מוצרים נפלאים של מייבלין

כשאומרים לי מייבלין אני ישר חושבת על המסקרות שלהם. מסקרה לאש סנסשיונאל היא בין הטובות שיש, המייקאפ מוס שלהם בזמנו היה חדשני ופורץ דרך. 
לא חייבים להיות חברת על מנת להוציא לשוק מוצרים טובים, שווים ונגישים במחיר. האריזה לא תמיד כזו יוקרתית ומהממת אבל גם לחברות האיפור נחשבות יש ליינים פשוטים למראה (אודמים של מאק).
הינה כמה מוצרים טובים של מייבלין, שכבשו אותי מיידית:

מייבלין פלטת צלליות Maybelline The Blushed Nudes Pallete




פלטה מושלמת, גם עבור לא חובבת צלליות כמוני. מעולם לא היה לי קרייבינג לצלליות, מעולם לא הבנתי את ההיסטריה סביב נייקד של אורבן דיקיי (אלא אם כן את מאפרת). תמיד חשבתי מה עושים עם כל הצלליות האלו? זה לכל החיים! איך אפשר לסיים להשתמש איתם? 
במייבלין הוציאו גרסה משלהם לניודים ונייקדים: פלטה קטנה קלת משקל, מה שעושה אותה פצצתית לנסיעות ארוכות ולנשיאה בתיק האיפור. מונה 12 צלליות, מתוכן 9 בהירים מגוונים ו-3 כהות למראה ערב: מראה מעושן, לשימוש כאייליינר ותיחום העין. פשוט לשחק עם כל הצלליות ליצירת המראה החביב עליך.
כל הבהירות שימושיות לבסיס והארה, לא משנה איזה צבע תבחרי. היום בא לך לבן, מחר בא לך ניוד שימר, מחרתים בא לך לשלב, אם נגמרה אחת יש לך אחרת ומה שהכי אחלה זה הגודל כי - כמות הצללית עצמה אינה גדולה וזה מעולה. לא צריך לקנות איפור לנצח. צריך להשתמש, להנות, לסיים ולקנות חדש. 
הכי הכי הכי שוס זה המחיר ההזוי של 45 שקלים לפלטה!!! כן, כן, כל הפלטה המעולה הזו שווה 45 שקלים בלבד. האיכות טובה מאוד, מחזיקה מעמד עד הערב בלי פריימר, לא נמרח, SUPER!! לרוץ לקנות!
מחיר: 45 שקלים כמות 10 גרם.


מייבלין סטיק הארה Maybelline Master Strobing Stick

אתן לבטח מכירות את ההארות, הצללות ואיתם הסטרובינג. אי אפשר שלא עם כל הבאזזז ברשת  והמלכה האם קים קרדשיאן, שהפכה את מה שידוע ונחבא אל הכלים לפרונט. 
לכל חברה קוסמטיקה יש את הפרשנות שלה להארות. מייבלין שיחקו אותה עם סטיקים מושלמים, מכל הבחינות ואני רוצה להרחיב על היתרונות בשימוש המוצר:
1. אני מאוד אוהבת הארות בצורה קרמית, יותר מאשר אבקה. נוח יותר לשימוש, קל לטשטש, פחות כתמים על הפרצוף (באבקה את יכולה לטעות ולהעמיס יותר מדי). 
2. חווית שימוש של סטיק נוחה יותר מסומק קרמי, קל למרוח על הפנים ולא צריך מברשת.
3. אפשר לשאת בתיק איפור לכל מקום, מעולה לנסיעות ארוכות, לטיסות לחו"ל. 
4. מוצר מולטי כי אפשר להשתמש איתו גם בתור צללית ואפילו נגיעת זוהר בשפתיים עם או בלי אודם.

