הכיני עצמך לקיץ

סמאשבוקס ביבי Smashbox Camera Ready BB Water

ביבי חדש לסמאשבוקס במרקם קליל מיימי, מגיע באריזת טפטפת.
לדברי היצרן: קרם ביבי במרקם קליל מיימי המרווה את פניך כבר בטיפה הראשונה. יש לנער לפני שימוש, לטפטף 2-3 טיפות על גב כף היד ולהניח על הפנים עם הידים (או ספוגית). בשביל לבנות כיסוי חזק יותר חזרי על הפעולה שנית והתמקדי באזורים בהם ישנה אי אחידות (פיגמנטציה וכו').
בפועל: פורמולה נהדרת, מרקם יותר נוזלי מהביבי והטינט שאני משתמשת כרגע (בובי בראון), כיסוי עדין וקל כיאה לביבי, הפנים מרגישות נעימות, רוויות לחות, אין תחושת יובש, אני עוברת על הפיגמנטציה פעם שניה להשגת כיסוי גבוה יותר כפי שאני תמיד עושה, לפעמים עם הידים
לפעמים עם ספוגית (לפי החשק, בחורף קר מדי לשטוף ידים אח"כ). אני בעלת עור מעורב והכיסוי מחזיק לי מעמד עד הערב.. לדעתי הוא יתאים גם לעור שמן בגלל המרקם הקליל שלו.
אני אוהבת את אריזת הטפטפת, שליטה מדוייקת בכמות החומר, מטפטפת ישר על הפנים, 3 טיפות בכל צד מספיקות. הקלילות של המוצר מתאימה לאקלים החם שלנו, תוסיפו לזה SPF30, שלמות.
בעייתיות: הטפטפת לא נשלפת חלק וכדי לנתק מהבקבוק צריך להפעיל לחץ. הנוזל מאוד דליל ויש מצב שיתיז לצדדים בשליפה מהירה, צריך להזהר. זהירות זו אינה נוחה, מוצרים בשימוש יומיומי אמורים להיות ידידותיים למשתמש.
לסיכום: מוצר נהדר, אריזה לוקה בחסר, מחיר מפתה, סופסוף מותג איכותי בפחות מ-200 שקלים (הפתעה נעימה), בסך הכל היתרונות עולים על החסרונות.
מחיר: 169 שקלים כמות 30 מ"ל.


מסקרה לוריאל L'oreal False Lash Superstar Mascara


המסקרה החדשה של לוריאל כבשה את ליבי, ולגמרי הייתי ספקנית.
היא בנויה בטכניקה שאנו מכירות, ונתקלנו בה כבר במסקרות של לוריאל: דו צדדית, כאשר צד אחד פריימר לבן לעיבוי וצד שני מסקרה בעלת מבנה קמור להארכה. שילוב של שתיהן נותן ריסים מודגשות לתפארת, ארוכות ובעלות נוכחות. לבעלת ריסים דלים שכמוני זו תופעת טבע. מה שנקרא "מה שלא עושה הטבע עושה הצבע". מכירות את התמונות של לפני ואחרי? לגמרי זה. תהיי מאופרת בלי מסקרה ושימי את זו - וואו שינוי גדול, העינים נפתחות.
לדברי היצרן: הפריימר לריסים בונה נפח דרמטי על הריסים ומקנה בסיס חלק למיקסום ביצועי המסקרה. יש למרוח את הפריימר ומיד אחריו את הצבע, לפני שהפריימר מתייבש, ליצירת מראה מודגש.
השתמשתי בשתי הדרכים: עם פריימר ובלי. יש שינוי בשימוש עם פריימר, הריסים מודגשות יותר ונראות ארוכות יותר.
מסקרה זו היא דוגמה נהדרת, לכך שלפעמים אין צורך להשקיע כספית במותגי על, כשיש זולות נהדרות, שמתעלות על המותגים.
חיסרון אחד שקשור במגוון הצבעים והוא, שהיא קיימת רק בשחור. מעלעול באתר העולמי מסתבר שהיא אכן קיימת גם בחום (למעשה בשלושה צבעים: שחור משחור, שחור ושחור חום) רק משום מה לא אצלנו, כנראה בארץ דורשי החום במיעוט וחבל.
באופן כללי, אני אוהבת יותר את המראה הטבעי, ואם יש פיקשוש עם גושי צבע, זה לא כל כך בולט על חום.
מחיר: 60 שקלים מחיר הכרות, מחיר מלא 136 שקלים (שערוריה). בארה"ב תשלמי 11$ (כ-44 שקלים), באירופה 13 יורו (כ-50 שקלים) לפני הנחות ומבצעים.


