סמאשבוקס פלטה לעיצוב הפנים 3 ב-1

Smashbox Shapmatters Palllete  




פלטה חדשנית מבית סמאשבוקס לעיצוב מלא של הפנים. היחידה שמאגדת 3 פלטות עיצוב: פנים, עינים, גבות. מגיעה עם מראה די גדולה ומברשת דו צדדית. צד אחד מברשת זויתית לעיצוב הגבות וצד שני מברשת להנחת צלליות.
הפלטה מכילה 16 צלליות: 9 צלליות עינים, 4 קונטור והיילייט ו-3 לגבות. בגבות יש 2 צלליות ושעווה אחת לעיצוב צורת הגבה.
הפלטה מגיעה עם כרטיס הוראות שימוש ליצירת מראה מפוסל לפי מבנה פנים. על הכרטיס יש איור והסבר, סורקים אותו בפון ומקבלים מדריך שימוש מותאם אישית למבנה הפנים שלך. אני לא הצלחתי לסרוק בפון אבל בכל מקרה היוטיוב מפוצץ סרטונים כך שזו לא בעיה. 
הצבעים שבפלטה מותאמים ליצירת בסיס נקי ומראה טבעי, אפשר לחזק ולהדגיש עם צלליות כהות לעינים שנמצאות בפלטה.

הפלטה מעולה לנסיעות ולשינה מחוץ לבית. קלה, קומפקטית, מאגדת בתוכה את הבסיס ומונעת מצב של לשכוח פריטים בודדים.
היא טובה גם לבית. אם את בתחילת דרכך באיפור - אני ממליצה, כי יש בה הכל. בסופו של דבר היא חוסכת כסף לעומת קנית הכל בנפרד.
בקניית הפלטה יש הטבה: מקבלים פריימר פנים וסומק סטיק (שאני חולה עליו! המלצתי בפוסט סמאשבוקס) מוקטנים. ההטבה תקפה עד גמר המלאי.
מחיר: 329 שקלים.

טיפים נוספים:
* מדריך יוטיוב לשימוש בפלטה עם תרגום לעברית ביוטיוב של סמאשבוקס ישראל. מראה סקירה קצרה על הפלטה ושלבים בסיסים לאיפור. למראה מתוחכם יותר צריך לבדוק את כרטיסי ההדרכה המכילים הוראות עבור מבנה פנים או לחפש ביוטיוב סרטונים אקראיים הקיימים בשפע. 
* בערוץ יוטיוב של סמאשבוקס ישראל תמצאי סרטוני הדרכה עם תרגום לעברית. הסרטונים קצרים וברורים.
* סרטונים נוספים על הפלטה ובכלל, תמצאי בערוץ היוטיוב האמריקאי של סמאשבוקס.
* עוד סרטונים דרך האתר האמריקאי של סמאשבוקס.
צ'אט לייב עם נציגי סמאשבוקס האמריקאי, כן, כן קראתם נכון. בימים שני עד שישי משעה 07:00 -17:00 לפי שעון ארה"ב תוכלי להתייעץ עם מאפר מקצועי של סמאש. קחי בחשבון שאצלנו זה כ-8 שעות קדימה, כלומר צהרים עד לילה, וזה מעולה לנו לאיפור יציאה, שלא לדבר על כך שזה נופל לנו בדיוק על יום שישי!
* לא מספיק לך צ'אט - אפשר גם להעלות תמונה ולקבל הצעות שיפור לייב ממאפרי סמאשבוקס. גם שרות זה זמין באותם ימים ושעות כמו בסעיף הקודם.