פיגמנטציה חלק ב'

הרבה זמן עבר מאז שהעלתי פוסט פיגמנטציה חלק א' והבטחתי שהמשך יבוא עם התוצאות, והינה הגיע הרגע.
בסה"כ טיפלתי בפנים במשך 3 חודשים עם הפסקות. טיפול ראשוני במשך 45 יום, אחריו ביקורת רופא, המשך טיפול שבועים, "חיפוף" של חודש (כי נמאס לי) ועוד חודש ברצינות.

תוצאות ראיתי אחרי המריחה הראשונה, אבל חשבתי לעצמי, שזה לא הגיוני ואני מדמיינת. אחרי 4 ימים ראיתי הבדל משמעותי, הכתמים התבהרו, לא תארתי לעצמי שזו תהיה התוצאה לאחר זמן כל כך קצר.

התוצאה הסופית היום היא, שהכתם בצד השמאלי של הפנים התבהר לחלוטין, וצד ימין - שם היה הכתם הקריטי, התבהר, אבל לא נעלם לגמרי. הוא נראה לעין אם כי לא כהה כמו שהיה לפני.

כל התמונות מטה אמיתיות ללא עריכה.

לפני טיפול:
                         

אחרי 6 ימים: רואים בבירור שהכתמים התבהרו.
                                   

אחרי 11 ימים: היתכן שהפיגמנטציה נעלמה? אז זהו שלא, אבל זה דרש ממני להתקרב למראה מקרוב כדי להבחין בשאריות. אני שמחה מאוד, כי חשבתי שלא יכולות להיות תוצאות טובות יותר ממה שכבר יש.
                                         

אחרי 21 יום: נראה לי שכבר אין שינוי לעומת פעם קודמת שצילמתי, מרגיש לי אותו הדבר. אני מאוד מקווה שיתבהר עוד. בינתים אני מקפידה למרוח שכבה נדיבה של קרם הגנה על הפנים.


אחרי 28 יום: אני לא רואה הבדל היום לעומת שבוע שעבר. ביחס לתחילת טיפול יש שינוי משמעותי. בצד ימין הכתם התבהר מאוד, בצד שמאל או שהצטמצם או שהתבהר מאוד.


אחרי 35 יום: יכול להיות שצד שמאל התבהר לי לגמרי? אני באמת לא רואה כלום כמה שאני מחפשת. אם להתעקש אז יש פה ושם נקודות אבל לא כתם מרוכז כמו שהיה קודם. למען האמת, אני מסתכלת ברגעים אלו במראה מגדילה פי 10 לבדוק. מה שכן מצאתי מקום ליד העין שנראה לי שפספסתי כי אף פעם לא מרחתי שם ואני רואה שם נקודה. בצד ימין נשאר אבל בהיר ואין מה להשוות למה שהיה בהתחלה להיום. בהתחלה היה לי כתם חום ענק על הפנים ועכשיו...הייתי קוראת לזה אי אחידות קלה בגוון העור. טוב, יש עוד שבוע להמשיך ואז ביקורת.


אחרי 45 יום: ביקורת אצל רופא. הרופא אמר שנהדר, אפשר להמשיך את הטיפול עוד שלושה שבועות ולחזור אליו לביקורת נוספת. בינתים קראתי שיש טיפולי חמצן  לטיפול בפיגמנטציה.


סיום טיפול: צד שמאל לדעתי התבהר, בקושי נראה. צד ימין..נו טוב, נעלם לגמרי - ממש לא, רואים אבל אין מה להשוות למה שהיה בהתחלה, חל שיפור משמעותי. כדי להעלים אותו לגמרי צריכה למרוח מייקאפ טוב.


מסקנה: קרם איזומד ביצע עבודתו היטב עבורי. אני מקפידה למרוח bb cream שמכיל מקדם הגנה SPF25 בכל יציאה לשמש.