בובי בראון מייקאפ סרום Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation


אז מה אם המייקאפ הזה כבר נחרש ברשת וקיבל ביקורות מהוללות. היתה לי תקופת התנסות ארוכה.
המייקאפ מתווסף לסדרת הסרום הנפלאה, שכוללת סרום, מייקאפ סרום, קונסילר סרום וקורקטור סרום. כל המוצרים כיאה לשמם מכילים תמציות סרום, הרעיון שאפשר להנות גם מכיסוי וגם מטיפול בגוון לא אחיד, מראה עור עייף וכהויות מתחת לעינים. 
אז מה טוב בו? הכל מושלם. אריזת טפטפת פיצוצית, קלה לתפעול ונוחה לשימוש, שליטה מלאה על כמות החומר, אין כזה דבר יותר מדי, מטפטפים קצת על גב כף היד, אוספים עם מברשת או ספוגית ומתאפרים. אפשרות נוספת לטפטף כמה נקודות על הפנים ולמרוח בצורה שאת אוהבת (זה מה שאני עושה) רק מהר כי נוזל.  
המייקאפ מתאים לשימוש לעור יבש ומעורב, לא לשמן (דברי היצרן). הכיסוי שלו עדין, גימור מבריק וזוהר, מקדם הגנה הכי גבוה שיש מבין המייקאפים של בובי: SPF40. 
יתרון נוסף (כאילו שאין מספיק) קיים ב-16 גוונים, כך שבטוח תמצאי את האחד שלך. 
מחיר: 270 שקלים כמות 30 מ"ל.


בושם קלווין קליין Calvin Klein CK2 EDT


בשנת 1994 קלווין קליין עשה מהפכה עם הבושם יוניסקס שלו CK1. בושם עדין בגרסת אדט המיועד הן לגבר הן לאישה, ריח קיצי נהדר, ברורררר שהיה לי אותו.
גרסת יוניסקס נוספת יצאה בשנת 1996, CK Be שמה. 
החודש, פברואר 2016, הושק בושם יוניסקס חדש הנקרא בפשטות CK2. הריח מוגדר עצי. שילוב של וואסבי, מנדרינה, עלים סגולים, שורש איריס, ורדים, וטיבר, אלגום וקטורת. 
הבקבוק, גליל זכוכית עבה, מורכב על בסיס שקוף, המאפשר לראות את נוזל הבושם מכל צד.
יש בתמהיל מרכיב חריף, הייתי מגדירה את הניחוח כקיצי עדין חריף. ריח שבהחלט מתאים לשני המינים. עמידות כיאה לאדט: אחרי 6 שעות נשארו שאריות דלות, הישג טוב עבור אדט, אך בל נשכח שעכשיו חודש פברואר המוגדר כחורף, אפילו שאצלנו אין כל כך חורף (אלא חמסין של 30 מעלות השבוע ולפני שבועים), לא יודעת איך ישרוד חום של קיץ. 
את העיצוב אהבתי מאוד: פשוט, מיוחד, צבע שקוף שנותן הרגשה רעננה של מקלחת. הבושם מתאימים לצעירים.
מחיר: 219 שקלים כמות 50 מ"ל, 299 שקלים כמות 100 מ"ל.


בושם קלואי לאב סטורי Chloe Love Story EDT


בושם חדש בגרסת אדט מתווסף לבושם לאב סטורי אדפ.
אתן כבר יודעות שאני לא אוהבת אדט מפאת ההתנדפות המהירה, אבל זה?!? כ"כ טוב, שמעלה תהיות בנוגע לעקרונות "שווה או לא שווה להחזיק אדט", מ-ד-ה-י-ם!
פרחוני עדין, מרגישים שזה אדט, אי אפשר להתבלבל, אבל הוא כל כך טוב...מרגישים את הפרחים כאילו עכשיו הגישו לך בוקה להריח, נפלא.
בושם נהדר שיתאים לקיץ, גם עכשיו, אבל יותר לעונת אביב-קיץ מפאת הקלילות והפרחוניות, ממליצה בחום.
הריח שונה מהאדפ, לא דומים, הוא יותר פרחוני. העיצוב לעומת זאת שומר אמונים למקור.
מחיר: 388 שקלים כמות 50 מ"ל, 479 שקלים כמות 100 מ"ל.