אסתי לאודר, בשמים - מוצרים חדשים ושנה חדשה

מוצרים חדשים שהגיחו אל חיינו:

אסתי לאודר מסקרה פריימר Estee Lauder Black Little Primer


מי אמר שרק שמלה קטנה שחורה הכרחית? בושם כבר יש, עכשיו מסקרה. למסקרתנו שלושה שימושים מגניבים:
1. השתמשי איתו כמסקרה - להדגשת הריסים בעדינות.
2. השתמשי איתו כפריימר לריסים - מתחת למסקרה שלך להגברת נפח ואורך.
3. השתמשי בו כעמידות - מעל המסקרה שלך כעמידות נגד מים.

חיכיתי להניח ידי על המסקרה, הרעיון סיקרן אותי ביותר. מסקרה עם שלושה שימושים שונים? האומנם? האם היא באמת מקיימת? מסקרן לגמרי. 
ובכן:
1. כמסקרה - עומדת בהבטחת היצרן. ריסים מודגשים בעדינות, ממש דרגה אחת קטנה מעבר לצבע שלך. אי אפשר להבחין שסלסלת את ריסיך, מראה טבעי לגמרי. רעיון מעולה למי שבא לה להיות עם ולהרגיש בלי. 
2. כפריימר - אחלה, במילא כמסקרה היא כ"כ עדינה שאפשר להשתמש איתה כבסיס מוצלח לאחרת.
3. כעמידות - המסקרה נשטפה לי במים היטב בכל הפעמים ללא שום צורך במסיר איפור. לי אישית זה לא מפריע, להפך, אני לא אוהבת עמידות במים. 

לסיכום: הפתעה בהחלטת מוצלחת, שהייתי ספקנית לגביה מאוד. עומדת למופת בהגדרות היצרן, חדשנית, לא מוצר מאסט אבל לגמרי גימיק חביב.
מחיר: 164 שקלים לפני הנחות (119 שקלים אחרי).


אסתי לאודר שפתונים נוזליים Estee Lauder Liquid Lip Condition

סדרת השפתונים הנוזליים של אסתי משלבת מרקם גלוס וצבע ועמידות של שפתון. בסדרה 16 גוונים, השפתון בנוסחת קרם, בעל לחות גבוהה, עמידות טובה וברק שאינו דביק (בשונה מגלוס), מעושר בתמציות שומניות של אבוקדו, חוחובה וחמניות, התורמים לרכות. הגימור מאט, מברשת דו צדדית שמאפשרת עיצוב מדוייק: צד אחד מעוגל המתאים לקימורי השפתים ובצד שני אפשרות להעמיס יותר צבע לפי הצורך. לדברי היצרן עמידות עד 8 שעות.
בשורת התכלס -
*עמידות טובה, האודם שרד קפה וקרואסון בצורה טובה. לגבי 8 שעות - אולי במצב צום.
*מבחר רחב של גוונים, כל אחת יכולה למצוא את הצבע שאוהבת.
*אריזה מלבנית מוארכת, צבע שולט כחול כהה, כיאה למוצרי אסתי. בבסיס האריזה 2 צדדים אטומים ו-2 שקופים בהם אפשר לראות את הגוון.
*ממליצה על גוון 220 Pierced Petal ורדרד עדין שאפשר לבנות איתו גימור בולט יותר.
*השפתונים מזכירים את הסטיינים המהוללים של YSL במרקם, בתחושה על השפתים ובצבעים. זה גם החסרון - כי אין חדשנות. חוץ משוני באריזה, אין שום העדפה או יתרון לקנות מוצר זה על פני הקודם אלא אם כן את מעריצה נלהבת של אסתי. 
מחיר: 139 שקלים.


