מוצרים חדשים של ג'ייד

 מייקאפ וקונסילר Gade Velveteen Foundation & Concealer 2 in 1


דבר היצרן:
המייקאפ החדש של ג'ייד "וולווטין" משמש כמייקאפ וקונסילר בו זמנית. הוא בעל כיסוי מלא, מרקם נוזלי וגימור מאט. המייקאפ מתאים לכל סוגי העור, מכיל פיגמנטים להסתרת פגמים, תערובת שמנים ליצירת מראה אחיד ללא תחושת דביקות, מרכיב לחות לשיפור מראה הפנים, מעניק תחושת רכות ונוחות לפנים ולאזור העינים, העור נושם בקלות ונשאר טבעי גם בתנאי לחות והזעה.

באתר היצרן לא מפרטים את טיב האריזה, אז שתדעו שהיא סופר ידידותית, נוחה וחסכונית לשימוש ורק על זה כבר מגיע שאפו, אחת המושקעות שגם משחקת אותה מבחינת הנדסת אנוש.
הפקק מגיע עם אפליקטור מובנה, הפקק השחור מתברג ומחוברת אליו ידית עם ספוגית בקצה, בדיוק כמו גלוס שפתים וכמו הקונסילרים המינרלים של מאק. הפורמולה סמיכה בדיוק כמו שצריך, לא נוזלית מדי, מוציאים את האפליקטור מסמנים נקודות על הפנים ומורחים עם מברשת.
האפליקטור מתאים בדיוק לצורת האריזה, אין "מרווחים חופשיים" מה שיוצר את האפשרות להוציא כמות חומר מדודה ולא יותר מדי. השיטה הרגילה של העמסת חומר על גב כף היד וממנו לקחת כמה שדרוש - אינה נדרשת פה. כמו כן, אם הבקבוק נשמט מהיד ונופל לא מתפזר חומר (נשמתי לרווחה כשזה קרה).
ביצועים:
אני בעלת עור מעורב מכל הכיוונים - T נוטה להברקה ולחיים מצב רגיל-יבש.
המייאקפ מחזיק מעמד מהבוקר עד הערב ללא צורך בחידוש. הוא מתייבש מהר, אינו דביק, אינו מכתים. אם אני לא מפדרת אז אחרי כמה שעות יש ברק חלש באזור המצח ובאף כלל לא.
המייקאפ מסתיר פיגמנטציה יפה מאוד, אדמומיות וכהויות מתחת לעינים.
היות והמהות שלו כיסוי מלא, קל מאוד להגיע איתו למראה מסכה, זה עושה אותו מושלם לארוע ולאיפור ערב. בשביל להמנע ממראה מסיכה ביומיום, וזה אפשרי, דרושה כמות קטנה מאוד לכיסוי. כמה קטנה? כמה שאתן חושבות ששמתן מעט - לשים עוד פחות, הוא כבד. למרוח עם מברשת מייקאפ, עם האצבעות גם הולך. ספוגית לא מתאימה לכיסוי עדין, היא בולעת הרבה חומר ואז צריך גם לשים יותר חומר ממה שנדרש באמת. עם האצבעות לעומת זאת הולך נהדר רק שצריך לשטוף אח"כ את הידים.
יש לו נטיה להדגיש ולהבליט יובש, היות שהוא מתייבש מהר על הפנים, צריך למרוח אותו מיד עם סיום הנחת קרם לחות.
נשטף עם מים וסבון וצריך לעבור פעם נוספת עם מסיר איפור וצמר גפן, יש שארית דלות וזה מצביע על העמידות שלו.
מחיר: 90 שקלים כמות 30 מ"ל {פסססס.. באתר נמכר בפחותמשלוח עד הבית ומקבלים גם מתנה :)}

 היילייטר נוזלי Ga-De Everglow Highlighter

הילייטר נוזלי בצבע שמפניה. אפליקטור בצורה טפטפת שאני אישית מאוד אוהבת. נוח לשימוש, חסכוני, לא מתקלקל, לא נשבר כמו לחצן, אפשר להגיע איתו כמעט עד סוף הבקבוק.
כמה טיפות של היילייטר על גב כף היד משם אוספת חומר עם האצבעות, טופחת בנקודות הארה על הפנים ומטשטשת. 
הצבע שלו מאוד בהיר, הוא נותן מראה של גלואו עדין, וכדי להעצים אותו יש לשים מעליו שימר אבקה (גם יתרום לעמידות).
מה עוד אפשר לעשות איתו?
אפשר לערבב עם קרם לחות כדי לקבל קרם הארה. 
אפשר לערבב עם מייקאפ לקבל מראה זוהר יותר ולדלל אותו לשם כיסוי בינוני.
אפשר לערבב עם קרם גוף ולמרוח על המחשוף לקבלת גלואו.
מחיר: 59 שקלים כמות 30 מ"ל (ופחות מזה באתר פלוס מתנה, שווה).

אודם Ga-de Idyllic Matte Lip Color


ג'ייד מחדשים ב-8 אודמים נוזליים בעלי גימור יוקרתי.
משיכה חלקה ללא שלוליות צבע על השפתים! יוצאת כמות מדודה של צבע והשפתים נצבעות במראה מאט עסיסי ואחיד. האודם מתייבש מהר ומתקבע היטב.
מבחינת הגדרתו, אודם נוזלי עמיד יותר מאודם רגיל ועמיד פחות מהדו צדדי. כמה שלוקים של קפה ועוגיה מורידות מעט את האודם. נשארות שאריות הדורשות תחזוק. אין בכך משהו רע, זוהי תכונת הליפסטיק.
המגוון דל צבעים. 8 במספר ולא מכל המגוון, אדום, שזיף, בורדו כהה מאוד, ורוד ו-4 סוגי ניוד. אומנם ניוד נהיה מאוד אופנתי, אבל אפשר היה לוותר על ארבעתם ולהסתפק באחד. אין כתום, אין חום, אין ורוד בייבי. מהמבחר הקיים אהבתי את מספר 727 French Plum.
מחיר: 50 שקלים כמות 3.5 גרם.