מייקאפ וביבי קרים

מה היינו עושות ללא מייקאפ?! מה מה מה?!?!
גם בימים שלא בא לי להתאפר, אין מצב בעולם, שאני יוצאת נטורל בלי כיסוי על הפנים (ביבי). אין אין מצב, לא תתפסו אותי, זה הבוקר טוב שלי.
מייקאפ טוב יודע לכסות ולהסתיר את כל האי אחידות בפנים ולטשטש אותה. גם אם לא מעלים לגמרי - עדיין העור נראה יותר טוב מאשר ללא. כתמים, פיגמנטציה, עיגולים מתחת לעינים, שחורים באף - הכל הולך.

איך קונים מייקאפ?
יש כל כך הרבה חברות, וכל כך הרבה סוגים ואריזות. אז נכון שאת יכולה ללכת לנסות הכל אבל בחיים לא תצאי מזה. אני קונה לפי המלצות: שומעת מה טוב, מנסה, מתחברת - קונה. לכן שלב ראשון הוא המלצות. תאספי עד 3 סוגים ותבחני אותם. מצאת אחד שמתאים לך - נהדר, לא מצאת תמשיכי לשלושה נוספים. במידה ומצאת אחד שמתאים לך, אל תנסי עוד, אין טעם, זה סתם להתחיל להתבלבל מה עדיף.
מבחינת עיתוי ניסיון - הכי טוב בבוקר ואז לצאת לעולם להסתובב ולראות איך הוא מתנהג במהלך היום ועמידות. מה שטוב לאחת לא טוב לאחרת. דבר שני: אריזה. האם את מעדיפה מייקאפ לשאת איתך בתיק להתרעננות מהירה? האם את מעדיפה אריזת משאבה או שפופרת?
מה שטוב, שהמוצרים כל הזמן מתחדשים, יוצאים סוגים שונים לחברות שונות ויש מגוון מאוד רחב, כך שבסוף תמצאי מה שמתאים לך.


קלרינס מייקאפ טרו רדיאנס Clarins True Radiance  Foundation


מייקאפ חדש של קלרינס למראה זוהר. הפורמולה קלילה, עשירה בלחות, נותנת מראה זוהר לעור עייף. מכילה תמצית מורינגה (צמח עשיר בנוגדני חימצון, ויטמינים A, C, B Complex, אבץ ועוד ים דברים טובים), קומפלקס ייחודי של קלרינס שמעצים את הזוהר הטבעי של העור ומקדם הגנה SPF15.
בפועל הוא אכן מאיר עמיד וזוהר - במילים אחרות מבריק. אני מעדיפה מרקם מאט, במיוחד בחודשי הקיץ. אפשר לפתור זאת עם פודרה מעל.
כאחת שמכורה לאברלסטינג, מאוד עניין אותי מה ההבדל בינהם. אז:
טרו רדיאנס - עמידות לא ידועה, מתאים לכל סוגי העור, כיסוי הדרגתי עד מלא, גימור סאטין.
אברלסטינג - עמידות 15 שעות, מתאים לכל סוגי העור, כיסוי מלא, גימור מאט.
מחיר: 276 שקלים לפני הנחות. 


קליניק מייקאפ צ'אבי סטיק Clinique Chubby in the Nude Foundataion Stick



מייקאפ סטיק נייד, נוח לנשיאה בתיק, מכסה נקודתית נפלא, טוב לתיקונים, בעיקרון אפשר להשתמש איתו גם כמייקאפ לכל הפנים, אך המרקם שלו מעט נוקשה ולא כל כך נעים למריחה על שטחים גדולים. במקרה זה, פשוט לסמן איתו אזורים: פס במצח, בלחיים, באף, בסנטר ולטשטש עם האצבעות או ספוגית. הכיסוי שלו טבעי, אינו שומני ועמיד. מגיע ב-10 גוונים.
מחיר: 150 שקלים אחרי הנחות.


