אודמים חדשים

אין כמו אודם לשדרוג מראה.
תמיד מקפיץ את הלוק, גם כשאת חולה, חיוורת, בלי מצב רוח או סתם בלי חשק להתאפר.
מריחה של אודם ואת נראת אחרת, שלא לדבר על עור צעיר, שלא זקוק לאיפור, נגיעה של צבע ולצאת לקרוע את העולם.
אני מאוד אוהבת אודמים. אודם יכול לשמש גם כסומק בשעת צורך, מוצר מוצלח תכלס. מבליט ועושה את העבודה.

קלרינס שמן שפתיים Clarins Lip Comfort Oil 


נתחיל בכך שהשמן של קלרינס זה המוצר שלי ושלכן לחורף! נמצא איתי קבועי בתיק, ולא מפספסת שום הזדמנות להתרענן.
קלרינס מחדשים ב-4 גוונים בשמני טיפוח השפתיים: זהוב מנצנץ, כחול מנטה, ורוד סוכריה וכתום תפוז. השמנים מועשרים בשמנים טבעיים, בעלי מתיקות קלה בהתאם לשם, ניתן להשתמש בפני עצמם, כבסיס לאודם או כטופ מעל כל אודם למראה זוהראריזה קומפקטית קטנה עם מיכל שקוף דרכה ניתן לראות את הצבע, צבעים שימושיים ועדינים. מרקם נעים על השפתיים, שומניות נספגת (להבדיל מגלוס), השפתיים נשארות רכות לאורך זמן. הנצנצים קיימים רק בצבע דבש זהוב ונשארים לאורך זמן על השפתיים. אני אוהבת להשתמש עם השמן בפני עצמו, בודד, לא מערבת עם מוצר אחר. תחרות שווה לג'וסי שייקר של לנקום.
מחיר: 99 שקלים כמות 3 מ"ל.

קליניק שפתון פודרה  Clinique Pop Lip Shadow Cushion Matte Lip Powder


השפתון של קליניק מעניין וחדשני ברעיון ובעיצוב.
זו למעשה פודרה דחוסה (כמו צללית) נמצאת במיכל דמוי חרוט מצויידת באפליקטור ספוגית. הספוגית טופחת על הגוון האבקתי ומכסה את השפתיים יש לומר בצורה מושלמת. אני אוהבת את העיצוב המקורי, אני אוהבת את הרעיון של שימוש בפודרה כאודם, אוהבת את הצבעים (במיוחד 01 ו-03). 
עמידות די סבבה, מרקם אבקתי תורם לעמידות, זו לא אבקה שמתפזרת אלא מייד מתקבעת על השפתיים. כפי שחלקכן מכירות, אחד הטריקים להארכת חיי אודם הוא לפדר את השפתיים בפודרה לפני מריחת אודם ואחריו לקיבוע. העמידות פה אומנם אינה הסטרית אבל שורדת אוכל קל ושתיה. מראה מאט כמובן כיאה לאבקה. חשוב לציין שהמוצר לא מתאים בשום פנים ואופן לשפתיים יבשות וסדוקות בגלל המרקם היבש ללא לחות. 
מחיר: 109 שקלים (נמכר במכירה השנתית של אלקליל ב-30 שקלים).

גרלן ליפ טינט Guerlain Lip & Cheek Tint 



אח..האריזה האריזה...
כפי שכבר הספקתן להכיר אותי, אריזה יפה עושה לי את זה. אני נהנת להוציא מוצר יפה מהתיק, כיף לי להשתמש, חלק מהתענוג שלי, משדרג את חווית השימוש.
הליפ טינט של גרלן משתייך לסדרה של "שמלה קטנה שחורה". בקבוק קטן ורוד, נראה כמו לק כולל המברשת ובפועל זה טינט, איזה מדליק!
מסירים את הלב השקוף, מסובבים את הפקק הורוד ומגלים אפליקטור חינני חמוד לאללה.
הטינט נותן סומק ורוד, גימור טבעי עד שקוף. הפורמולה בנויה כך שהצבע מגיב עם דרגת החומציות של העור ומשנה צבעו בהתאם לצבע העור. כמה ששמים יותר על הלחיים ושפתיים כך האפקט יותר חזק.
בפועל מריחה אחת נראת דלילה מאוד עד בלתי נראת. כשעוברים כמה פעמים מתקבל מראה יותר חזק אבל עדיין חלש. הוא כן משרת את התכלית שלו אבל יש טינטים נחמדים עם גימור חזק יותר במחירים זולים יותר.
מחיר: 144 כמות 8.5 מ"ל.

