דולצ'ה בושם חדש לדולצ'ה גבאנה

כשנה וחצי אחרי יציאתו לשוק של הבושם "Pour Femme", צמד המעצבים משיקים בושם חדש, הנקרא בפשטותו "Dolce".
הרעיון:
בושם נשי ורענן, איזון בין אומנות לחדשנות.לדברי דומיניקו דולצ'ה, "דולצ'ה" היא החתימה האישית של כל אחד מאיתנו. מהות הבושם היא גילום פשטות תוצאה מתקבלת לאחר תהליך יצירה מורכב.

העיצוב:
בעיצוב הבקבוק הושקעה מחשבה רבה, כל פרט ופרט בעלי משמעות עמוקה.
האריזה מעוצבת בסגנון וינטג', זכוכית עבה שקופה בעלת קוים מעוגלים עם פקק בצורת פרח. הפרח אינו סתם פרח, אלא רמז לפיסול ממתק המרציפן, מסורת סיציליאנית טיפוסית (דומיניקו דולצ'ה יליד סיציליה). סרט שחור דק מעטר את הבקבוק כתזכורת לחולצות הלבנות ועניבות פרפר, שהיוו סמן דומיננטי בתצוגות האופנה הראשונות של הצמד. ועוד נימה אישית: חתימת השם המסולסלת "Dolce" היא העתק חתימתו של אביו דומיניקו דולצ'ה.

עם כל הנתונים האלו הבושם חייב להיות מנצח.

ציפיתי לריח מתוק, אך לו הייתי צופה בסרטון המלווה לפני כן, הייתי נוכחת לדעת, שמדובר בריח חמצמץ לימוני, ריח המתאים לקיץ המתקרב.

אוי לאותה בושה, אך הריח לא עשה עלי שום רושם. לא זיהיתי שום מרכיב דומיננטי מגרה את חוש הריח, ולא רק זה אלא שעמידותו שואפת לאפס למרות שמגיע בגרסת א.ד.פ.

אחרי שעתים לא היה עלי ריח כלל! התנדף כלא היה. כן, לגמרי הפתעה, כזה דבר עוד לא קרה לי. 
כדי להסיר כל צל של ספק ניסיתי אותו גם למחרת, על עור נקי אחרי מקלחת. התוצאה זהה, שעתים ואין ריח. אם ממש להתאמץ אז על מפרק כף יד אחת הצלחתי לאחר מאמץ לרחרח שארית קלה ועל השניה נאדה.
ביום השלישי עשיתי מעשה נוסף: במקביל לבושם דולצ'ה התזתי על היד השניה את הבושם הקיצי המוצלח שלהם "Light Blue". איזה בושם נשאר עד הערב והעפיל גם על קודמו? תנחשנה לבד.
אני רוצה להוסיף, שבימים האחרונים שרר מזג אויר חורפי וימים גשומים. ניסיתי את הבושם בבית ובקניון. שום זיעה, שום עבודה קשה, תנאים אופטימליים לבושם שיחזיק מעמד. 

מחיר: כמות 75 מ"ל - 734 שקל, כמות 50 מ"ל - 590 שקל.