הזמנת לקים באינטרנט

הפוסט שלי על הלקים ההולוגרפים של זויה, נתן לי רעיון לפוסט אחר לגמרי.
הרי כולנו, טוב נו, לא כולנו, רק המכורות קשה, מזמינות לקים דרך הרשת. אני יכולה להעיד על עצמי, ולא בגאווה, ששעות אני בודקת סווצ'ים, חופרת ברשת ומשווה כדי להיות בטוחה בצבע עד שאני מזמינה, ומה??
עם כל החפירות, ההשוואת, הבדיקות, יש לי נפילות שלא דמיינתי שיהיו. נפילות שחשבתי שאני מזמינה צבע מסויים וקיבלתי צבע, שלא דומה לסווצ'ים שראיתי או שהמוח שלי תרגם את הצבע שראיתי למשהו אחר. בנוסף לכל זה, גם העמידות מסתבר לא איאיאי עלי.

OPI, China Glaze, Color Club עמידים עלי יום.
Essie עמידים עלי עד שלושה ימים.
Zoya החברה היחידה שמחזיקה עלי 5 ימים, וגם אז יש רק קילופים קטנים בקצות הציפורנים.
מסקנה בלתי נמנעת היא, שכמה שנחמד, וכיף מותגים, כנראה שהם לא ה-cup of tea שלי כמו שאומרים, ועדיף להשאר עם מותגים ישראלים, שעמידים עלי 3 ימים לפחות. 

הפוסט הזה מוקדש ל"נפילות" שלי, לכל הלקים שחשבתי על צבע אחד וקיבלתי צבע אחר:


OPI Red

חשבתי: שהוא יהיה אדום דם, אדום כמו Orly Monro's Red שאני מאוד אוהבת, לא סתם הוא נקרא Red. 
בפועל: אדום-ורוד, נוטה לכיוון דובדבן עם בסיס ורוד מאשר אדום דם. ממש לא אדום והשם Red לא מתאים. 
הרגשה: אכזבה מאין כמוה, בכלל שיש לי לק של שיק שמזכיר אותו מאוד.

Zoya Sweet

חשבתי: שזה יהיה ורוד מסטיק בזוקה כמו OPI Short's Story.
בפועל: ורוד חלבי עדין.
הרגשה: דווקא אני מחבבת את הצבע, אבל זה בהחלט לא מה שרציתי.

Color Club Beyond

חשבתי: שזה הולגרפי שחור כמו Zoya Storm.
בפועל: הולוגרפי אפור לא גליטרי. ההולו "יוצא" בשמש, בצל נראה אפור לכל דבר.  
הרגשה: לא מה שחשבתי אבל יפה.
בצל
בשמש

China Glaze Midnight Ride

חשבתי: שזה סגול שחור, שרואים את הסגול.
בפועל: נראה כשחור לכל דבר, בשמש בזויות מסויימות רואים ברק סגול.
הרגשה: מבאס, צבע מיותר אם במילא נראה שחור.
                    

OPI Lincoln Park After Dark

חשבתי: חציל עם נטיה לשחור עם דגש על החציל.
בפועל: כמעט שחור, לא רואים את הסגול-חציל. הגרסה הלא מוצלחת של Essie Wicked. כל כך כהה שנראה שחור, אז כבר עדיף לקנות שחור. מה לעזעזל מתלהבים מהגוון הזה? WTF? ועוד רב מכר??? טרוף. 
הרגשה: מאכזב ברמות מטורפות. 
 הערה: תמונה מהרשת

Zoya Blair

חשבתי: אמת אפשר להגיד שמה שחשבתי בערך זה מה שקיבלתי.
בפועל: כהה לי מדי על הציפורנים, בכל התמונות הוא היה נראה לי טיפל'ה יותר בהיר. גוון מעט מפוספס, כי הוא כהה בצל ויופיו נגלה רק בשמש. כך שאם את לא מסתובבת באור יום רוב הזמן, תרגישי חופשי לוותר על הגוון. בנוסף על יד בהירה יראה יפה יותר. חבל שכל הדברים האלו לא היו רשומים כשחיפשתי סווצ'ים, ותאמינו לי חרשתי על הרשת.
הרגשה: יפה אבל מיותר.
הערה: תמונה מהרשת (גוון עור שלי כהה יותר)

גליטרים


חשבתי: אני רואה תמונות של גליטרים מעל הלק ברשת, מתלהבת ברמות ורוצה גם.
בפועל: לא משתמשת בגליטרים, אפילו שהם יפהפים. העניין הוא שכשאני מורחת לק, אני מעוניינת בצבע של הלק. כלומר כל תוספת מעל - זה לא מה שהיה לי בראש. לא נעים לי מהגליטרים שלי אז אני מורחת ציפורן אחת כדי להרגיש טוב על המצפון.
הרגשה: קניה מיותרת. ה-Nfu-Oh גלמודים במגרה, את חלקם מכרתי.