המלצות החודש

במהלך החודש ניסיתי והשתמשתי במוצרים שונים. את רובם אני מעלה בתמונה לאינסטגרם עם תיאור קצר. חשבתי לנכון לרכז את כל המוצרים שהשתמשתי לפוסט מסכם, גם לי נחמד לדעת ולהזכר מה אהבתי ומה לא.
לנוחיותכן, כל כותרת היא גם קישור למוצר באתר היצרן או המוכר. 

מוצר חובה בכל בית. אני לא יודעת איזה דבר קסם יש במוצר הזה שמבריא את העור לאחר שימוש ראשון. הוא מעולה לשימוש גם כקרם רגלים עבור עור יבש במיוחד. נמכר בפארמים במחיר 36 שקלים לאחר הנחות. 

המלצתי עליו בפוסט מחזקי ציפורנים, אז לא ארחיב אלא רק אומר שהוא מוצר חובה. הקרם הזה פיצפון ונכנס לתיק האיפור, מעולה לחתכים בעור, פצעי קור וקאטיקלס. נמכר בפארמים במחיר 30 שקלים אחרי הנחות.

לא, לא, לא, לא לקנות. הקרם הזה כמו כל קרמי ההגנה של ד"ר פישר בלתי ספיג והפנים נשארות לבנות. פתרון חירום שמצאתי, לספוג את הפנים היטב עם מגבת לאחר מריחה, לא נעים. מחיר כ-30 שקלים לאחר הנחות.

משמש אותי למקרה שנרדמתי בצהרים עם האיפור ולא בא לי להסיר אותו אחרי שהתעוררתי. במקום לשטוף פנים אני מתיזה על עצמי מים ומתרעננת. 25 שקלים לאחר הנחות.

משאיר שובל ריח כל כך נעים בבית ועל הגוף, שאני לא משתמשת בקרם גוף לאחר מכן. נמכר בפארמים במחיר 16 שקלים לפני מבצעים.

benetint

סטיין נוזלי ללחיים ולשפתים, משמש כסומק וכצבע טבעי לשפתים. מאוד רציתי לקנות את המוצר ולו רק בגלל הרעיון שלו, אני אוהבת אריזות מיוחדות ומוצרים מדליקים אבל הצבע בהיר מאוד ולא רואים אותו עלי. המוצר יתאים לבהירות עור, ויתן צבע עדין וטבעי. נמכר ברשת Sephora ובארה"ב במחיר 30$.

באת אנד בודי וורקס מי גוף

תשמעו..לייק אחד גדול. כסוגדת לויקטוריה סיקרטס בכל התחומים, באת אנד בודי לא עשו עלי רושם, וגם לא אהבתי את העיצוב הפשוט של הבקבוקים. א-ב-ל התנסתי החודש בכמה ריחות ואהבתי את כולם. בנוסף הם החזיקו מעמד עלי ועל הבגדים כל היום, חופשי תחליף לבושם. הבקבוקים עוצבו מחדש והם מושכים את העין כמו שצריך להיות. נמכרים בארה"ב במחיר של 14$ ליחידה אבל יש כל הזמן מבצעים. המבצע הנוכחי הוא קנה 3 קבל 2 (42$ כשרשמתי את הפוסט לפני שפרסמתי, המבצע היה 3+3). בארץ אפשר לקנות במחיר של 70 שקל ליחידה. בויקטוריה סיקרטס יותר זול אם כבר מדברים, המבצעים שם הם 5 ב-30$.

ללין חמאת גוף

עם החמאת גוף של ללין אני דווקא משתמשת כקרם ידים ורגלים. היא מאוד עשירה, הריח עדין ונספג מהר, מומלץ. מחיר 80 שקלים.

מבשם אריגים ספרינג

אני אוהבת לרסס איתו בגדים ומצעים. קיים במגוון ריחות White Musk האהוב עלי, כי הוא הכי עדין ונקי. מוצרי ספרינג נמכרים ברשת LUKA, בחנות המפעל ואני חושבת שגם בגולף אנד קו. מחיר 40 שקל.

לנקום vs ויקטור ורולף

את הבושם של לנקום לה וי אה בל היללתי ושיבחתי שנה שעברה והשנה. השבוע מצאתי לו בערך דיופ, ויקטור ורולף פלואר בומב Flower Bomb. הריח מאוד דומה, שניהם סופר חזקים ועמידים. מיועד לאלו שאוהבות ריחות מתקתקים. מחירו של לנקום 289 שקל ל-75 מ"ל ומחירו של ויקטור ורולף 452 שקל ל-100 מ"ל .