מחזקי ציפורנים

הציפורנים שלי בוגדות בי לאחרונה, שוב. אחרי תקופה יפה של ציפורנים ארוכות, חזקות ולקים חדשים, אחת נשברה, שניה נשברה, שלישית התפצלה, לא נותר אלא לגזור את כולן עד העצם. משום מה לא כל כך התעצבתי כמו שציפיתי, מכיוון שחיכיתי שזה יגיע. ציפורנים חזקות וארוכות זה לא חלק ממני, אלו פוקסים שבאים ונעלמים. כבר ידעתי שאשתמש ב - OPI Nail Envy Original שעזר לי בעבר, תוך חודש נראה כמה מ"מ ציפורן, וסופסוף יתאפשר לי למרוח את החמודים היפים החדשים שלי. אבל מההה?? הפתעה! עבר חודש מאז שאני משתמשת ב- OPI Nail Envy Original וציפורני בוגדות בי! לא יאומן! הן גודלות מ"מ ומיד מתפצלות שוב. מה יהיה?
הפוסט הזה מוקדש באהבה לכל חברותי בעלות הציפורנים הקצרות, שבירות, חלשות, שמאוד מאוד מאוד מתחשק להן שתתארכנה.

Poshe Nail Strengthening Basecoat

מטפל ב: ציפורנים רכות, מתפצלות, חלשות, דקות ויבשות. 
אופן טיפול: למרוח על ציפורן נקיה כבסיס מתחת ללק, המחזק ללא פורמלהיד.
בפועל: לא עזר לי, הציפורנים המשיכו להשבר, בנוסף הלק מתקלף לי אחרי יום בחתיכות גדולות. אני משתמשת עם המחזק הזה בציפורני הרגלים, שם הוא מבצע את תפקידו נאמנה.
מחיר: 5$+7$ דמי  משלוח בביוטיזון איביי.

Revlon Multi Care Base + Top Coat

מטפל ב: מחליק את פני הציפורן ומונע הצהבה, מגן על הציפורנים עם גימור מבריק.
אופן טיפול: למרוח על ציפורן נקיה כבסיס, ומעל הלק כשכבת מגן.
בפועל: לא עזר לי לחיזוק הציפורן, אבל הלק מחזיק איתו מעמד 3 ימים.
מחיר: 30 שקל אחרי הנחות.

HEROME

מטפל ב: מבטיח ציפורנים חזקות תוך 14 יום. מעודד גדילת ציפורן, ומונע שבירתן של ציפורנים חלשות.
אופן טיפול: ביום הראשון למרוח שכבה דקה, ביום השני להוסיף שכבה, ביום השלישי להסיר ולחזור מהתחלה. להקפיד על פעולות אלו במשך שבועים, המחזק מכיל פורמלהיד.
בפועל: המחזק האהוב עלי. עושה את העבודה, הציפורנים מתחזקות איתו פלאים.
הערות: HEROME היא חברה הולנדית, ניתן להשיג אותו באוסטרליה ובהולנד בכל חנות דראגסטור. אני לא יודעת באיזה ארצות הוא נמכר בנוסף, אבל אם אתן רואות אותו מהרו לשים עליו את ידכן.
מחיר: 15 יורו.

OPI Nail Envy Original

מטפל ב: ציפורנים מתקלפות, סדוקות ומתפצלות.
אופן טיפול: ביום הראשון למרוח 2 שכבות, ביום השני לנוח, בשלישי שכבה נוספת, רביעי נאדה, חמישי עוד שכבה, שישי כלום, בשבת להסיר ולהתחיל מהתחלה. הטיפול הוא שבועי.
בפועל: אחרי חודש של טיפול מסור הציפורנים התארכו והפיצולים פסקו. המחזק לא חיזק לי את הציפורן אך גרם להארכתה. תוצאות אפשר לקרוא בפוסט.
מחיר: 10$+5$ דמי משלוח בביוטיזון איביי או 120 שקל בארץ.

שלישית סאלי הנסן:

Sally Hansen Nailgrowth Miracle זהב

מטפל ב: מגן על הציפורנים מפני פיצול, סדקים ושבירה. מבטיח ציפורנים ארוכות יותר תוך 5 ימים.
אופן טיפול: לשימוש על ציפורן נקיה יום כן יום לא. אפשר להשתמש איתו לבד או כבסיס ללק.
בפועל: עובד. ציפורנים התחזקו והתארכו. אחרי 5 ימים אכן הציפורן היתה קשה יותר.
מחיר: 50 שקל אחרי הנחות.

Sally Hansen Diamond Strength כסף

מטפל ב: ציפורנים מתפצלות, נסדקות ומתקלפות.
אופן טיפול: למרוח שכבה על ציפורן נקיה, להשתמש בו לבד או כבסיס ללק.
בפועל: אחרי שהארכתי את הציפורנים עם OPI Nail Envy Original השתמשתי עם מחזק זה. הציפורנים אכן התקשו, התחזקו והתארכו. נהנתי איתן כשלושה חודשים עד שנשברו, אלה היו הציפורנים הארוכות ביותר שהיו לי אי פעם (תמונות באינסטגרם).
מחיר: 50 שקל אחרי הנחות.

Sally Hansen Thicken Up שקוף

מטפל ב: מגן על ציפורנים חלשות, דקות ושבירות.
אופן טיפול: ביום הראשון למרוח שכבה או שתים על ציפורנים נקיות. לשם תוצאה טובה יותר להוסיף שכבה נוספת כל 3-4 ימים. אחרי 7 ימים להסיר ולהתחיל מחדש. אפשר להשתמש לבד או כבסיס ללק.
בפועל: אני משתמשת איתו עכשיו. אחרי שבוע של שימוש הציפורנים התארכו במ"מ. נראה מה יהיה בהמשך.
מחיר: 50 שקל אחרי הנחות.

Flexitol Cuticle & Nail Cream

לא מחזק ציפורנים אבל מצרך חובה לכל אחת.
מטפל ב: קאטיקלס (העור מסביב לציפורנים שלפעמים נסדק ומתקלף), עוזר ליובש מסביב לציפורן.
אופן טיפול: למרוח עד כדי ספיגה על הקאטיקלס ועל בסיס הציפורן מדי יום.
בפועל: זה קרם SOS לכל הפצעים שמופיעים בעור כף היד כך פתאום כמו פצעי קור, שיוצאים לי בחורף וחתכים עלומים, שמפציעים במפתיע. הקרם הסיליקוני הזה, מחליק את פני הפצע או החתך ומגן עליו בשכבה שומנית. אחרי יום לא כואב לי, והפצע מתאחה! לאחרונה אני משתמשת איתו גם לקאטיקלס והוא מעלים אותם ביום. העור היבש מסביב לציפורן נעלם כלא היה. הקרם קטן ונוח לנשיאה בתיק (20 גרם).
מחיר: 30 ש"ח אחרי הנחות.


                                     מאחלת לנו ציפורנים ארוכות וחזקות לשנה החדשה!
לתמונות נוספות באתר הזה.