צבעים סתווים והגרלה

התמהמהתי עם הפוסט הזה הרבה זמן. הסיבה היא שבכל הקשור לציפורנים, אני אוהבת אותן ארוכות, ואילו שלי שבקו חיים וממאנות להתארך, כפי שקראתן כבר בפוסט מחזקי צפורנים שלי. בסדר, לקח לי זמן להפנים ש"זה מה יש" (כמו עם הפיגמנטציה), וצריך לרשום פוסט וסווצ'ים עם צפורנים קצרות.
בחרתי שלושה לקים, שאני רוצה להשוות בינהם כי הם מאוד דומים. שניים של OPI מקולקצית גרמניה סתיו 2012 (שנה שעברה), ואחד של Color Club גם כן מקולקציית סתיו אבל של 2010.
Left to right: OPI German Icure, OPI EMIO, CC Jewel of a Girl 

כפי שרואים, OPI מאוד דומים וקשה להבדיל בינהם. עד היום הבדלתי רק כשקראתי את השם בתחתית הבקבוק.

תודות לפוסט מצאתי שיטה להבדיל בינהם והיא במבט על OPI EMIO כהה יותר.
                        .Left to right: OPI German Icure, OPI EMIO. OPI EMIO is darker   

OPI German Icure


פורמולה מאוד דלילה, המון חללים לבנים מתקבלים במריחה ראשונה. הצבע חום, אבל בהטיה של זויות מסויימות רואים שימר אדום. הנחמה, ששכבה שניה מביא לאחידות מפתיעה. אפשר למרוח שכבה שלישית, אין הבדל בצבע בין השניה לשלישית, אבל במידה ויש קצת חללים לבנים אחרי המריחה השניה, שכבה שלישית מביאה לאחידות מושלמת. מה שאני עושה, במידה והשכבה השניה מעט התפספסה, אני מורחת רק על הצפורנים שזקוקות לתיקון, לא על כולן. אני חייבת לציין, שאני לא אוהבת את זה. אני אוהבת ששכבה אחת מביאה לכיסוי מושלם או שתי שכבות במקרה הגרוע. בהתייחס לצבע - זה צבע מיוחד כי הוא משתנה עם זויות האור. בבית ובצל הוא נראה חום עם ברק אדום, אפילו די סתמי, לא משהו ששווה קניה אבל ברגע שיוצאים לשמש...וואו אחד גדול!!! הוא מהמם בשמש. האדום השימרי שבו יוצא ובולט ביופיו. זה אדום עמוק עם שימרים זהובים, אין חום, ואם הוא קיים אז אני ממש לא רואה אותו בשמש. בהחלט צבע שאי אפשר להתעלם ממנו. לפעמים הוא חום, לפעמים חום עם ברק, לפעמים אדום שימרי, לפעמים אדום חום...אני אוהבת כאלו צבעים מיוחדים, שאי אפשר לשים את האצבע בדיוק איזה גוון הם. 
סיכום:
צבע: חום אדום שימר
כיסוי: 2-3 שכבות 
ממליצה: צבע מיוחד, לחובבות אדום וגוונים מיוחדים

  1 coat indoors
 Inside the bottle the formula is red but on the nails it looks brown

2 coats indoors

2 coats in sun light
 No remain to brown just amazing red

OPI (EMIO) Every Month is Octoberfest


צבע מעניין ביותר, מתעתע הייתי אומרת. אם בבקבוק הוא וחברו לסדרה נראים זהים. בפועל שמים וארץ, אין קשר בין אחד לשני. ברגע ששולפים את המברשת מתגלה צבע מיוחד, יפה יותר מהמראה בבקבוק. אם אגיד לכם, שנשמתי נעתקה עם המריחה, תאמינו לי? הצבע הוא בורדו/יין עם בסיס כחול ושימרים אדומים. בצל הוא נראה כהה, כמו צבע יין מבריק, ובשמש השימרים יוצאים והוא פשוט משגע. זה לק שמיועד לחרוש עליו. הפורמולה סמיכה יותר מ-OPI German Icure, אבל לא מספיק כדי ליצור שכבה ראשונה אחידה וחבל. הכיסוי שנותנת השכבה הראשונה ממש טוב בהשוואה לקודם, כי היא כהה אבל אי אפשר להמנע פה ושם מחללים לבנים כמה שמנסים, ותאמינו לי ניסיתי. שכבה שניה מיישרת פלאים את כל החללים, ונותנת מראה אחיד ומוצלח. לא אהבתי את הפורמולה, כי היא "באמצע כזו", לא דלילה ודקה עבור שכבה שניה, ולא עבה ומלאה עבור שכבה אחת. מה שכן, שתי השכבות התייבשו תוך 15 דקות בלי טופ, ונשארו חלקות לגמרי בלי שום שריטות וסימנים. נדיר עבור לקים כהים וסמיכים, ומכפר על הפורמולה הלא ברורה הזו. נראה נהדר על ציפורנים קצרות. דיופ קרוב תוכלו למצוא אצל LAKA מספר 142 במחיר 30 שקל.
סיכום:
צבע: בורדו/יין עם שימרים אדומים
כיסוי: 2 שכבות 
ממליצה: לחובבות כהים, מיוחדים, שנמאס להן משחור

