סוכר

מוקדש לסוכרת שלי

אז מה העניינים סוכרת?

שנתים לא התראנו. אמת, לא התגעגעתי. אבל הינה את פה, כבר הגעת, התנחלת, וצריך לטפל בך. כמו אורח לא רצוי שנהיה בן בית, בסוף מתרגלים.
אז את יודעת מה?
יצא טוב שאת פה.
תודות לך עליתי רק 6 קילו עד תחילת שמיני (אחרת בטוח הייתי פלוס 2 נוספים). בזכותך אני אוכלת סופר בריא, כמו שלא אכלתי בחיים, ובונוס - התרגלתי לאכול בלי סוכר.


אז יקירתי,
הרשי לי לעשות מחווה קטנה עבורך, ולהקדיש לך פוסט שכולו...איך לא...

הרבה מוצרים בשוק היופי טומנים בחובם סוג של סוכר, דומיננטי, משני או מתהדרים בשם.
אלו הנבחרים שלי:

בושם Jimmy Choo for Women EDP

הבושם הראשון של ג'ימי צ'ו (הידוע היטב בזכות הנעלים), הושק בשנת 2011. הבושם בעל הרכב מפתה, מתקתק ופרחוני. בהרכב: עלים ירוקים, סחלב הנמר, טופי קרמל ופצ'ולי אינדונזי. העמידות שלו די סבבה למען האמת, מרגישים אותו מקרוב אחרי כמה שעות.
מחיר: 300 שקלים כמות 60 מ"ל.

טיפוח גוף Bath & Body Works Warm Vanilla Sugar

סדרה שלמה הקדישה חברת באת' אנד בודי לניחוח סוכר וניל. בסדרה: בושם, בודי מיסט, ג'ל מחטא, סבון, פילינג וקרם. הריח מתוק עם דגש על וניל, קוקוס ונגיעות סוכר.
מחיר: 1.75$ - 16.5$ לפני מבצעים או כ-70 שקלים בארץ.

באלם לשפתים Sugar Lip Treatment

מי אמר שליפ באלם חייב להכיל חמאת שיאה ודבש דבורים?
ליפ באלמים מבית "Fresh" מכילים תערובת שמנים ושעווה עם סוכר אמיתי. רכיבים נוספים: שמן דומדמניות, ויטמינים A,C,E ומקדם הגנה מהשמש SPF15. בסדרה עשרה גוונים יפהפים.
מחיר: 22.5$ דולר כמות 4.3 גרם.

סומק Benefit Sugarbomb Blush

אומנם סוכר אין בו אבל שם מתוק יש לסומק רב המכר של בנפיט. סומק יפהפה משולב ארבעה גוונים מנצנצים: אפרסק, שזיף, ורד, ורוד, נותן ללחיים מראה חיוני וזוהר.
מחיר: 28$ כמות 8 גרם.

לק סוכר Chic Sugar Baby

הרבה שמות יש למרקם הגרגרי הזה: מרקם חול, אבק פיות, טקסטורה, אפקט סוכר. הרעיון בלק הוא גימור מחוספס גושי המזכיר גושי סוכר/חול. המרקם המחוספס מקנה להם עמידות חזקה יותר לעומת הלקים הרגילים (אצלי בכל אופן).
מחיר: 20 שקלים כמות 17 מ"ל.

הסרת שיער

הידעת, שלפני עידן הלייזר היו מסירים שיער עם...סוכר?
השיטה זהה להסרת שיער עם שעווה רק שבמקום שעווה משתמשים בתערובת של סוכר ומים. הפלוסים בשיטה הם החומרים הזמינים, קל להוריד שאריות מהגוף ואת נשארת מתוקה.
מחיר: 3 שקלים כמות 1 ק"ג.

נעלי סוכר

סתם כי התלהבתי.

ולקינוח - 


ולכל הסוכרתיים:
בלוג מעולה מומלץ בחום, שנתן לי המון מידע ומתכונים הוא בלוג דל פחמימות.