קליניק גלוס Clinique Chubby Plump & Shine




הפלוס במוצרים של קליניק, שהם נבחנים דרמטולוגית, כלומר מתאימים לעור רגיש, נבדקו במבחני אלרגיה, וזה עושה אותם מתאימים למרבית האוכלוסיה. הגלוס סה"כ נחמד מאוד, רק אופן השימוש בו לי אישית היה מסורבל.
כדי להוציא חומר מסובבים את הקצה הכסוף וגלוס יוצא מתוך פיה קטנה. את החומר צריך למרוח איכשהו על השפתיים, כי אין אפליקטור. 
אני מורחת עם הקצה, שהוא פלסטיק רגיל, עד שמאבדת סובלנות ומשלימה עם אצבעות הידים. אם זה בבית אז ניחא, אפשר לנגב אבל אם בחוץ? מוזר להתקל בהנדסת אנוש שכזו, לא אופייני לחברה המעולה.
מחיר: 99 שקלים כמות 6 גרם.

סמאשבוקס שפתון נוזלי מטאלי Smashbox Be Legendary Liquid Lip


הטרנד המטאלי מככב בחורף זה במסלולי האופנה וחברות האיפור נרתמות לחידוש ומוציאות שפתונים בהתאם לטרנד. 
סמאשבוקס מפציצים בסדרת גוונים מטאלית, בעלי צבע עשיר, ברק עוצמתי ומרקם קליל. 14 גוונים מכל הסקאלה, זו פעם ראשונה שלא ידעתי מה לבחור מרוב שכולם יפים. הכחול והאפור מושכים את העין ומיועדים לאמיצות לב. 
כל הסדרה בעלת צבעים מבריקים, נוצצים, פיגמנטיים בטרוף. אינם עמידים ולא מתיימרים להיות. טוב שכך כי הם כל כך דרמטיים, שסבבה, מתאים להרגע קצת במשך היום, לחדש לפי החשק. זה שפתון שעל הפעם הראשונה בולט למרחקים. אי אפשר ואין צורך למרוח ממנו מעט ולחזק עם שכבה שניה. ממליצה לנסות צבע קצת שונה מהרגילים האדומים והורודים - ברונזה נוצץ Haterade.
מחיר: 115 שקלים כמות 8 מ"ל. 
סמאשבוקס שפתון כחול ואפור
 Smashbox Be Legendary Liquid Lip Swatches 

רבלון שפתון נוזלי מאט Revlon Ultra HD Matte Lipcolor


לשפתוני HD במראה מאט גימור מטאלי מתווספים 8 גוונים חדשים טרנדיים למראה חורף 2018. מה שמיוחד כמובן ותופס את העין אלו צבעים כחול Glitz ואפור Luster, שאני חולה עליהם, מהממים ביופיים. הם עדינים/רגועים יותר לעומת אותם צבעים של סמאשבוקס בגלל הגימור המאט.
בעלי פורמולה ג'לית, אינם שומניים (להבדיל מאודם נוזלי) וקל לשרטט איתם את השפה מבלי להחטיא ולזלוג.
מחיר: 50 שקלים כמות 5.9 מ"ל.
רבלון שפתון נוזלי אפור וכחול
Revlon Ultra HD Matte Lip Color Swatch
סמאשבוקס לעומת רבלון: סמאשבוקס למעלה, רבלון למטה
Smashbox VS Revlon Swatches


לוריאל שפתון מאט L'oreal Color Riche Matte

לסדרת שפתוני לוריאל קולור ריש, מתווספים 13 גוונים חדשים בגימור מאט לחורף 2018.
האודמים מגיעים באריזה שחורה, שלל צבעים, נמרחים בקלות, כיסוי טוב, מלחלחים את השפתיים ואינם מייבשים. איכות טובה במחיר נגיש.
מחיר: 45 שקלים כמות 3.8 מ"ל.

