הזמנת אייהרב

רק סיימתי לרשום פוסט על הזמנת אייהרב שהזמנתי לאמא, והינה קיבלתי היום חבילה שהזמנתי עבורי. איזה כיף לקבל חבילות! כבר שכחתי מזה, הרבה זמן לא הזמנתי לעצמי.
אני אוהבת את הטקס של לפתוח חבילה, בואו תשתתפו איתי בתענוג הזה:

הבייבי שלי מונחת על השולחן

פתוחה

מה בפנים?

נפרוס הכל

מה היה לנו:

2 חבילות תה

כשביצעתי את ההזמנה הייתי ב"דודה" של תה. אפשר לקנות גם בסופר, אבל המבחר די מצומצם ואותם מותגים, משעמם. הזמנתי תה ירוק, כי קראתי שהוא סופר בריא, אז מי אני שאסרב לבריאות? בנוסף הזמנתי נטול קפאין, אם כבר בריאות אז עד הסוף, במילא אני לא מרגישה הבדל בטעם.
Green Tea With White Tea, Decaf Mint - מחיר 3.23$ כמות 20 שקיקים = 11 שקלים.
Decaf Green Tea with Ginseng - מחיר 3.38$ כמות 20 שקיקים = 12 שקלים.

חמאת בוטנים

בפוסט אייהרב הראשון שלי, סיפרתי לכם על חמאת בוטנים משגעת שטרפתי את כולה. הפעם הזמנתי שוב אם כי בטעם אחר - בשילוב עם מייפל. הרכיבים של החמאה טבעיים, אין כמובן תוספת מלח, הסוכר הוא סוכר קנים וסירופ מייפל טבעי. מבחינת הטעם, חמאת הבוטנים מתוקה, בשונה מהמליחות שקיימת בחמאת בוטנים סקיפי שאני משוגעת עליה (הפייבוריט שלי עם הדבש). אני לא מרגישה טעם מובהק של מייפל, מרגישים את גרגרי הסוכר בטעימה, שזה נחמד, קראנצ'י כזה (אגב קיים גם בקודמת שהזמנתי, כנראה זה הטרנד של החברה). אני מעדיפה את החמאה קודמת שהזמנתי עם צימוקים, היא היתה די דומה מבחינת הטעם רק בתוספת צימוקים, היה מעניין יותר. עכשיו נשאר רק לנסות עם החמאה עם השוקולד.
Peanut Butter & Co Mighty Maple - מחיר 5.45$ כמות 454 גרם = 19 שקלים.

מלח

החלטתי להזמין מלח, כי נמאס לי למלא את המלחיה כל הזמן. פעם בשבוע אני מוצאת את עצמי דולה מלח עם כפית ומעבירה למלחיה קטנה, מטורף, במיוחד שאפשר לקנות היום מלחיות מלח ים גדולות, שמספיקות להרבה שימושים. בחרתי את המלח הזה כי אהבתי שהוא ורוד וגרוס דק.
Himalayan Pink Sea Salt - מחיר 3.24$ כמות 248 גרם = 11 שקלים (בחנות טבע ראיתי מוצר דומה ב-30 שקלים).

ליפ באלם

מסתבר שמגיע מוצר מתנה עם הקניה. עובדה שלא ידעתי ולא נגלתה לפני בכל ההזמנות שעשיתי, עד שקראתי זאת בפוסט של מיס גליטרס. אני מכירה את החברה כי הזמנתי בעבר ליפ באלם שלהם, שאני מאוד מרוצה ממנו. עובדה הוא עוד לא נמס לי כמו כל השאר. 
Beeswax Lip Balm - בחינם או 0.85$ כמות 4.25 גרם = 3 שקלים (והוא אפילו אורגני). 

מתנה

קיבלתי ניירות דבק משרדיות.


שער המרה - חושב לפי שער יציג 3.5 שקל לדולר.