המלצות החודש

בתכל'ס לא סתם נגמר לו עוד חודש, כי אם שנה, הזמן עובר מהר.
הפוסט הזה עוסק בהמלצות החודש האחרון של מוצרים שניסיתי, ובהחלט יש מקום לחגוג פוסט שנתי, המשך יבוא. 

מרכך Syoss עם שמני הזנה לטיפוח עמוק לשיער יבש במיוחד

מוצר מבית שוורצקופף לא יכול להיות לא טוב. שוורצקופף חברה גרמנית ידועה למוצרי שיער, חלקם מוצרי יוקרה. יש לי ניסיון מעולה עם שמפו לחפיפה יומיומית מבית אותו מותג, וכשראיתי את המרכך, היה לי ברור שהוא מיועד עבורי. שיער יבש מאוד, מכיל שמני הזנה, מכיל קרטין, מה עוד אפשר לבקש? מה גדולה היתה ההפתעה שפשוט...לא. ואמת? הופתעתי מאוד, לא ציפיתי. הפורמולה דלילה לתלתלים שלי, לא פותחת שום קשר, הדבר היחיד שנחמד בו הוא הריח, הכמות והמחיר.
מחיר: 16 ש"ח כמות 750 מ"ל.

מוס שיער ליצירת נפח Syoss

המוס כקודמו, שייך לחברת שוורצקופף. מבחינת עיצוב המוס הזה אלוף. קל לעצב את השיער, התלתלים נראים נפלא, רכים ונעימים עד החפיפה הבאה (3 ימים). הידים לא נשארות דביקות לאחר שימוש ואין צורך לשטוף אותם, בקיצור - פלא. אין שום צורך לרוץ לקנות את מוס היוקרה סילואט מבית אותה חברה.
מחיר: 35 ש"ח כמות 250 מ"ל.

שעווה לפנים Veet

בפוסט קודם של המלצות החודש המלצתי בחום על רצועות שעווה מוכנות לשימוש של Veet. החודש יש לי עוד מוצר להמליץ מהסדרה, והוא שעווה לאזורים קטנים - פנים. היתרון בסוג הזה לעומת הקודם הוא רצועות דקות. מותאם במדוייק להסרת שיער גבות ושפם ועושה את העבודה בהצלחה ללא לכלוך.
מחיר: 40 ש"ח לפני הנחות.


דאודורנט Secret

אוקיי, לדאודורנט הזה התכוונתי להקדיש פוסט נפרד שעוסק בדאודורנטים, אבל היות ופוסט הדאודורנטים שלי בבוידעם, והנ"ל כ"כ מוצלח, לא בא לי לחכות, חייבת להשחיל אותו. 
דאודורנט "סיקרט" הוא היחיד שעובד טוב בשבילי. אי אפשר להשיג אותו בארץ אלא בארה"ב/קנדה או באיביי. אז רגע, למה את מבלבלת ת'מוח עם מוצר שאין לקנות בארץ? כי זה מוצר מעולה ששווה לקנות או לבקש ממישהו שיביא, אפילו אחד, במקרה הגרוע הפסדתם 6$ וגם לא,  אני תמיד מוכנה לקנות מכם.
דאודורנט זו בעיה. למצוא משהו שמחזיק מעמד יום שלם ללא צורך בריענון הוא משימה בלתי אפשרית. לדאודורנט הזה נחשפתי במקרה, אמא שלי הביאה מארה"ב ונתנה לי לנסות - התאהבתי. כשמישהו מהמכרים שלי טס אני מזמינה לי כמה, זה פריט זול, זמין בכל דראגסטור ולא מהווה טרחה לסחוב כמה במזוודה. 
המוצר הספציפי הזה, האחרון שקיבלתי מחו"ל smooth solid, יש לי איתו בעיה אחת והיא צורת השימוש. smooth solid במרקם קרם. הטופ לא מוצק אלא קרמי שיוצא על ידי סיבוב הגלגלת שבתחתית, החיסרון שאין שליטה על כמות החומר שיוצאת ובדרך כלל הסיבוב בגלגלת גדול ויוצא יותר מדי חומר. עם הזמן למדתי איך להשתמש ולסובב שתצא כמות מעטה, אבל זה מסורבל, ודורש עדינות יתרה. האיכות עם זו מעולה כפי שהיתה. 
מחיר: 6$ כמות 45 גרם. 

סרקל קרם רוזמרין ד"ר פישר

אחד המוצרים המוצלחים של ד"ר פישר. אתן כבר יודעות שאני מתולתלת עם חיפושים אינסופיים אחרי מוצר פלא להתרת קשרים. לא צריך להרחיק לכת, וקרם רוזמרין לילדים של ד"ר פישר עושה נהדר את העבודה. מוצר קבע אצלי, בשימוש לאחר כל חפיפה. לא רק שפותח קשרים אלא גם מותיר את השיער עם ריח טוב, רך ונעים למגע. לאחר שימוש בו אפשר לעצב את השיער עם התכשיר הקבוע או לתת לו להתייבש טבעי, אין לו אפקט עיצוב. מומלץ לכל אחת שמחפשת מוצר להתרת קשרים וריכוך שיער לאחר מקלחת.
מחיר: 20 שקל 325 מ"ל.

בושם Body Shop White Musk

את הבושם של בודי שופ וייט מאסק הבאתי מלונדון לפני 3 חודשים. בשונה מריחות המאסק הסינטתיים, שאני מכירה ומריחה על כל אישה שלישית, הגרסה הבריטית בעלת ריח עדין ועם זאת מודגש, שונה לגמרי מהמהוויט מאסק של בודי שופ הישראלי וחיקוייו. הבושם ליווה אותי כל החודש בהצלחה, וגבר על בשמים אחרים שמונחים אצלי ומחכים לשימוש. מבחינת עמידות מריחים אותו במהלך היום עם משבי רוח, והוא שורד עד הערב, אם כי אז - מריחים אותו כבר רק מקרוב. מה שכיף בבושם הזה, וזה נדיר, שהוא מתאים לכל עונה וכל שעה ביום, גם אחרי מקלחת.
מחיר: 13£ כמות 30 מ"ל.
הערות: לאוהבות מאסק.