החדשים של לנקום

לנקום מאט שייקר Lancome Matte Shaker


לאחר ההצלחה הסופר מוצלחת של לנקום ג'וסי שייקר משנה שעברה, לנקום משיקים שייקר חדש. בעוד שהשייקר הקודם מיועד ללחלוח השפתיים, הנוכחי הוא שפתון נוזלי בגימור מאט. שני שייקרים עם מטרות שונות.
שייקר מאט מגיע ב-7 גוונים. אפשר להשתמש בכל צבע כמו שהוא, אפשר לשלב בין כמה גוונים. אופן השימוש זהה לג'וסי שייקר, משקשקים לערבוב האמולסיה (שמן ומים) ומספיגים את השפתיים עם כרית ספוג. עבור צבע מודגש צריך לטפוח בטפיחות חזקות או למרוח. מורחים שכבה ראשונה ומחכים כדקה וחצי לייבוש.
אפשר לשלוט בכמות הצבע שאנו רוצים שתראה על השפתיים. עבור "נגיעת צבע" של סטיינים יש לטפוח בעדינות עם כרית הספוג על השפתיים. עם אודם נוזלי צריך לדעת להשתמש כי מאוד קל לפספס את השפתיים ולמרוח מסביב, על אחת כמה וכמה כשזו ספוגית רכה ולא אפליקטור מחודד בקצהו. כמה שניסיתי לא הצלחתי להגיע לתוצאה משביעת רצון, קל יותר להשיג תוצאה של סטיין שדורשת פחות דיוק. מבחינת עמידות שורד נשיקות על הלחי, לא שורד אוכל בכלל, יורד מעולה עם מים וסבון.
מחיר: 115 שקלים.

לנקום מסקרה לגבות Lancome Sourcils Styler


ג'ל גבות חדש של לנקום בשיתוף עם מנהלת האיפור האומנותי של המותג ליסה אלדריג (שמוכרת מסרטוני היוטיוב שלה). הג'ל מגיע בשני צבעים חום בהיר וחום כהה (בחו"ל ארבעה צבעים). האפליקטור מאפשר יישום מדוייק שאינו תלוי בצורת הגבה.
הפורמולה מועשרת בתמצית ורדים לריכוך שיער גבה, ללא חומרים משמרים, אפשר לשלב את המסקרה עם עיפרון גבה לתוצאה מודגשת יותר.
התכונה המייחדת והמבדילה את המוצר משאר הג'לים לגבות, שהמברשת פרושה לצד אחד בלבד ולא עגולה 360 מעלות. גם הסיבים שלה מרגישים פחות צפופים לעומת השאר, מאוד נוח לסרק. תודות למבנה המברשת יוצא פחות צבע ופחות סיכוי להחטיא ולמרוח מסביב. צבע חום בהיר משתלב נהדר עם הגבה וממלא יפה. שווה כל שקל.
מחיר: 110 שקלים כמות 6 מ"ל.

לנקום מסקרה Lancome Monsieur Big Mascara




החדשה של לנקום קטנה ומקסימה. בלי יומרות, בלי עיצובים מפוצצים (גרנדיוז), בלי פרחים ועיטורים (היפנוז), בדיוק כמו "שמלה קטנה שחורה" – יפה, מתאימה לכל ארוע ועושה את העבודה.
עושה כל מה שצריך: נפח, מעגלת, מדגישה, מעבה, מציגה לתפארת אפילו ריסים קטנטנות. באמת מושלמת.  מגיעה בשני גדלים - מיני ומדיום, הכמות קטנה ביחס למסקרות הרגילות תכולה של 10 מ"ל. מסקרה מיני מתאימה למי שרוצה להתפנק במותג ולא להוציא הון תועפות.
מחיר: 75 שקלים כמות 4 מ"ל, 120 שקלים כמות 6 מ"ל.

לנקום מסקרה Lancome Grandios Extreme Mascara




למי שהתמכרה למסקרה גרנדיוז המופלאה יש שדרוג - גרנדיוז אקסטרים. מה באקסטרים שאין ברגיל? מברשת שונה שנותנת אקסטרה נפח. הסיבים קצרים יותר, סה"כ זו מברשת שאנו מכירים משאר המסקרות המעבות אבל העיצוב השיקי של לנקום עושה אותה שווה בטרוף.
מחיר: 165 שקלים.

לנקום בושם Lancome La Vie est Belle L'Eclat EDP

או... איזה כיף שלבושם האהוב עלי לה וי אה בל יש מהדורה חדשה Eclat.
נפלא כמו קודמו, עמיד בצורה פנומנלית, ה-בושם בהא הידיעה מבחינת עמידות. הריחות שונים, המקורי חריף יותר לעומת הנוכחי, שפונה יותר לכיוון המתיקות.
העיצוב גם כן שבה את ליבי, הבקבוק מפוסל בצורת קוביות כמו הכלי קריסטל של פעם, ונותן לו מראה מעניין.
מכיל ברגמוט, פריחת תפוז, פרחים לבנים, וניל ואלגום.
מחיר: 250 שקלים 50 מ"ל, 300 שקלים 75 מ"ל.

לנקום בושם Lancome Miricle Blossom EDP


המיריקל בלוסום החדש של לנקום כשמו כן הוא, פריחה אמיתית, אהבתי מאוד.
נטו פרחים ובגלל זה מתאים לכל עונות השנה. טוב להחזיק בושם פרחוני אחד בבית, כשנמאס מהחמוץ בקיץ או מהמתוקים של החורף. תמיד טוב משהו שונה ומרענן.
בהרכב: ליצי, מנדרינה, תפוח ירוק, ורדים, עלי ורד, אלגום ומאסק.
מחיר: 249 שקלים כמות 50 מ"ל, 299 שקלים כמות 100 מ"ל.