הזמנת אייהרב

גם את אמא מותר וצריך לפנק ואת ההזמנה הזו עשיתי עבורה, פינוק יומולדת. 

שמפו

זוג תחפיפי שיער (שמפו בלעז), שחמדתי לעצמי מזמן, אבל הם הלכו לאמא. שניהם מכילים 70% חומרים אורגנים ואינם מכילים פרבנים (חומרים משמרים).
הרעיון להזמין אותם הגיע לאחר שהתעניינתי בתחפיפים של פול מיטשל. מפה לשם באחד החיטוטים שלי באייהרב מצאתי את שני אלו, והחלטתי שמתישהו אזמין אותם. 
התחפיף הימני Deep Moisture Shampoo Awapuhi Mango מועשר בתמצית מנגו.
התחפיף השמאלי Scalp Normalizing Shampoo Tea Tree Mint Therapy מועשר בשמן עץ התה ומנטה.
מקריאת הרכיבים בתוית הבקבוק מענין למצוא, שתמצית עץ התה והמנטה נמצאים אי שם לקראת סוף הרשימה כאשר בראשיתה מככבים תמציות אחרות. אם כך למה השמפו נקרא עץ התה? נשגב מבינתי.
בתחפיף השני, תמצית מנגו מופיעה יחסית די בהתחלה ומיד אחריה ה-Awapuhi, שהוא ג'ינג'ר. התמציות האלו פופולריות מאוד ונמצאות בשימוש רב בפולינזיה (בורה בורה מישהו?) והוואי. 
בחנויות הטבע מוכרים את מוצרי Avalon Organics ואת התחפיפים במחיר של 50 שקל לאחד. לעיתים יש מבצע של 25% הנחה על הפריט השני, ואז הקניה לזוג משתלמת, תשלמנה עבור שניהם 62 שקל לעומת 56 שקל דרך האתר (לא כולל דמי משלוח). 
הביקורות באתר על התחפיפים טובות מאוד, מדורגים 4.5 כוכבים. לדברי אמא שניהם טובים, מותירים את השיער רך ונעים, דרושה כמות מועטה לשימוש ואין הבדל מבחינת ביצועים בין שניהם. 
שני הנ"לים מהווים תחליף זול ובטח יותר בריא מהמוצרים של פול מיטשל: Awapuhi Shampoo, Tea Tree Mint Shampoo (בארץ המחיר כ-100 שקל לאחד, כמות 300 מ"ל). 
מחיר: 7.92$ כמות 414 מ"ל = 28 שקל.

סבון מוצק

עם שני אלו השתמשתי גם אני כך שיש לי גם חוות דעת חד משמעית, שמצטרפת לאמא - טובים. 
ראשית רשימת רכיבים נחמדה ביותר, שנית הם גדולים ביחס לסבונים המוצקים שאנו מכירות מהארץ, שלישית הם ממש נעימים על הגוף! הסתבנתי איתם ישירות על הגוף, ללא ספוג, והתחושה סופר נעימה, הרבה יותר מאשר תחליבי הרחצה שאני משתמשת תמיד. הסבונים מותירים דוק לחות על העור ואין צורך למרוח קרם אחרי הרחצה (ואני מאודדד אוהבת קרמים). דבר נוסף מעניין ותמוה לחיוב, שהם לא נופלים לי מהיד כיאה לסבונים מוצקים, אולי בגלל הגודל. הסבונים מספיקים להרבה שימושים, וכשנשארת פיסה קטנה, שלא נוח כבר להסתבן איתה, אפשר להעביר אותה לכיור לשם שטיפת פנים אבל להזהר בעינים, שורף. 
הימני: African Black Soap  
השמאלי: Mango Butter Soap 
מחיר: 3.47$ כמות 141 גרם = 12 שקל.

אבקת קולגן

אני מניחה שכולן מכירות מתחום היופי את מילת הפלא קולגן. קולגן הוא חלבון הנמצא בגוף שלנו ואחראי לנפח העור. כשאנחנו מזדקנים, הגוף מפסיק לייצר קולגן, נפח העור מצטמצם ומופיעים להם הקמטים. 
Best Collagen הא תוסף תזונה שלוקחים לפי ההוראות הרשומות מאחורה. הביקורות על האבקה משובחות, דורגה 4.5 כוכבים.
לדברי אמא, לאחר שימוש רצוף היא שמה לב שפחתה נשירת השיער. 
מחיר: 9.36$ כמות 200 גרם = 33 שקל.