1 coat indoors

2 coats indoors

2 coats in sun light

Color Club Jewel of a Girl


לק מקולקצית סתיו 2010. מזכיר את OPI Every Month is Octoberfest בטירוף, לכן השוואה היא הכרחית (בהמשך). הפורמולה שלו נעימה יותר לעבודה מאשר ה-OPI. היא קצת יותר דלילה, אבל גם היא "טריקית", וקשה להגיע איתה לכיסוי בשכבה אחת. חזרתי, הסרתי וניסיתי שוב ושוב אבל לרוב צץ לו איזה "חללון" מבאס. כשהחלטתי, שהבנתי את הקטע, וצריך לאסוף עם המברשת מעט מאוד לק עבור שכבה אחת דלילה, יצאה לי מריחה אחידה. הממ??? פתרונות לאלוהים. בכל מקרה המסקנה שלי, שלצבע הזה דרושות 2 שכבות. אני יודעת שהרוב מורחות שתי שכבות, אבל אני סוגדת לאחת, אין לי סובלנות לעיסוק ארוך של מריחה, המתנה לייבוש, וחוזר חלילה.
הצבע מעניין וקשה לתפוס אותו בצילום בשביל להוכיח את צבעו האמיתי, כי הוא משתנה עם כל זוית. בצל הוא נראה חום כהה מבריק אך במבט מקרוב רואים שימרים אדומים. בשמש הוא צבע יין עם שימרים אדומים. המברשת דקה, דקה יותר מהמברשות של JADE. כמה שאני אוהבת מברשת דקות, לא מצאתי בה יתרון או חיסרון לעומת המברשת הרחבה של OPI. למען האמת עם המברשת הרחבה של OPI מרחתי יותר בדייקנות את הציפורן ופחות את העור מסביב מאשר עם זו.

1 coat indoors

2 coats in sun light

והשוואה:
Color club Jewel of a Girl, OPI EMIO
Color Club thin brush
OPI thick Brush
Both

2 coats indoors 
Fingers 1,3,5 in OPI EMIO, fingers 2,4 in CC Jewel of a Girl

2 coats in sun light
Fingers 3,5 in OPI EMIO, fingers 2,4 in CC Jewel of a Girl
Looks the same

לאחר מריחת שתי שכבות, אין שום הבדל בין Color Club ל-OPI EMIO. בהטיה של זוית מסויימת Color Club קצת יותר חום והשימרים האדומים בולטים יותר ב-OPI אבל זה זניח לחלוטין. אני יכולה להכתיר אותם כדיופים.
סיכום:
צבע: יין עם שימרים אדומים
כיסוי: 2 שכבות 
ממליצה: דיופ במחיר סביר ל-OPI

הערות:
* כל הלקים נראים נהדר על ציפורנים קצרות, אפילו משבח אותן, בסופו של דבר אני צריכה להודות על כך שרשמתי את הפוסט, כי זה נתן לי אפשרות לנסות ולאהוב את המראה.
* לאחר 3-4 ימים היתה נסיגה קלה וקילופים קטנים בחלק מהצפורנים, בעיקר ביד ימין.
* את הלקים אפשר להשיג במכונים מקצועיים וברשת אפריל את OPI. על הלקים תשלמו:
OPI - מחיר 60 שקל, Color Club - מחיר 30 שקל.
* את שניהם אפשר לקנות ב-ebay במחיר זול יותר. שווה במידה ומזמינים כמה לקים, כך דמי המשלוח מתחלקים, אני ממליצה על החנות הזו.

ולחלק הכי כיפי:

הגרלה:

יש לי שני בקבוקים של OPI Every Month is Octoberfest, ולכן אחת מהקוראות הנאמנות שלי תזכה באחד!


אז מה עושים כדי להשתתף בהגרלה?

* עושים לייק לעמוד שלי בפייסבוק ו-share לפוסט
* עונים על השאלה: איזה צבע לק את הכי אוהבת? אפשר לענות בפייסבוק או כאן בבלוג

הערות והארות:
  • ההגרלה פתוחה מהיום 9.10.2013 ועד יום 31.10.2013 בשעה 12:00
  • שם הזוכה יתפרסם ביום שישי בתאריך 1.11.2013 בבלוג ובפייסבוק. במידה והזוכה לא עונה תוך 48 שעות אגריל זוכה אחרת
  • ההשתתפות בהגרלה מיועדת לתושבי ישראל בלבד
  • הסרתי את תוסף ההגרלות כי החלטתי להקל על אופן ההשתתפות בהגרלה. מי שכבר שנכנסה דרך התוסף רשומה כמובן



    * אם יש לכן שאלות אפשר לפנות אלי למייל st.beauty@walla.com

    והזוכה המאושרת היא:


    רעיה יעקובי

    אני מברכת אותך על הזכיה

    תהני


    בנות יקרות,

    היה לי מעניין מאוד לקרוא את התגובות שלכן. הייתי בטוחה שהרוב אוהבות צבעים אדומים או כהים ומסתבר שלא, לגמרי הפתעה בשבילי. תודה רבה לכן שאתן חלק מהבלוג שלי, אני מקווה שאת נהנות לקרוא כמו שאני נהנת לכתוב.

    אסתי