פופה מייקאפ Pupa Extreme Cover Foundation


מייקאפ חדש מבית פופה מילאנו - .Extreme Cover Foundation
המייקאפ בעל כיסוי גבוה, מתאים במיוחד לתיקון פגמים בפנים ופיגמנטציה. מעניק מראה רענן לפנים עם גימור מאט, נטול שומן ומתאים לכל סוגי העור במיוחד לעור מעורב ושומני.
פורמולה בלעדית שנצמדת לעור, קלילה, לא סותמת נקבוביות ומתמזגת עם העור באופן מושלם עד ליצירת מראהsecond skin .
אני רוצה להגיד לכן, שכל מה שהובטח במניפט היצרן – מתקיים אחד לאחד.
עם יד הלב, לא ציפיתי, זה פשוט לרוץ ולקנות.

בכמות מועטה מאוד של חומר, הוא מסתיר הכל. מטשטש היטב פיגמנטציה, נקודות אדומות וכהויות מתחת לעינים.
נותן מראה חלק אחיד ומאט, שכמו שהבטיחו בחברה נדבק לעור למשך כל היום. הוא לא נמרח על הפון, הוא לא נמרח על הטישו כשאני מקנחת את האף, הוא נשאר עמיד ואיתן מהבוקר עד הערב לשעת הסרת האיפור. הזוי, באמת, מפתיע עד כמה הוא טוב.

אריזת שפורפרת, שאף על פי שאני לא מחובביה, מתאימה פיקס למוצר כי הפורמולה סמיכה, לא נשפכת ודרושה כמות מועטה מאוד לכיסוי, ממש בקמצנות, הכיסוי כל כך טוב שכמות גדולה פשוט מיותרת, תצטרכו להספיג עודפים ויתקבל מראה מסכה שאנו לא אוהבות. הכמות המזערית שתשתמשנה תספיק לכיסוי מוחלט ומראה של עור שני, ממש כפי שהבטיחו.
המייקאפ מגיע ב-6 צבעים בלבד, החל מהבהיר עד כהה למדי. הצבע שלי 030 ומתאים לי בול בלי ערבובים, יתרון נוסף.
לו הייתי צריכה להכתיר מוצר השנה עכשיו הוא היה לוקח מבחינתי. גם איכות גם מחיר – הכי טוב שאפשר לבקש.
מחיר: 89 שקלים כמות 30 מ"ל.