קליניק פופ


קליניק מתחדשים לאחרונה במלא מוצרים מגניבים ואיכותיים.
בנוסף למסקרה צ'אבי מהממת ומייקאפ צ'אבי סטיק החדש, מפנקים אותנו גם בסדרת "פופ", POP בלעז. בקולקציה: אודמים, גלוסים, שפתונים וסמקים.
ה"פופים" מתהדרים במגוון רחב של צבעים, אריזות מעוצבות, פיגמנטים חזקים וכמובן איך לא, ה"דגל" של קליניק - עומדים בהצלחה במבחני אלרגיה ונטולי בישום.
לאלו שרגישות לאיפור אני ממליצה לנסות מוצרים של קליניק, לרוב זה יעבור בהצלחה, מעולים לעינים יבשות ורגישות מניסיון.
אז מה בקולקציה?



קליניק צלליות ליד פופ Clinique Lid Pop Eyeshadow

צלליות בעיצוב יפהפה!
קופסית שקופה בתוכה מונחת צללית בצורת פרח, דומה לחרצית, לא? 8 צבעים צבעוניים, מלאי חיים בעלי מרקם משיי. אמרתי לכן שהשם פופ מתאים? הם מקפיצים את מראה העין על כל גווניהם.
אפשר לבנות איתם כיסוי הדרגתי, תלוי במספר שכבות ש"מלבישים". כרגיל התחברתי לגווני הבסיס Vabilla Pop, Cream Pop ו-Petal Pop. אני מקבלת הרבה מחמאות כשמשתמשת איתם, מראה מואר ופותח את העין.
העיצוב כל כך יפה, שחבל להרוס...אבל ככה זה, חלק מההנאה לקנות ולהשתמש במשהו יפה.
מחיר: מחיר 100 שקלים אחרי הנחות.


קליניק סומק צ'יק פופ Clinique Cheek Pop Blush  




באריזה זהה לצלליות ובגודל גדול יותר (3.5 גרם) מגיע לו סומק. מרקם פודרתי דחוס, מריחה קלה ונעימה, פיגמנטים חזקים, משיכה קלה ואת מלאת חיים. 4 גוונים בארץ מתוך 12(!) גוונים בחו"ל. צבעים יפים, אריזה משכרת, פיגמנט מעולה.
חובבות Nars Orgasm יכולות לאמץ בשמחה את מספר 02 Peach Pop, אפרסקי שימרי מדהים לקיץ ובכלל.
למתקדמות: הסומק יכול לשמש אותך גם כצללית.
מחיר: 140 שקלים אחרי הנחות.


קליניק שפתון ליפ פופ Clinique Pop Lip Color and Primer

השפתונים של קליניק בעלי פורמולה שמשלבת צבע ופריימר. השפתון נמרח בקלות, לדברי היצרן שומר על לחות השפתיים עד 8 שעות. מבחר עשיר של 24 גוונים: כמה סוגי ניודים, כמה ורודים, כמה אדומים, כמה חומים - יעני אין מצב לצאת בידים ריקות, בטוח תמצאי אחד שמתאים לך ושאת אוהבת. אני בזמן האחרון בקטע של ניודים אז מצא חן בעיני Bare Pop 02 הוא בגוון הטבעי של השפתיים בערך, טון אחד יותר, לא בולט אבל מדגיש, ללכת עם ולהרגיש בלי.
מחיר: 105 שקלים אחרי הנחות.


קליניק שפתון נוזלי פופ קולור Clinique Pop Lacquer Lip Colour Primer


אוהבת את האריזה, לייק!
אוהבת שהיא שקופה ורואים את הצבע, אוהבת את המכסה הכסוף היוקרתי, בקיצור, יצא מוצלח לטעמי. צבעים מבריקים ומלאי צבע, כיסוי מלא, מכילה פריימר לריכוך השפתיים, שאמור להחזיק מעמד עד 6 שעות, 8 צבעים במגוון.
מריחה כיאה לשפתונים נוזליים. יש בהם קץ', צריך למרוח בזהירות ובעדינות כי יוצא המון צבע, במיוחד בהתחלה כשהמוצר מלא (שפתונים נוזליים של לוריאל).
מחיר: 105 שקלים אחרי הנחות.


קליניק שפתון גלייז פופ Clinique Pop Glaze Sheer Lip Colour Primer

מכירות את הקטע של "בחירת העורך" או "חביב המדור"?
אם מחייבים אותי לבחור בשפתון אחד מהחדשים, זו הבחירה שלי!
אודם במרקם דק ושקוף. עתיר לחות, מנצנץ, 6 צבעים יפהפים, אני התבייתתי מיד על 09 Licorice Pop צבע דובדבן משגע!! המרקם super !
מלחלח את השפתיים, צבע עשיר מלא שימרים מנצנצים, מדגיש ונותן צבע ועם זאת לא חזק מדי, בדיוק מה שצריך לקיץ: צבע, שקיפות, נצנצוץ, לחות, מושלם. אריזה שקפקפה, כלומר הצבע בגימור שקוף ומעיד על המוצר.
מחיר: 105 שקלים אחרי הנחות.