצרים: Youth Code ,Youth Code Lumiere ,Age Perfect. אני יכולה לסכם את שלושתם יחדיו: כולם בצבע לבן/צהבהב, המרקם הראשוני שומני, הסרום נמרח בקלות והעור נשאר שמן, עד כדי כך שמן, שכשדיברתי בטלפון, כחמש דקות לאחר המריחה, נשארו כתמי שומן על המכשיר. גם אחרי 10 דקות, שזה המון זמן, העור היה עדיין קצת שמן (אם כי פחות) ולא יכולתי להמנע מלשטוף את הפנים היטב. זו לא היתה הפתעה עבורי, כי מעולם לא התחברתי לקרמים של לוריאל, בגלל השומניות הזו. מחיר 244 ש"ח למוצרים העליונים, ו-265 ש"ח לתחתון לפני הנחות.



Bio Marine 

סרום למיצוק העור מבית SEA OF SPA, אחת מחברות הקוסמטיקה של מוצרי ים המלח. לפי מילון אבן שושן פעולת מיצוק, מלשון י.צ.ק. (מי זוכר סביבון מעופרת יצוקה?), היא גיבוש, הפיכה למוצק. אם נתרגם זאת לעור פנים, המטרה לשפר נפח וגמישות. מאוד נהנתי מהסרום, החל מהמראה החיצוני ועד השימוש. הבקבוק שקוף, המרקם שקוף עם בועות כחלחלות לבנות, הסרום נספג מהר, נטול ריח, אפילו אמא שלי התלהבה, ו-אמא שלי סנובית, קונה רק מותגים יוקרתיים, מומלץ. מחיר 100 שקלים לפני הנחות.

Nature's Gate 

חברת קוסמטיקה טבעית אמריקאית, בחלק מחנויות הטבע מוכרים מוצרי שיער וסבונים שלהם. קרמים משום מה נעדרים מהמערכה, אם מישהי מוצאת - מוזמנת לעדכן אותי. בעבר היו קיימים 4 סוגי סרומים, כיום נותרו 3 (סרום זרעי ענבים כבר אינו מיוצר). ניסיתי את ארבעתם והם נפלאים. כולם מריחים נהדר, שקופים, נספגים בעור בשניות, והעור מרגיש רענן וזוהר. לא הצלחתי אפילו להחליט מה אני מחבבת יותר, מרוב שאהבתי את כולם. המוצרים ניתנים לקנייה באתר של החברה, במחיר של 27$ (כמאה שקלים) משלוח לארה"ב כמובן. אם מישהי טסה לארה"ב אני בהחלט מציעה לעשות קניה ולשלוח לכתובת אמריקאית. המוצרים נמכרים גם ב-iherb במחיר של 18.19$ לא כולל משלוח. מצרפת לכן קישור: סרום הבהרה, סרום נגד קמטים, סרום ויטמין C.



מה איתכן? האם אתם משתמשות בסרום? האם יש מוצר שאתן אוהבות וממליצות עליו?