Zoya Blair vs OPI I'm Not Really A Waitress

קצת אחרי שרשמתי את הפוסט שלי על חוויות הזמנת לקים באינטרנט, החלטתי שבעצם לא נתתי ל- Zoya Blair (זויה בלייר) את הכבוד הראוי לו. כולו ניסיתי אותו על ציפורן אחת בבית, והסקתי מסקנות. ואולי המסקנות שגויות?
האומנם?
לא ניתן צ'אנס?

אז נתתי

Zoya Blair

Zoya Blair

זויה בלייר האדום הכי יפה שנתקלתי. בבית ובצל הצבע נראה בורדו סתמי, מגניב כזה, סבבה, שיש עוד הרבה כמותו או דומים לו, ואז בשמש....יואו בשמש הברק יוצא לאור והצבע מתגלה ברוב הדרתו, הוא נוצץ ופשוט מהמם, אין לי מילה אחרת להגדיר. זה פשוט לא פייר איך הוא נראה בצל ואיך הוא מתנהג בשמש. שמיים וארץ. הוא משווק כצבע חורפי, כי הוא אדום עמוק, חצי נחמה שהחורף שלנו די קיצי, אז אפשר לזכות בכמה רגעי שמש. הגוון מזכיר את OPI German Icure (תמונה נוספת באינסטגרם) בלי הגוון החום.
OPI German Icure

התמונות שאתן רואות ברשת הן באור יום. הבעיה של הלק הזה לדעתי (כמו הלקים הסתווים שסקרתי) היא שהיופי שלו יוצא לאור בשמש בלבד, בצל הוא די סתמי. אם את עובדת במשרד או רוב הזמן במקום סגור, היופי שלו לא ממש נראה לעין, צריך לקח זאת בחשבון כי בחורף מוצל ובקיץ אנו מעדיפות צבעים בהירים, זוהרים ופסטלים.
שכבה אחת מספיקה לאטימה מוחלטת, אני מרחתי 2 ליתר ביטחון, בתקווה שיחזיק מעמד כמה ימים. 
יש הרבה צבעים דומים ללק הזה (פופה לדוגמא), ובהחלט אפשר למצוא תחליף זול יותר.
עמידות: 5 ימים על הציפורנים ה"מעפנות" שלי! 

בלייר הזכיר לי שיש לי לק מאוד מאוד דומה OPI I'm Not Really A Waitress.

OPI I'm Not Really A Waitress 

אחד מחמשת רבי המכר של OPI כבש מקומו בכבוד רב. צבע אדום מבריק משגע, מתאים לכל עונה בשנה, אהבה ממבט ראשון.

ושניהם
במבט מלמעלה יש שוני


עמידות: 3 ימים.
למרות שהשנים דומים מאוד בבקבוק, הם שונים על הציפורן, אין מקום לטעות.
מחירי הלקים במכונים וברשת אפריל כ-65 שקלים כמות 15 מ"ל.