אסתי לאודר מייקאפ דאבל וור Estee Lauder Double Wear To Go


אסתי לאודר היא חברה חביבה עלי מאוד כי יש לנו אותו שם ובנוסף היא בעלת מוצרים טובים, שרק מקנה לה עוד נקודות זכות.
המייקאפ הנהדר של אסתי מתחדש בהרכב חדש והשוס - אריזת ניידת.
לדברי היצרן לחות משולשת, עמידות 8 שעות, כיסוי בינוני עד מלא, פורמולה שונה מהדאבל וור הרגיל בעל הכיסוי המלא, מתאימה לכל סוגי העור.
אריזה - היא הלהיט, מעכשיו את יכולה לשאת את המייקאפ איתך לכל מקום. שימוש ידידותי. לחיצה על כפתור מובנה באריזה משחררת כמות חומר לכיסוי קל, 2 לחיצות עבור כיסוי חזק יותר. לאחר שימוש לנגב את הבסיס עם טישו נקי. מריחה עם אצבעות הידים או עם ספוגית שמגיעה עם המייקאפ.
ניקיון ספוגית: לשטוף בעדינות עם מים חמים וסבון קל. סחיטה בעדינות לשחרור עודפי המים, ליישר ולהניח על משטח סופג לייבוש.
אהבתי את החדשנות שבאריזה.
מחיר: 179 שקלים אחרי הנחות.


פופה מייקאפ מייד טו לאסט Pupa Made to Last Foundation



מייקאפ עמיד נטול שומן, פאראבנים ואלכוהול, מתאים לכל סוגי העור, בעל מקדם הגנה SPF10. כיסוי מאט בינוני-חזק, ניתן לבנות בהדרגה - לחזק לפי מספר שכבות. אמור להיות עמיד במים, לחות וטמפרטורות גבוהות. המראה שמתקבל גימור טבעי, קיים ב-13 גוונים.
מניפסט היצרן: המייקאפ עבר ניסוי קליני על שלושים נשים, נבדקה עמידותו לאחר חשיפה לטמפרטורות גבוהות ותנאי לחות ונמצא תקין.
בפועל: מבטיח כל אשר מקיים, עמידות טובה, מראה טבעי, אני בעלת עור מעורב ולא קיבלתי שום הברקה בשמש, לא משאיר כתמים על הפון, נשטף מעולה עם מים וסבון. סה"כ מוצר מעולה במחיר מעולה, מומלץ.
מחיר: 75 שקלים לאחר הנחות.


פופה ביבי קרים Pupa BB Cream+ Anti-Eta


אני מאוד אוהבת ביבי קרים: גם מקדם הגנה גבוה, גם לחות, גם צבע, גם גימור טבעי. הביבי של פופה בנוסף לכל התכונות האופייניות מבטיח גם טיפול נגד הזדקנות העור וקמטים. הביבי נטול שומן ובעל מקדם הגנה גבוה SPF30. הוא מלכתחילה פונה לפלח שוק שמחפש טיפול אנטי איג'ינג עם מראה טבעי.
התוצאה: בצעד אחד את מקבלת לחות, צבע, טיפול בעור ומסנן קרינה. זמין בשני צבעים: ניוד וחול.  
בתכלס הכיסוי של ביבי אמור להיות חלש יותר מייקאפ הן בעמידות הן בכיסוי, אבל לא מצאתי הבדל משמעותי בינו לבין המייקאפ מאט שסקרתי מעל.   
מחיר: 75 שקלים כמות 50 מ"ל אחרי הנחות. 


רבלון מייקאפ פוטורדי Revlon Photoready Airbrush Effect Makeup


היצרן מבטיח: מייקאפ בעל נוסחה מהפכנית בטכנולוגיית סינון אור, המציגה עור חלק ללא נקבוביות ופגמים. מועשר בפיגמנטים ליצירת מראה רך וגימור זוהר המתאים לצילום HD (אסביר בהמשך),  בעל מקדם הגנה SPF20.
בפועל - מרקם נעים מאוד למגע ולשימוש, נמרח חלק על הפנים, הפורמולה סמיכה יותר מהפורמולה של רבלון קולורסטיי עתיר השבחים. אני אוהבת יותר את המרקם הנוכחי אבל זה לא כזה מהותי.
כיסוי נפלא, עמיד, המראה באמת טבעי, אין מראה של "אני מפוצצת מייקאפ". בשימוש עם ובלי פריימר לא מצאתי הבדל משמעותי במראה ובעמידות, אך בשימוש נעים יותר למרוח על פריימר מאשר ישירות על העור. אריזת משאבה נוחה לשימוש, משחרררת כמות מדוייקת של חומר, נשטף היטב במים וסבון, מכיל מקדם הגנה, נהדר.
צילום ב-HD הוא בחדות גבוהה ויש דגש על פרטים קטנים לטוב ולרע, כי רואים את כל ה"פאקים". יש מייקאפים שלא שורדים סוג כזה של צילום וכתוצאה מכך רואים בתמונה כתמים לבנים על הפנים
מחיר: 70 שקלים מחיר השקה.


