המלצות החודש

בושם חדש לג'ורג'יו ארמאני Giorgio Armani Si

אהבה מהריח הראשון.
אל הבושם הגעתי סקפטית. למעט Code המוצלח שאר הבשמים של ג'ורג'יו, גם אם טובים, אינם עמידים עלי ביותר, ואני אוהבת חזקים, עם משמעות, כאלו שאי אפשר לפספס (גרלן I LOVE YOU). 
הבושם הזה פלא פלאים.
ראשית מתוק מאוד מאוד, לא אופיני בכלל לבשמים של ג'ורג'יו. מרשימת הרכיבים אפשר לחשוב שידמה לבושם המשגע של לנקום LA Vie Est Belle, אבל הוא לא, יש לו את הריח הייחודי שלו.
משגע, מטרף, עמיד בהחלט עד שעות הערב אם כי - אחרי כמה שעות מריחים אותו מקרוב בלבד. 
האף מאחורי הבושם היא קריסטין נגל, שברזומה שלה שלל בשמים משגעים, שלעניות דעתי מהווים נכס צאן ברזל: דלישס קרטייה, מיס דיור שרי, מיס פוצי, נרסיסו רודריגז (!), טרי מוגלר ועוד. בהחלט היסטוריה מכובדת. 
רכיבים: וניל, ארומטי, פצ'ולי, ירוק, פירותי, עצי.  
הפרזנטורית של הבושם השחקנית זוכת פרס האוסקר האחרון: קייט בלנשט.
מחיר רשמי: 695 שקלים כמות 100 מ"ל, 495 שקלים כמות 50 מ"ל.
מחיר לאחר הנחות: 400 שקלים כמות 100 מ"ל, 270 שקלים כמות 50 מ"ל. 


נטורל פורמולה לחות קלילה על בסיס מים לשיער מתולתל

יש לי מגירת מוצרי שיער מלאה במגוון רחב. לאחרונה סיימתי חלק מהמוצרים, המגרה התרוקנה והירוק הזה צץ לו מול העינים. הוא לא חדש אצלי במגרה ולא חדש כלל, יש לו כבר שנים בשוק.
הלחות הזו שונה לחיוב, מהמוצרים של נטורל פורמולה, בגלל שהיא מבוססת על מים. היא מאוד קלה ולא שומנית בידים או בשיער, התחליב נספג מהר בשיער, והריח - כן, הריח הרגיל של נטורל פורמולה אבל אולי כי הוא על בסיס מים הוא נספג ומתנדף מהר, מזל.
מחיר: 30 שקל לפני הנחות, כמות 400 מ"ל.

שמפו ומרכך פינוק

השנים דומים בצבע, וטעיתי לחשוב שהם שייכים לאותו סדרה - הם לא. המרכך לשיער צבוע, והשמפו לכל סוגי השיער, מתאימים לחפיפה יומיומית.
שניהם בעלי ריח מדהים, ריח וניל ודבש מורגש מאוד בשמפו, מזכיר את תחליב הרחצה המעולה של פלמוליב. המרכך בעל ריח טיפוסי של פינוק, שאני מאוד אוהבת. הפתעת ההפתעות היא המרכך. למרות שהוא מיועד לשיער צבוע, ושלי ממש לא, הוא פותח את הקשרים מעולה ונדרשת כמות מועטה לשימוש. זה מקרה מאוד נדיר אצלי, ובגלל זה המרכך הפך לתושב קבע אצלי בבית. המרכך נקנה בטעות בגלל הצבע הדומה לשמפו, ומזל, לולא אותה טעות לא הייתי מגלה שהוא מתאים לי. מעולם לא חיפשתי ואני לא מחפשת מוצרים לשיער צבוע, מעיון ברשימת רכיבים, לא מצאתי משהו שהופך אותו  למצרך חובה עבור שיער צבוע.
מחיר: 16 שקל לפני הנחות כמות 700 מ"ל.

מרכך עור שיק

תשמעו טוב, מי שסובלת או נתקלה ביובש בציפורנים לרוץ לקנות!
שמן בניחוח ורדים לעיסוי עור הציפורנים והציפורן. ריפא לי את הציפורן לאחר יום. יובש בציפורן אי אפשר לפספס, היא נראת מחוספסת, ובטעות אפשר להחשיב זאת לפטריה. השמן בעל ריח נעים, אני אישית חולה על ריח ורדים, אז כיף לרחרח. השמן מרכך את העור סביב הציפורן, אומנם אני לא סובלת מעור יבש וקאטיקלס, אבל בהחלט לאחר שימון העור היה רך ונעים יותר.
מחיר: 25 שקלים כמות 17 מ"ל.