המלצות החודש

חודש נובמבר הסתיים ואיתו מוצרים שהשתמשתי במהלכו:

מוס עיצוב וטיפוח קרליין לשיער מתולתל ומקורזל

מעצב את השיער יפה מאוד, התלתלים נראים נפלא, מצריך כמות מועטה לעיצוב. אבל מייבש את השיער בטירוף, עמלתי קשות עם מרכך לפתוח את הקשרים שנוצרו.
מחיר 25 שקלים. 

רצועות שעווה מוכנות לשימוש Veet

מוצר מעולה, פטנט שאין כמוהו. אפס התעסקות, אפס לכלוך ומוריד את כל השיער. מרוב שהסיר כל כך טוב נהייתי גרידית וחיפשתי כל שוונץ קטן כדי להיות חלקה לגמרי. הרצועות קטנות ולכן מעולות להסרת שיער במקומות קטנים כמו ידים, בית שחי, מפשעות ואפילו שערות קטנטנות של שפם הסיר בהצלחה ובלי רגישות. השעווה יורדת נפלא עם הרצועה, לא צריך לגרד שאריות ולשטוף במים, כמו כן לראשונה לא נאלצתי למרוח ג'ל אלוורה להרגעה.
מחיר כ-30 שקלים לאחר הנחה.

צימרוני עץ להסרת לק

אחרי עשרות שנות לק גיליתי את הצימרונים הכי טובים להסרת לק מסביב לציפורן ואלו צימרוני עץ. הם טובים לפעולה הזו בכך שהם מאוד מאוד דקים ולכם לא מתנפחים במגע עם נוזל האצטון.
מחיר 3 שקלים ל-100 מקלות.

פינוק מרכך עם שמן מרוקאי

לפי הכותרת הייתי בטוחה שמצאתי מוצר חדש מעולה אבל לצערי הרב הוא לא טוב לי. הפורמולה דלילה עבור מרכך ולא פותח לי שום קשר בשיער. הריח נחמד, לא דומיננטי. אני חושבת שהוא יתאים לבעלות שיער חלק-גלי שלא מתאמצות בפתיחת קשרים.
מחיר 10 שקלים אחרי הנחות.

מסיר לק בטבילה 

כמה שהשתמשתי במוצר הזה, אני לא סגורה על חוות דעת סופית. מצד אחד רעיון נהדר, מסיר למופת, נוח לשימוש, חוסך את טקס הסרת הלק המעצבן, עובד טוב מאוד עם אדומים שמורחים את כל העור בצבע. מצד שני, הקופסה גבוהה מדי, גובה מיותר בשביל כולו לטבול ציפורן וחצי אצבע, אפשר להסתפק בחצי ממנו. הגובה הופך את הנוזל ללא יעיל כשמגיעים בערך לחצי מהקופסה ואז צריך להטות אותה בכל מיני זויות כדי שהנוזל יעטוף את הציפורן ויסיר ביעילות את הלק. בנוסף עד שמגיעים לחצי מהקופסה הנוזל כבר עכור מהצבעים שהורדנו, וזה לא כיף לטבול במסיר מלוכלך, אז אני זורקת אותו כאשר הוא מלא עד חציו. אז הדיעה הכללית שלי היא פרווה. רעיון נהדר, שימוש טוב לפעמים הראשונות, אח"כ לוקה בחסר.
המסיר בתמונה של לייף, אבל האמור לעיל תופס לגבי כל מסירי הלקים בטבילה שנתקלתי עד כה. מחיר 13 שקלים לאחר הנחות (כמות 100 מ"ל).

גרנייה בודי קרם גוף חמאת שיאה

קרם רב תכליתי מכיל חמאת שיאה. קרם כל כך מוצלח, שלא יאומן, ולמענו זנחתי את ויקטוריה סיקרטס שלי, שזה דבר שלא קרה כמה שנים! מזל שקיבלתי אותו מתנה אחרת לא הייתי קונה ומפספסת את הקרם המדהים הזה.
הקרם בעל מרקם חמאתי, אבל להבדיל מכל הקרמים החמאתים שאני מכירה ויצא לי אי פעם לנסות, הוא נספג מיידית בעור ומותיר אותו רווי לחות עם ריח עדין. הקרם מעולה להכל: גוף, רגלים, ידים ואפילו מרחתי שאריות על הפנים. אני מוצאת את עצמי מתמרחת איתו בכל הזדמנות.
מחיר לפלא הזה כ-20 שקלים (ראיתי גם ב-15) ל-300 מ"ל! כבר אמרתי מומלץ?


קרם לשיער Organix שמן ארגון וחמאת שיאה לתלתלים

אם אני אתחיל למנות את היתרונות שהקרם מבטיח זה יקח הרבה זמן והרבה שורות, אז אשתדל לקצר. קרם של חברת אורגניקס המאוד מוכרת ופופולרית בארה"ב. כפי שניתן לראות בכיתוב על גבי הקופסה, הקרם מכיל שמן ארגון וחמאת שיאה. אבל...הפתעה, וברשימת הרכיבים מאחורה הרכיב הפעיל הראשון הוא מים, השלישי שמן סויה, החמישי חמאת שיאה והתשיעי, אחד לפני הסוף הוא שמן ארגון. המהמ??
מסקנה:
1. לא כל הרשום בפרונט מתקיים במציאות
2. לא כל מה שנקרא אורגני באמת אורגני

בנוסף, במבחן המציאות הקרם מריח ריח חזק מאוד של קוקוס, שלא מצאתי בציון הרכיבים מאחורה. הקרם סמיך מאוד לשימוש, כמו הקרמים הכבדים של נטורל פורמולה, לא מצאתי בו יתרון בשימוש לעומת קרמים אחרים שאני מכירה, להפך, אפשר לגמרי לוותר, בנוסף לפעמים השיער מתייבש ממנו אחרי יום או יומים.
מחיר 8$ כמות 237 מ"ל, קניתי בארה"ב.

Alien Thierry Mugler EDP

עם בוא הסתיו אפשר לעבור לבשמים המתקתקים, ואין כמו בושם שאני מחכה לעונה הזו רק בגללו והוא אליאן. נכון שיש תמיד נטיה להתחדש בבשמים חדשים, אבל יש בשמים שעם זאת שנמצאים מספיק זמן בשוק, הם לוהטים כמו בהתחלה. אליאן משנת 2005, ונחשב בין הבשמים הנמכרים של טרי מוגלר. הבושם בעל ריח מתוק, בין מרכיביו יסמין, קשמיר, ענבר ועוד. היסמין מאוד דומיננטי ונותן לו את ה"טעם" שלו. כיאה לכל הבשמים המעוצבים להפליא של טרי, אליאן מעוצב כחפץ מוזר, המזכיר אבן חכמים או אבן מכשף, הצבע הסגול מקנה לו מסתורין כיאה למכשפים. מבחינת עמידות ריח הבושם סופר עמיד. שני שפריצים בבוקר מחזיקים לי מעמד עד הערב, מורגש עם כל משב רוח קל. בהחלט אחד הבשמים הטובים שיש לי.