רבלון סיסי קרים Revlon Age Defying CC Cream



קרם CC שבנוסף לצבע, לחות ומקדם הגנה גבוה SPF30, מבטיח גם לטפל בהזדקנות העור. מבחינת כיסוי - מחליק את העור, מאחד גוון הפנים ומכסה כתמים. יש לו ריח לוואי, כמו קרם טיפולי. הכיסוי שלו סבבה, לא מצאתי הבדל בינו לבין ה-bb של פופה לדוגמה או ביבי של בובי בראון שאני מאוד אוהבת. כמו כן המראה מבריק ואחרי מריחה צריך לפדר. מגיע בשלושה גוונים.
מחיר: 164 שקלים לפני הנחות, כ-100 שקלים אחרי.


לוריאל מייקאפ טרו מאץ' L'oreal True Match Foundation



מייקאפ טרו מאץ' מכיל ויטמינים A,C, נבטי חיטה ותמצית אשכוליות לשמירת העור והזנתו. אינו מכיל שמנים, בישום וחומרי מילוי לסתימת הנקבוביות. המייקאפ בעל מרקם קרמי עדין, גימור מאט ואריזה בעלת פיית לחצן, מגיע ב-13 גוונים, משום מה נעדר SPF.
המייקאפ אכן נעים לשימוש, נמרח בקלות, אריזה טובה, עמיד עד המקלחת בערב, מבליט לי מעט אזורי יובש, לא באופן בולט לעין. מגוון רחב של גוונים, נוח למצוא את הצבע שמתאים לך.
מחיר: 80 שקלים אחרי הנחות.


לוריאל מייקאפ אינפליבל מאט L'oreal Infallible 24H Matte Foundation

מייקאפ בעל גימור מאט, עמיד ל-24 שעות, עמיד למים ולאדים, מונע ברק באזורים השומניים למשך 24 שעות, אריזת טיובה, 6 גוונים, קיים משנת 2014. כיסוי מלא ולכן צריך להשתמש בכמות מאוד קטנה. לקח לי זמן להתרגל, בגלל שדרושה כמות מועטה לשימוש אפילו פחות ממה שבדרך כלל אני משתמשת. הכיסוי שלו נהדר! אפשר לוותר על קונסילר! מראה מאט עד המקלחת.
הביקורות בחו'"ל גם כן טובות מאוד, נעות בין 4 ל-5 כוכבים במרבית האתרים.
מחיר: 110 שקלים אחרי הנחות.


לוריאל ביבי ניוד L'oreal Nude Magique BB Cream

טוב יש לו כבר כמה שנים בשוק, והוא ממש אחלה. יש לו גימיק חביב, צבע שקוף שמתאים את עצמו ומקבל גוון במגע עם העור (כמו ה-CC של אסתי לאודר רק הרבה יותר טוב). המרקם שלו מרגיש סיליקוני במריחה, מזכיר לי במגע את הפריימר המעולה של בנפיט "פורפשיונאל". הכיסוי קל, מראה טבעי, מאחד גוון פנים, לחות 24 שעות, מקדם הגנה SPF12 ונוגדי חימצון לטיפול העור. מגיע בשני גוונים. אהבתי את הגימיק, אהבתי את הכיסוי, מכסה לי פיגמנטציה בצורה מכובדת, LIKE.
מחיר: 100 שקלים אחרי הנחות.

