הזמנה ראשונה מ- Terminalx

yey קיבלתי! 

רציתי לקנות כותונת שינה 100% כותנה. סבבה, פשוט למדי.

דבר ראשון - הלכתי לדלתא, אוהבת את האיכות שלהם. לא אהבתי את הדוגמאות, אבל ניחה, דלתא זה דלתא. כמעט קניתי עד שראיתי את המחיר - 170 שקלים!!!

כאילו דה?? מה קורה?? כולו כותונת לעונה/שתיים מקסימום. מחיר מפורך.
בואו, תחילת פברואר, עאלק חורף כמעט נגמר, 170 שקלים יקר גם בתחילת עונה. 
יאמר שלחברי מועדון עולה 150 שקלים וחברות עולה 50 שקלים כל שנה. כך שאם את לא קונה סטוקים של בגדים כל שנה בדלתא (מי צריך?) אין טעם בחבר מועדון. את צריכה 3 קניות להחזיר את ההשקעה. 
באתר של דלתא אגב, המחיר עומד על 150 שקלים אבל יחד עם דמי משלוח יוצא 170. 

אמרתי לעצמי יאללה נתפשר, אולי אני תקועה על כותנה? ננסה שילוב עם פוליאסטר. 
אז בנות, זה ממש לא נעים על הגוף וגורם להזעה. אני לא איזה פריק של כותנה, אבל לשינה בין אם מצעים או פיג'מה - 100% כותנה הכי נעים.

חיפשתי בחנויות הלבשה תחתונה - המחירים לכותנה מרקיעי שחקים, ואם המחיר בסביבות 100 שקלים אז דוגמא של קשישות משנת 1800. באמת, מה נסגר? 😕

בעלי אקספרס לא מצאתי.

חיפוש נוסף הביא אותי לטרמינל X (טרמינל איקס), מה שעלה לי בעינים ראשון מיד לקחתי. 
כותונת פסים ורודה, יש קטע בשרוולים שאני מתה עליו, כניסה לאגודל, הלוואי שכל בגדי החורף היו ככה, פתוח סקסי בגב, אחלה מחיר - 110 שקלים (ויש הנחות, ראי כוכבית למטה) משלוח חינם למחרת! עד הבית! יש דברים כאלו?!
הזמנתי.

למחרת ההזמנה 07:55 בבוקר טלפון - השליח בחוץ!
פתיחה ידידותית

מאחלת לכל החברות שיקחו דוגמא לעמוד בסטנדרטים אלו.
כבוד.

** חברי מועדון דרים קארד יכולים לממש נקודות בקניה ויש הנחה למוצר עם הזמנת קוד קופון.