הסטיקים של מייבלין מגיעים ב-3 צבעים: לבן, ניוד "ורדרד" וזהוב, כולם שימריים. כל צבע מיועד לשימוש באזור אחר בפנים (עצמות לחיים, גשר האף, גבות). הצבעים ממש טובים, נראים על הפנים, עמידים, שלא לדבר על יפים.
אם לסכם, אני אומרת מוצר MUST כי שימר/ברונזר מקפיץ את המראה בצורה משמעותית ולאו דווקא לאיפור לילה, גם ליום יום. מספיק נקודת הארה בזוית העין, מעל ומתחת לגבה, נגיעת ברונזר על הלחיים ואת מסודרת. 
כל זה במחיר המצחיק של 35 שקלים לסטיק. יעני גם אם התפרעת, לא ידעת מה לבחור וקנית את שלושתם עד עדיין עומדת על מאה שקלים (טוב נו 105). לשם השוואה סטיק הארה של סמאשבוקס ועפרונות הקונטור (מעולים!!!) עולים כל אחד 140 ו-250 שקלים בהתאמה. בקיצר מומלץ!
מחיר: 35 שקלים כמות 9 גרם.
מימין לשמאל מייבלין סטיק ניוד ורוד, זהב, לבן
Meduim Nude, Dark Gold, Light Irideascent

מייבלין איליינר Super Precise Eyeliner Maybelline


איליינר זה דבר טריקי
ראשית יש הרבה סוגים: עפרון, טוש, גלגלת (מאק), ג'ל, צללית. 
שנית: צריך לבדוק ולראות לאיזה אחד מאלו שמניתי את מתחברת.
שלישית: כדי להגיע לתוצאות טובות, שלא לדבר מושלמות, צריך לתרגל.
מי שמתחברת לאיליינר טוש תאהב את האייליינר של מייבלין.  מה שעושה אותו מיוחד, שהוא חד בדקות שלו. קל לשרטט איתו קו דק, אפשר לשרטט קו דק וצמוד לריסים וזה מגניב כי לפעמים מספיק מגע קטן למראה מושלם. בגלל הדקות הנפלאה שלו אפשר לשרטט גם קו רק מאמצע העין לסופה בצורה שמשתלבת עם העין וגם אפשר לעבות בקלות. לא נמרח, מחזיק מעמד עד הערב, נשטף היטב במים וסבון. לכל זה מתווסף עוד פלוס של 4 גוונים!! לא עוד בלעדיות על שחור! בנוסף לשחור נמצא גם חום, ירוק בקבוק וכחול ניייבי. המחיר? – נפלא אף הוא.
מחיר: 35 שקלים כמות 2 מ"ל. 

מייבלין שפתון נוזלי Maybellin Vivid Matte Liquid


7 שפתונים נוזליים של מייבלין במרקם מאט. מבחר מצומצם אבל מכסה את רוב הצבעים שלרוב אנו משתמשות. כיסוי מלא, אפליקטור אלכסוני נוח לשימוש. מותיר את השפתיים רכות ולחות ללא תחושת יובש.
מחיר: 35 שקלים כמות 8 מ"ל.

מייבלין סומק גלוס Maybelline baby skin Instant Cheek Flush Blush 


הגולגול המאמי הזה, אני מזמן רוצה לכתוב עליו, מאז שיצא למען האמת וזו כבר חתיכת תקופה, שנה פלוס?
החמוד הזה רולר בעל מרקם קרם ג'ל, מתאים לכל סוגי העור. מגלגלים את הרולר על הלחיים ליצירת הסמקה טבעית ומטשטשים עם האצבעות, ממש כך, הכי קל הכי נוח.
מגיע ב-3 צבעים: ורוד, אפרסק ואדום. הצבעים מאוד עדינים, אפילו האדום שנראה "בום" על הלחיים מתטשטש בקלות ונותן צבע רענן, יותר דומננטי מהאחרים אומנם.
אפשר להשתמש איתו גם כגלוס שפתיים, עם הכתום והורוד אפשר גם כצללית ולטשטש, שיהיה מראה אחיד ולא דביק.
למרות שהרולר נראה ילדותי וגם נקרא "בייבי סקין", הוא מתאים לכל האוכלוסיה!! כן, כן, גם 40+, גם עור בוגר, תודות למרקם הקרמי ג'ל שלו.
אני חושבת שזה מוצר מקסים כי יש לו מראה טבעי, הוא רב שימושי, הוא זול, הוא נכנס לתיק, לאוטו, לכל מקום. אפשר לשמור אותו כ-SOS במשרד, ברכב, לתת מגע מרענן לפנים אחרי השעה 16:00 כשאת כבר הפוכה מיום עבודה. מוצר ממש חביב ומומלץ - לא רק לילדות ונערות.
מחיר: 20 שקלים כמות 4.5 גרם.