מסקרות שאנל

במשך שנים השתמשתי במסקרה "היפנוז" של לנקום. אחר כך עברתי ל"לאש ארכיטקט" של לוריאל (כי גיליתי שעושה עבורי את אותה העבודה בחצי מחיר). מתישהו נמאס לי מלוריאל, תרמה לכך העובדה, שכנראה הביקוש למסקרה חומה ירד ולא יכולתי למצוא אותה יותר. מאז ניסיתי, חיפשתי ושיניתי מסקרות במשך שנים רבות עד שמצאתי את אהבת חיי. זהו מכורה, לא מחליפה:
מה אני אוהבת בה? הכל:



  1. היחידה שלא צובעת לי את העפעפים.
  2. עושה את שלושת הפעולות המבוקשות: הדגשה, הארכה והתעגלות בהצלחה יתרה.
  3. אין צורך להשתמש במעגל ריסים!!! המסקרה מעגלת היטב. 
  4. קיימת בגוון שאני אוהבת, אומנם מוגדר כחציל אבל בתכלס הוא חום.
  5. כמה שאני סוחטת אותה ומשתמשת כל יום היא ממאנת להסתיים.
  6. עולה רק 100 שקלים בדיוטי פרי, קנייה מאוד משתלמת.

בכל זאת הסקרנות הרגה אותי לנסות משהו חדש, והתחדשתי לי במסקרה של שאנל מסוג אחר. 
מימין הישנה, משמאל החדשה

המסקרה הימנית, הראשונה שלי מסוג Chanel Inimitable Intense. בהגדרתה "רב מימדית מתוחכמת" מגיעה במגוון של 4 צבעים: שחור, אדום שחור, כחול וסגול (הגוון שאני משתמשת, והוא לא סגול אלא חציל שנראה חום). המסקרה מספקת מראה של ריסים מודגשים, נראים מוארכים יותר, עבים יותר ומעוגלים יותר, מופרדים בדיוק רב ואינם מתגבשים לגוש אחד של ריסים. הצבע הסגול (חום בפועל) נותן מראה טבעי, לא ניתן לאבחן שמרחת מסקרה.
 מבט מקרוב על המברשת

המסקרה השמאלית, השניה שלי מסוג Sublime De Chanel. בהגדרתה "נשגבת, מאריכה ומעגלת". מגיעה במגוון של 3 צבעים: שחור עמוק, חום עמוק וסגול עמוק (כחול נעדר מהרשימה). המברשת בעלת מסרקים קצרים, מפרידים את הריסים ומעגלים. היא אינה מעבה. מי שריסיה מודגשות באופן טבעי תהנה מאוד ממסקרה זו. הצבעים של שניהם זהים לחלוטין למרות שבאתר היצרן מוגדרים אחרת (סגול ו-סגול עמוק).
מבט מקרוב על המברשת

מצא את ההבדלים:


מחיר: 213 שקלים כמות 6 גרם.