הזמנת אייהרב

יש כמה אתרים שאני מזמינה מהם באופן קבוע. היות ואני גולשת בבלוגים ומגלה כל מיני מקומות להזמין, נראה לי שכולן יודעות ומכירות אותם, ואז אני יושבת ומספרת לחברות שלי מה הזמנתי ומאיפה והופ - זאת לא יודעת, זאת לא יודעת. המממ?? הפתעה. 
אחד האתרים שאני מזמינה ממנו באופן קבוע, וחלקכן מכירות הוא iherb.
iherb היא חנות מקוונת למכירת ויטמינים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות טבעיים. כל מה שמוכרים בחנויות טבע - מוכרים פה, רק במבחר יותר גדול, ומחירים יותר זולים כולל המשלוח. באמת שאין לי בעיה לקנות פה ולפרנס את מי שצריך, בכיף, אבל יוצא פשוט שלא שווה. הגרידיות בארץ מרקיעה שחקים, וחבל. ההזמנות שלי עד כה:

תוספי תזונה


לא אפרט, רק אומר ששווה מבחינת כמות ומחיר, אני מאוד ממליצה על תוסף תזונה ספירולינה.

מוצרי טיפוח


כל המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.
משמאל לימין:
Giovanni Leave In Conditioner - לחות לכל סוגי השיער. המוצר קיבל 4.5 כוכבי דירוג. אני יודעת, שהרבה בנות מרוצות מהחברה הזו, אבל לי הוא לא התאים. הפורמולה לא טובה לשיער המתולתל שלי, היא לא נספגת טוב, אני חושבת שלשיער חלק היא יכולה להתאים.
Beautiful Curls Shea Butter Leave In Detangler - קרם מתיר קשרים מעושר בחמאת שיאה, מתאים גם לתינוקות, וזו אחת הסיבות שקניתי, חשבתי שאם מתאים לתינוקות אז מעולה גם למבוגרים. בפועל, הפורמולה לא עובדת עבורי, היא כבדה ושמנה, צריך לשים המון על השיער והוא נהיה שומני ולא מתיר קשרים. נתתי לאמא המתולתלת שלי לנסות והיא גם לא אהבה. המוצר מדורג 4.5 כוכבים.
Beautiful Curls Shea Butter Curl Activating Cream - שינו את אריזת המוצר, אצלי הוא בקופסה ועכשיו נמכר בשפופרת, השאלה אם שינו את הרכב המוצר, כי מה שיש לי להבדיל מהקודם, נפלא! אני חרשתי עליו ולא השתמשתי בשום דבר אחר. המרקם שלו מאוד נעים לשימוש, מעצב תלתלים נהדרים, השיער נראה נפלא. חסרון אחד לו ולחברו, הריח. לא נעים בלשון המעטה. יאמר שאחרי שהשיער מתייבש הריח נעלם.
Ultra Nails Nail Strengthener - מחזק ציפורנים טבעי, לא מכיל פורמהליד, קראתי עליו ביקורות משובחות, בפועל מחזק הכי גרוע שהיה לי אי פעם, לא רק שלא מחזק אלא גם הלק שאני מורחת מעליו מתקלף לאחר יום בחתיכות גדולות.
Shea Butter Body Soap - הסבון הזה כל כך טוב, שזה השני שאני רוכשת, ואפילו קניתי אחד לאמא. הוא נספג בעור בקלות, מותיר אותו לח, ריח נעים, מספיק להרבה זמן ועולה גרושים! זה הסבון המוצק היחיד שאני משתמשת.
Cococare 100% Cocoa Butter Stick - שכחתי לצלם אותו, סטיק חמאת קקאו 100%. לא אהבתי את המוצר, המרקם שלו לא חמאתי כי אם אבן, מריח 100% שוקולד שקשה לי לעכל אותו על עצמי, מעדיפה לעכל שוקולד בבטן.

מזון


Stevia Powder 100 Packets - ממתיק על בסיס סטיביה. 100 שקיקים, כל שקיק 1 גרם, שזה המון. לשם השוואה בסוכרה דיאט הכמות 0.8 גרם וזה מספיק, כל זה במחיר...7$. יש דברים כאלו?
Stevia Powder - אבקת סטיביה בתפזורת. מעולה לשימוש באפיה או ככה סתם. 16.30$ לכמות הענקית הזו  (60 שקל בערך).
Peanut Butter Cinnamon Raisin swirl - לא מופיע בתמונה כי כבר הכל בבטן. חמאת בוטנים עם קינמון וצימוקים כל כך טעימה ומתוקה, שחיסלתי אותה עם כפית, והחלטתי שאני לא מזמינה יותר. יש כל מיני סוגי חמאת בוטנים לחברה הזו, עם מייפל, שוקולד לבן, שוקולד מריר ועוד. לצערי לא אזכה להזמין אותם, כי אזלול אותם מיידית. אם אתן מחליטות להזמין אני לא אחראית לתוצאות המשקל.

מחכה לנסות

אתמול סופסוף קיבלתי את החבילה שהזמנתי בתחילת החודש לאמא. עכשיו צריך להתאפק עד שהיא תגיע ולדווח בהמשך איך המוצרים.

מה איתכן? האם עשיתן הזמנות מהאתר? ספרו איזה דברים הזמנתן והאם אתן מרוצות.