הלקים הבריטיים שלי

על החוויה הלונדונית שלי והקניות סיפרתי לכן בפוסט שכולו לונדון
מה שלא סיפרתי, שהגעתי עם תוכניות לקניית לקים אבל בפועל לא היה לי חשק וכל הלקים נראו אותו הדבר. הסתכלתי, בחנתי ובסוף לא קניתי כלום. כמה לקים נתקעו לי בראש, והינה רצה הגורל, אחי טס ללונדון וביקשתי ממנו אותם. כל הלקים נקנו ב-boots.



Miss Sporty Fiery Blaze 040

מיס ספורטי, מותג עם מוצרים נהדרים, ולק של אהבה ממבט ראשון. נראה חביב ומעניין בבקבוק, ומדהים פי אלף במציאות. לא היה לי מושג שאוהב אותו כל כך!
הלק שייך לסדרה כרום מטאלית, צבע סגול-ירוק זית המשנה את צבעו עם זויות האור. לעיתים ירוק, לעיתים סגול, לעיתים שילוב, אדיר! גוון יפהפה על ציפורנים קצרות גזורות עד השורש (כן נו, שוב נשברו לי, התפצלו לי).
מברשת לק רחבה. אני לא אוהבת מברשות רחבות, לא מבינה מה היתרון בהן, חופשי הייתי מקצצת. עובי המברשת לא מפריע במריחה, לא צבעתי שום דבר מחוץ לציפורן, אבל מרגיש לא נוח.
הלק מתייבש מהר ושום צורך בטופ.
עמידות: 3 ימים עם הרבה נקיונות וכלים, וגם אז: ביד אחת התקלף בחלק מהציפורנים וביד השניה כלל לא!
מחיר: 2£ כמות 7 מ"ל (כ-12 שקלים).
צבעים דומים:
Zoya Ki
Nubar Moon Eclipse
Orly Space Cadet
Mac Mean & Green


Barry M Lychee

כמו הלק של מיס ספורטי, שמתי עליו עין בביקור בלונדון. נראה צבע אוף וויט בבקבוק, צבע שאני מחפשת כבר הרבה זמן, גם השם ליצ'י, כמו הפרי, מסגיר את צבעו. 
בפועל, הצבע הוא ניוד טיפקס. טיפקס מבחינת המרקם, כמו הלקים טיפקס לבנים, שאנו מכירות עבור פרנץ'.
הצבע יפה, מתאים לגוון עור שחום כי אז הוא יבלוט, מתאים לציפורנים בכל אורך, יפה מאוד לשילוב עם קישוטים כמו חותמות, גליטרים, מדבקות, בקיצור צבע בסיס שימושי.
עמידות: טובה, כ-5 ימים בלי קילופים וגם אז רק נסיגות קטנות.
מחיר: 3£ כמות 10 מ"ל (כ-17 שקלים).
צבעים דומים: 

Rimmel Space Dust Shooting Star

תרשו לי להחמיא ללקים החוליים של רימל.
תוך כדי שחיפשתי ברשת את שם הלק של מיס ספורטי נתקלתי בלק של רימל. מהתמונות לא הייתי בטוחה האם הוא חולי כסוף או חולי לבן, נראה יותר כסוף, אבל לא הייתי סגורה על זה. כשקיבלתי אותו חייבת לציין שלרגע התאכזבתי כי חשבתי שיהיה לבן אוף וויט, אבל כשניסיתי אותו, הפתעה. כשאין ציפיות אין אכזבות אלא רק הפתעות נעימות.
הלק אפקט חול, שתרשו לי לומר פשוט מהמם, ולא, אני לא אוהבת כסופים, אבל הנ"ל כבש את ליבי, קיבלתי שפע מחמאות. שתי שכבות לכיסוי מוחלט, יפה ומתאים מאוד לעור שחום-שזוף, בקיץ הוא יהיה פצצתי גם על ציפורני הרגלים. בסדרת החול קיימים 5 גוונים.
עמידות: 5 ימים כיאה ללקים בעלי אפקט חול.
מחיר: 4£ כמות 8 מ"ל (כ-23 שקלים).
צבעים דומים:
שיק אפקט סוכר 05
סווץ' טוב של כל הסדרה קיים פה.


Rimmel Space Dust Total Eclipse

הלק הכי יפה באוסף הכהים שלי. מרקם חול שחור עם גליטרים ירוקים וכחולים הופך אותו לצבע מיוחד, שלא ניתן להתעלם ממנו.
עמידות: לא משהו שזה מפתיע ללק חול, 3 ימים עם קילופים על 2 ציפורנים וטיפ'לה נסיגה בעוד כמה. לרוב לקים בעלי אפקט חול מחזיקים זמן רב מעמד.
מחיר: 4£ כמות 8 מ"ל (כ-23 שקלים).
סווטש נוסף יפה פה.

Nails Inc Luminous Red

הלק היחיד שקניתי בלונדון, כי הגיע במבצע עם משחת שינים מבהירה של קולגייט, שבמילא התכוונתי לרכוש. Nails Inc נחשבת למותג לקים בריטי יוקרתי, מאוד סיקרן אותי לנסות לק שלהם.
הצבע אדום זוהר מבריק עם נטיה לכתום. 
עמידות: שום יוקרתיות לא התבטאה בעמידות, משכתי איתו 3 ימים כאשר כבר אחרי יומים יכולתי להסיר. 
מחיר: 11£ כמות 10 מ"ל (כ-64 שקלים).


שער המרה נכון ל-24.3.2014 :
1GBP=5.7517ILS