לוריאל שפתון נוזלי L'oreal Infallible Lip Paint Matte

שפתון נוזלי של לוריאל ממש חמודי.
אריזה חיצונית מטעה באופן השימוש, וזה דבר שאהבתי. לנגד עיניך את רואה שפורפרת ומניחה שזה כמו כל שפורפרת,  לוחצים ויוצא חומר, כמו משחת שיניים - אז זהו, שלא.
את מגלגלת את המכסה השחור ומתגלה אפליקטור חינני, הפתעה!
הוא סבבי לגמרי, מורח כמו שצריך, בגלל המרקם והגימור, בין אם מאט או מבריק, קל למרוח איתו בלי פיספוסים (עם מאט יוצא מושלם). 6 צבעים במגוון וכל אחד קולע. החל מניוד טבעי ליומיום וסגול עז לאמיצות. מזכירים את שפתוני ה-HD של רבלון מבחינת המרקם אך בצבעים שונים.
מחיר: 40 שקלים כמות 8 מ"ל.

מייבלין שפתון נוזלי Maybellin Vivid Matte Liquid


7 שפתונים נוזליים של מייבלין במרקם מאט, מבחר מועט אבל מכסה את הצבעים שלרוב משתמשים איתם. כיסוי מלא, אפליקטור אלכסוני נוח לשימוש. מותיר את השפתיים רכות ולחות ללא תחושת יובש.
מחיר: 35 שקלים כמות 8 מ"ל.

ג'ייד אודם עמיד Gade Everlasting Lip Color


איך אני אוהבת הפתעות טובות. כשלא מצפים למשהו ומסתבר שהוא טוב - כך ההפתעה שלי מגייד. 
השפתון הכי עמיד שיש! שורד אוכל מסיבי למדי בגבורה, שורד נשיקות, זה השפתון לאימהות בהא הידיעה. סופסוף אפשר לנשק את הילדים בלי להשאיר אותם מוכתמים מכל עבר. זנחתי את כל האודמים המהודרים שלי ועברתי ביומיום לג'ייד. 
השפתונים מגיעים בצבעים יפים. דו צדדיים למראה עמיד, צד אחד צבע, צד שני גלוס. הגלוס בא לתת ברק לאודם מאט, לא דביקי, לא שומני, מתייבש מהר, נותן ברק ומרכך. לא חובה להשתמש איתו, אפשר עם האודם בלבד. ממליצה על גוון 68 מעיין חום ניוד שמדגיש את השפתיים ומתאים לשימוש בכל שעה ביום. 
מחיר: 45 שקלים.

פופה עפרון שפתיים Pupa True Lips


עפרון שפתיים הוא לא מוצר בשימוש יומיומי אצלי. את הפעמים שבילינו יחד אני יכולה לספור על יד אחת ועוד ישאר מקום. אני מהעצלניות שלא מוצאת בו הכרח באיפור היומיומי. למה הוא בכל זאת מומלץ? כי הוא תוחם את השפה כך שהאודם לא יברח החוצה ויראה מצחיק, במיוחד עם אודמים אדומים, כהים ונוזליים. קיצקץ, עפרונות שפתים של פופה עונים על כל הדרישות, נמרחים בקלות, לא נשברים בחידוד, עמידים. ממליצה על מספר 03 סוג של ניוד כי הוא משתלב נהדר עם כל צבע אודם ואפשר להשתמש בו גם בפני עצמו ללא אודם למראה טבעי.
מחיר: 35 שקלים.