מסקרות

מסקרות ואני חברות בתקופות. 
לרוב אין לי חשק, לא בא לי ואני מתעצלת, ואז אני נופלת על מסקרה המחוללת פלאים נישבת בקסמיה ונכנסת לתקופה של  "אין מצב לצאת בלי מסקרה".
בתכל'ס, כשאת משתמשת במסקרה טובה, יש הבדל מהותי בין מראה עירום לבין שימוש במסקרה. אחת טובה עושה את כל הפעולות הנדרשות, לא משאירה גושים, פותחת ומדגישה את העין, בלי שום צורך באיליינר או עיפרון.
בפוסטים הקודמים שלי סקרתי מסקרות מעולות של סמאשבוקס ולוריאל דו צדדית, בפוסט הזה אני רוצה להציג בפניכם מסקרות נוספות.

קליניק מסקרה Clinique Chubby Lash Fatteing Mascara 

מסקרה חדשה מבית קליניק. צ'אבי שמה כשאר המוצרים בסדרה. מעבה, מדגישה, מאריכה וחוץ מלבשל ולנקות עושה הכל.
המברשת עבה וארוכה. ברגע הראשון האורך נראה לי מרתיע ומוזר, אבל כשאת מתחילה להשתמש, הוא נפלא. בעדינות ובדייקנות מורח כל ריס וריס, מפריד, מדגיש, מעבה וצובע שטח רחב תודות לאורכו.
הצבע השחור נפלא, לגמרי מתווסף לטרנד המסקרות בעלות נוכחות שסקרתי לאחרונה.
הוא קיים אצלנו בשלושה צבעים: שחור, כחול וטורקיז. הסגול משום מה נעדר ממחוזותנו וכרגע ניתן להשיגו רק בחו"ל.
הצבעים הצבעוניים מהממים ביופיים, הכחול והטורקיז משגעים! כמה זה פרקטי? אני לא יודעת, מעולם לא השתמשתי במסקרה כחולה, ועם טורקיז היינו חברות פעם אחת וזהו. ביומיום כשאת מאופרת במילא עם אודם בולט, סומק, אייליינר, אז מסקרה צבעונית - יותר מדי בלגאן.
אם את בעלת עינים חומות, ואת אוהבת מראה נקי ורגוע, אז עיפרון חום/שחור ומסקרה צבעונית יראו נפלא עם אודם נייטרלי.
דווקא צבע סגול, שנראה כמו חום על הריסים ומתאים לאלו שלא אוהבות מראה דרמטי, לא קיים. חבל.
עמידות מעולה: מחזיק מעמד כל היום, לא נמרח. הסרה קלה במים וסבון.
מחיר: 109 שקלים אחרי הנחות.

גרלן מסקרה Guerlain Cils d'Enfer Maxi Lash So Volume Mascara



מסקרה שחורה בעלת מברשת מחודדת מפרידה, מדגישה ומעבה את הריסים, מועשרת בשמנים כדי למנוע דביקות וגושים ויוצרת נפח. אם אני משווה אותה למקסי לאש אז התוצאות של הנוכחית קצת יותר מודגשות, לא באופן קריטי. היתרון במקסי שהיא מגיעה בארבעה צבעים ואילו הווליום בשחור בלבד. למען האמת יש מסקרות הרבה יותר טובות מבחינת תוצאות וגם זולות יותר. אני מציעה להשתמש איתה עם פריימר לריסים בשביל קבלת תוצאה חזקה יותר. 
מחיר: 160 שקלים אחרי הנחות


רבלון מסקרה Revlon Ultra Volume Mascara


מסקרה מעולה של רבלון למראה ריסים מודגשות ללא גושים. המברשת בנויה מסיבים קצרים וארוכים שנועדו לסרק את הריסים ולמנוע היווצרות גושים. תוצאה יפהפיה, כבר בסירוק הראשון הריסים מקבלות נוכחות (במיוחד ליד הבסיס), קרוב לעין, עובי, ואכן ללא גושים.
הבאסה היחידה היא מחיר יקר. אחרי הנחות יוצא כ-70 שקלים, יש מסקרות טובות זולות יותר. בארה"ב עולה 9$ (כ-35 שקלים) לפני הנחות.
מחיר: 120 שקלים לפני הנחות.