בושם קלואי אדט Chloe EDT

כשראיתי אותו לראשונה לא הבנתי איך הוא חדש כי הוא קיים כבר כמה שנים, אז זהו שלא בדיוק. כן יש קלואי אדט חדש, קלואי 2015 נקרא לו, והנ"ל הוא גרסה חדשה של האדט המקורי משנת 2009. שניהם עם פפיון לבן, אך בעוד שקלואי 2009 הוא גרסת אדט של קלואי פרפיום, קלואי 2015 הוא גרסה פרחונית לאדט. והריח? שונה לגמרי. 
קלואי 2015 מבוסס על ורדים לבנים, מועשר על ידי ברגמוט, לימון, מגנוליה, גרדניה, עלי ורדים, פרחי כותנה ומאסק. הפנים של הבושם היא דרי המינגווי. 
ריח פרחוני מאוד נעים, עמידות - בהתאם לאדט.
מחיר: 496 שקלים כמות 50 מ"ל, 599 שקלים כמות 75 מ"ל לפני הנחות.


בושם מיסוני אדפ Missoni EDP



בית האופנה האיטלקי מיסוני משיק בושם חדש הנקרא פשוט "מיסוני". מנהלת הקריאייטיב של בית האופנה, אנג'לה מיסוני, מסבירה שרצתה ליצור ניחוח לאישה חושנית: אישה בטוחה בעצמה שלובשת ניחוח זה כמו שמלה המחליקה על הגוף ומכשפת, מחיה ונוטפת שארם. 
הרכב פרחוני פירותי עצי. ההרכב נפתח עם ברגמוט, לימון ואתרוג משלוב באגס. הלב מולקולות פרחוניות של צמחים שונים. בסיס אלגום, שעועית טונקה ואמבורקסן (רכיב סינתטי). 
הפנים של הבושם היא הדוגמנית/שחקנית איטלקיה אליסה סדנאוי, הבמאי זוכה האוסקר פאולו סורנטינו (הסרט "יפה לנצח" משנת 2014) ביים את הפרסומת. 
ומה אני חושבת - ריח מתוק, טוב לחובבות המתוקים, עמידות טובה, סופסוף נעלם המרכיב הדומיננטי וניל פצ'ולי - האח הידד! עיצוב מדהים, בקבוק יפהפה שהעין קולטת ממרחקים בגלל הצבעוניות הססגונית. אחד כזה שמשדרג לך את השידה ללא מאמץ.
מחיר: 343 שקלים כמות 50 מ"ל, 447 שקלים כמות 100 מ"ל.



בושם ולנטינו דונה אדפ Valentino Donna EDP

בושם פרחוני בהגדרתו, בעל נגיעות ברגמוט איטלקי, ורד בולגרי, איריס, פצ'ולי, וניל ועור. עיצוב הבקבוק מזכיר את הגרסה הגברית Uomo עם הבדלי צבע - הגרסה הנשית ורודה. הריח מתוק בעל חריפות מסויימת, וניל ופצ'ולי מאוד מורגשים, עמידות בינונית. 
מחיר: 299 שקלים כמות 50 מ"ל, 399 שקלים כמות 100 מ"ל אחרי הנחות. 


בושם שיסיידו Shiseido Ever Bloom EDP

בושם חדש למותג היפני שיסיידו. ההשראה לניחוח היא תמונת קמליה (פרח) בשחור לבן, שצולמה על ידי בן מייסד המותג בשנת 1940. הניחוח תזכורת למורשת הבית של שילוב של מזרח ומערב וייצוג הנשיות בעולם. האף מאחורי ההרכב אינו יפני אלא צרפתי לגמרי, אורליין גושארד, שאחראי על כמה ניחוחות מוצלחים מבית נרסיסו, טרי מוגלר, מותגים יפנים נוספים (קנזו, איסי מיאקי) ועוד. 
הרכב של פרחים לבנים ומאסק. תוים עליונים של לוטוס, יסמין, ושמן ורד בולגרי. לב פריחת תפוז טוניסאית, גרדניה ומולקולת סילקוליד. תוים תחתונים עץ הינוקי ומאסק.
הפנים מאחורי הבושם היא הדוגמנית הגרמנייה טס הלפאואר.
הריח מוגדר כפרחוני ומרגיש פרחוני, להבדיל מהעליון שמוגדר פרחוני ומרגיש וניל פצ'ולי. עמידות בינונית.
מחיר: 249 שקלים כמות 50 מ"ל, 349 שקלים כמות 100 מ"ל אחרי הנחות.