בורז'ואה מייקאפ אייר מאט Bourjois Air Mat Foundation



מייקאפ בעל כיסוי גבוה באריזת שפופרת. מרקם די סמיך ביחס לאריזה, שזה טוב, ציפיתי לדליל ומלכלך - אז זהו, שלא. כיסוי גבוה, עמיד ל-24 שעות לדברי היצרן, לי זה מחזיק מעמד מהבוקר עד למקלחת לערב בתנאי חום של 40 מעלות, החמסינים של חודש מאי.
גימור מאט מעולה, שום ניצנוצים באזור ה"טי".  זמין בשישה גוונים. חיסרון יחידי עבורי שיש נטיה להבליט את אזורי היובש, לא מחליק את העור. אפשר לפתור זאת על ידי שימוש בפריימר מתחת. 
מחיר: 170 שקלים לפני הנחות.


בורז'ואה מייקאפ הלטי מיקס Bourjois HealtyMix Makeup

מייקאפ מועשר בתמצית פירות: אפרסק למראה זוהר, מלון להזנה, תפוח לשמירת העור וג'ינג'ר. מועשר בנוסף בפיגמנטים גבישיים למראה זוהר, גימור זוהר ולחותי למשך 8 שעות. מגיע ב-6 גוונים, אריזת משאבה. הכיסוי שלו עלי בינוני, לא מסתיר פיגמנטציה, בצהרים כבר יש לי הברקה שחייבת רענון פודרה ובערב בכלל זקוקה לכיסוי מחודש. תמצית הפירות מופיעה בסוף רשימת המרכיבים כך שאחוז הקיום שלהם בתרכיב מועט.
מחיר: 79 שקלים אחרי הנחות.


 מייבלין מייקאפ בטר פאונדשיין Maybelline SuperStay Better Skin Foundation 

מייקאפ עמיד, כיסוי בינוני עד מלא, מיועד לכל סוגי העור, מגיע ב-8 גוונים. מועשר בנוגדני חימצון מסוג C הטובים לשמירת מראה העור וטיפוחו. היצרן מבטיח שיפור במראה העור תוך שלושה שבועות. המייקאפ ממזער את מראה הכתמים ואי אחידות ונותן לפנים מראה זוהר יותר. מגיע באריזת משאבה, מרקם קצת דליל, יש סמיכים ממנו. המייקאפ מדורג גבוה באתרים בחו"ל, וצויין לשבח במגזין אלור.
עבורי הכיסוי בינוני, מתקבל מראה טבעי, יש מייקאפים שמכסים טוב ממנו. מבחינת מראה העור - לא השתמשתי איתו שלושה שבועות רצוף, אני כל הזמן מחליפה, אבל מבחינת הרגשה אחרי שבוע נראה לי אותו הדבר. לא מכיל מקדם הגנה וזה מוזר. 
מחיר: 70 שקלים אחרי הנחות.


מייבלין מייקאפ סופרסטיי Maybelline Super Stay 24H Makeup


מייקאפ עמיד ל-24 שעות, כיסוי בינוני, מראה טבעי, עמיד בחום זיעה ולחות. ללא שומן, ללא בישום, מתאים לכל סוגי העור, נבדק ונבחן דרמטולוגית. ללא מקדם הגנה. כיסוי יותר טוב מהמייבלין הקודם.
מחיר: 100 שקלים אחרי הנחות.


גרנייה ביבי קרים Garnier BB Cream


הוא בין החלוצים בארץ בגזרת ה-bb שזה אומר 4 שנים לפחות בשוק ועוד לא יצא לי לנסות אותו עד היום. מגיע בשני צבעים בהיר וכהה, כשהבהיר בהיר מדי והכהה כהה מדי. יש לו ריח של קרם הגנה והמריחה שלו מזכירה את אותו הדבר. מבחינת כיסוי הוא אחלה, מכסה יפה, עמיד, אבל המרקם והריח עושים לי את החוויה ניתנת לוויתור.
היצרן מבטיח לחות ל-24 שעות, גוון אחיד, מראה זוהר ומקדם הגנה SPF15.
מחיר: 70 שקלים אחרי הנחות.


** מייקאפים מומלצים של סמאשבוקס ובובי בראון בפוסט הכיני את עצמך לקיץ.