זויה לקים הולוגרפים

זויה Zoya היא חברת לקים אמריקאית אשר נוסדה בשנת 1986 על ידי זוג מהגרים מרוסיה זויה ומיכאל רייזיס. מוצרי החברה נחשבים לאיכותיים ונמכרים בסלוני יופי וספא.
מדי עונה החברה מוציאה קולקציות חדשות, קולקצית החול שלהם פיקסי דאסט זוכה לתשבוחות ברחבי הרשת, החברה ידועה במבחר הצבעים, החדשנות והחידושים בעולם הלקים.
מכל מותגי הציפורנים שיש לי, זויה החברה האהובה עלי מכל הסיבות שמניתי ובגלל עמידות הצבעים.


הסדרה ההולגרפית היא סדרה לקים עם גליטרים שמשתנים עם מנח האור. בצל הגליטרים כסופים ובשמש כל צבעי הקשת יוצאים לאור ונותנים מראה מאין כמוהו. הסדרה הראשונה הושקה לפני כשנה, והעונה נוספו לה שני צבעים חדשים: Payton ו-Dream (בהמשך). מהסדרה ההולגרפית יש לי 3 צבעים ואני בהחלט מכתירה אותם להכי יפים ומיוחדים באוסף שלי.

באתר של החברה מגדירים את הצבע כתות עץ בעל ריכוז גבוה של מיקרו נצנצים. התיאור תואם את הצבע לחלוטין. כל הימים ש"לבשתי" אותו בהיתי בו בכל הזדמנות והושטתי ידים קדימה להתפעל. הוא יפהפה, מה שאתם רואים בבקבוק - זה בדיוק המראה על הציפורן. תוסיפו לכך מריחה אחידה בלי חללים, גליטרים מתפזרים שווה בשווה על כל הציפורן, נוצץ בשמש ויפה גם בצל. ההסרה שלו מהירה קלה ואחידה. "וויש" אחד על הציפורן והוא איננו. אין זכר למאבק בהסרת גליטרים עקשנים ושאריות לק אדום על העור. העמידות שלו היא דבר נוסף להתפעל, שרד עלי 5 ימים רצופי שטיפת כלים ונקיונות, לאחר 5 ימים היה קילוף קל בציפורן אחת. 2 שכבות למראה נפלא זה.

Zoya Aurora

כל מה שרשמתי על Zoya Blaze תקף לגבי זויה אורורה. 3 שכבות נדרשו ליופי הזה, ועמידות של כמעט שבוע.

Zoya Storm

סטורם הוא לק שחור מפוצץ בגליטרים. הרבה זמן חיכיתי לנסות אותו כי הציפורנים נשברו לי עד היסוד ומיאנו להתארך. הצבע מחמיא מאוד לציפורנים קצרות. החזיק עלי מעמד 3 ימים אבל לדעתי זה בגלל מצב הציפורנים שלי, שדי חלש בחודשים האחרונים, 2 שכבות נדרשו ליופי הזה.

לצבע היפהפה הזה יש הרבה חברים דומים:
 Nfu Oh GS14OPI My Privet JetSephora 212MAC Everything That Glitters ואלו רק חלק.

לצבעים נוספים של הסדרה אתן מוזמנות לצפות באתר, כשנכנסים לתוך הצבע אפשר לראות סווצ'ים. סווצ'ים נוספים בבלוג הזה וסווצ'ים לשני צבעים חדשים בבלוג של זויה.

המותג אינו נמכר בארץ, מחירו 8$ בארה"ב ובאתרים נבחרים. אני הזמנתי דרך אמזון וביקשתי שישלחו לי לכתובת בארה"ב.