בשמים

אני עוברת על רשימת הפוסטים שלי ומה אני מוצאת בטיוטות? נכון! את הפוסט הזה. איך הוא נשאר שם אני לא מבינה, שכחתי לחלץ אותו?
אז עימכן הסליחה, הפוסט הזה היה אמור להתפרסם לפני כמה חודשים.

Carven La Perfume Carven


הבושם מבית האופנה של Carven נבחר לאחד מעשרת הבשמים המומלצים לאביב/קיץ 2013 של מגזין ווג הבריטי. נשמע מבטיח מאוד.

הריח טוב, פרשי פרחוני, מתקתק ועם זאת מתאים לקיץ, עמיד ומורגש גם לאחר כמה שעות, פרפיום כמובן. לא הרחתי שובל, אבל הרחתי היטב את מפרק כף היד. לא הייתי מגדירה את הריח כמיוחד ויוצא דופן, בואו נאמר אין מצב שאומר למישהי "איזה ריח טוב, וואו זה קארבן". לטעמי האישי הריח מתקתק מדי לקיץ שלנו, אומנם אינו מתוק במפגין כמו הפרפיומים של גרלן או טרי מוגלר אבל בהחלט מתוק. ההבושם הושק בעונה זו בחו"ל (לפני כמה חודשים), ויפה מאוד שעשו זאת די מהר בארץ. הריח מתאים לקיץ באירופה ולדעתי מתאים יותר לעונות המעבר אצלנו, לקיץ מרגיש לי קצת כבד מדי. אני חושבת שהקהל הישראלי אוהב לקנות שמות מותגים מוכרים והמותג Carven לא מוכר אלא רק ל"כבדות", דרושה עבודת שיווק רצינית להחדיר אותו. אני מקווה שהבושם יצליח לחדור לקהל שלנו וירכוש לבבות רבים ולא רק מכורות כמוני.
תויים עיקריים: פרחוני לבן, פרחוני, פירותי, מאסק, עץ, פאצ'ולי.
מחיר: 330 שקלים כמות 50 מ"ל, 435 שקלים כמות 100 מ"ל.
אגב הערה: הבושם קיים גם בכמות 30 מ"ל בחו"ל וחבל שלא מייבאים לארץ.

La Perla Divina


בושם של מותג אופנה נוסף, הלבשה תחתונה אם נדייק. הוא של LA PERLA ושמו Divina. נתקלתי בו בחודש מאי, משום שבאחת החנויות בחרו לקשט איתו בכרזות את הכניסה לחנות, כך שניתן להבין שהוא חדש בארצנו (מה שחשבתי) אך לאחר בדיקה מסתבר שלא, והוא קיים פה כבר כשנתים.
הבושם משתייך לקטגוריית מתוק ופירותי. הבקבוק העגול עשוי מזכוכית מלוטשת וצבוע בגווני ורוד מסמל את שם המותג - פנינה. הבושם מגיע בגרסת EDT.
שורה תחתונה - הריח מתוק, אינו חדשני, די דומה לריחות אחרים שבנמצא.
הבושם מגיע בגדלים 50 ו-80 מ"ל.

הבשמים משווקים בלעדית לרשת אפריל.

Carita Eau de Perfume



הבושם הנפלא הזה, שפשטותו נקרא Carita Eau de Perfume, בלי שמות "מפוצצים" והתיימרויות, הוא הבושם הראשון של חברת הקוסמטיקה הצרפתית (שעל הסרום המענג שלה רשמתי השבוע). עם יד על הלב - הפתיע אותי, לא חשבתי שאוהב. ציפיתי לריח פרשי חמצמץ וקל וקיבלתי מתקתק ועמיד. בדיוק כמו הלאליק סאטין שסקרתי לפני כשבועים, הוא מתוק, אבל לא מתוק מדי. פשוט מתאים לקיץ, שזה דבר קשה למצוא: בושם מתוק שמתאים לקיץ. רוב הבשמים הקיצים נוטים לניחוח חמוץ מרענן, ברובם EDT ואפילו אם EDP אז עדיין בניחוח חמצמץ (Clinique Happy לדוגמא). הניחוח הראשוני של הבושם הזכיר לי ריח של ניקיון, סבון מקלחת שנשאר על הגוף. הוא סופר עמיד, אחרי כמה שעות הרחתי אותו כאילו כרגע התבשמתי. אוסיף ואומר, שהוא מעולה גם לחורף, אומנם בחורף יש נטיה להתבשם בבשמים חזקים ו"כבדים" יותר כגון גרלן, טרי מוגלר ועוד, אך לאלו שמעדיפות בשמים מתוקים ולא "כבדים" זהו בושם מומלץ ביותר.
תווים עיקריים של הבושם: פודרתי, פרחוני, וניל, ורדים, מוסק.
ניתן להשיג: משביר לצרכן, אפריל.
מחיר 400 שקל ל-100 מ"ל לפני הנחות.