רבלון מסקרה Revlon Length Mascara



מסקרה מאריכה שעושה את העבודה נפלא. נותנת מראה מוארך, בולט, מדגיש בצורה קלאסית ואף מעגלת. טובה עבור מראה טבעי מדגיש ריסים.
מחיר: 120 שקלים לפני הנחות. 

לוריאל מסקרה מיס מאנגה פאנקי L'oreal Mascara Miss Manga Punky



השם מאנגה הוא אומנות קומיקס יפנית. המסקרה היא למראה מודגש ורוקיסטי. מבנה מבטיח של חרוט עם סיבים קצרים, קצרים מאוד ורווחים בינהם. המסקרה באמת מדגישה, מעבה מאוד ומעגלת, אבל משאירה המון גושים. צריך לסרק איתה ממש בעדינות ולתפוס את העיתוי מתי להפסיק. אני מוצאת את עצמי מסרקת ומסרקת במטרה להעלים אותם והתוצאה הרבה שכבות של מסקרה שלמעשה מיותרות.
מחיר: 50 שקלים אחרי הנחה.

לוריאל מסקרה L'oreal Mascara Miss Manga


מסקרה למראה גדול ובובתי, "הסוד של עיני מאנגה" גדולות, מגה ווליום לריסים עליונות ותחתונות.  החידוש הוא מברשת בעלת קצה גמיש, שמתקפל 360 מעלות, כדי לאפשר להגיע לכל ריס וריס. המברשת הגמישה מדגישה ריסים עליונות, בעוד מבנה החרוט ממקסם ריסים תחתונות. מראה מאנגה אולטמטיבי עם מקסימום נפח.
בפועל: גימיק מדליק, לא ראיתי הבדל במראה ונוחות שימוש בין הנוכחית שמתקפלת לבין אלו שלא. מאריכה ריסים, מזכירה בתוצאה הסופית את המראה שמתקבל מהמסקרה הירוקה של רבלון. לא משאירה גושים, המראה לא מודגש כפי שמתבקש מעיני מאנגה.
מחיר: 50 שקלים אחרי הנחות.

מייבלין מסקרה Maybelline Lash Sensational




מסקרה בעלת מברשת מתוחכמת: מעוגלת ובעלת סיבי אורך שונים (שישה אם לדייק). הרעיון הוא להצמיד את הסיבים הקצרים לבסיס הריסים ובתנועת סיבוב פשוט לגלגל אותם החוצה כך שהארוכים צובעים את הריסים, ולחזור על הפעולה עד קבלת התוצאה הרצויה. נשמע מסובך אבל זה לגמרי פשוט (מצ"ב סרטון הדגמה בהמשך). 
גיליתי שנוח לי יותר להשתמש בצורה הזו מאשר בדרך הרגילה, מריחה וחוזר חלילה. 
התוצאה ריסים ארוכים, מעוגלים, מופרדים בדייקנות ומודגשים ללא גושי צבע. בכוונה הדגשתי את "מעוגלים" כי אין צורך להשתמש במעגל ריסים. מקבלים תוצאה מושלמת. 
המסקרה קיימת בארה"ב כשנה, ועכשיו סופסוף הגיעה אלינו.
סרטון הדגמה פה.
מחיר: 50 שקלים ושווה כל שקל.

פופה מסקרה Pupa Vamp Extreme Mascara




מסקרה מאריכה, מדגישה ומעבה את הריסים. כשמה שכן היא Vamp Extreme היא יותר מעבה מהמסקרה Vamp - המברשות שונות, והיא מגיעה בשחור בלבד לעומת Vamp המגיעה בשלל צבעים.
מחיר: 60 שקלים.

בורז'ואה מסקרה פוש אפ Bourjois Push Up Mascara


מסקרה טובה מאוד מבית בורז'ואה. מברשת סיליקונית בעלת סיבים קצרים (כמו צ'אבי של קליניק רק מבנה מעט שונה) נותנת נפח לריסים, מדגישה, מעגלת, מפרידה ומעבה. בסירוק אחד כבר מרגישים תוצאה. קיימת בשחור בלבד. כיף שאפשר לקנות מסקרה טובה במחיר נגיש. 
מחיר: 55 שקלים אחרי הנחות.