שמן נצנצים של באלי בודי

באלי בודי שמן גוף שימר Bali Body Shimmering Body Oil

מה יכול להיות רע בשמן של חברה אוסטרלית?
זה השמן שהכי לא התחברתי מבין כל השמנים שיש לי וממש מצער אותי להכריז זאת, כי היו לי ממנו ציפיות מטורפות.
נתחיל קודם עם החיוב כי ממש לא נעים לי שאני קוטלת. חיכיתי מאוד לשים את היד על הבאלי בודי מרוב ששמעתי עליו.
ובכן - אתר מקסים, ידידותי, מלא תמונות שעושות חשק, רוויוז על כל מוצר, בהחלט שקיפות מלאה.
משלוח חינם מהאתר!!! כן כן כן! לא להאמין משלוח חינם וזה דבר שכבר מקנה מלא נקודות זכות.
בארץ מוכרים אותו ב-170 שקלים, אז בנות שאוהבות באלי בודי (יש עוד מוצרים חוץ מהשמן) - תעשו לעצמכן טובה, וכבר בחורף תזמינו ישירות מהאתר ותחסכו את כל הכסף המיותר שנגבה עליו. זמן משלוח לארץ עד חודש.
הביקורות עליו באתר ממש טובות - 4.5 כוכבים מתוך 5. קראתי גם את הפחות טובות, ושמחתי לראות שמציינות אותן חסרונות כמוני, כך שאני לא נפלתי על מוצר בודד פגום. 
אריזה טובה, פקק פלסטיק נפתח שאני אוהבת, יציב, חזק, לא נשבר. הבקבוק אטום כך שאי אפשר לראות את הנוזל, הייתי מעדיפה שקוף, לראות את היופי שלו, אבל בחברה החליטו ללכת על אטום בכל המוצרים.
הוראות שימוש בגב הבקבוק ברורות מאוד. ברשימת מרכיבים אפשר למצוא תמציות שמנים טובים כמו קוקוס, ענבים, זית, פירות, ויטמין אי. 
לנער טוב לפני שימוש, לא לדלג על השלב כי הנצנצים שוקעים אם לא מנערים ויוצא שמן בלבד. 
השמן כהה להבדיל משאר המוצרים שנתקלתי. הכהות היא זו שאמורה לתת את גוון ברונז לעור ופה בדיוק העניין:
שמן שימר של באלי בודי

מה שרואים באתר, עור ברונזה סופר מנצנץ - לא קורה בפועל.
הצבע, שרואים בתמונות מתקבל על ידי העמסת כמות שמן לא רציונלית וליטוף על העור, לא הספגה מלאה. יש הבדל בין למרוח לבין להספיג.
שמן שימר של באלי בודי לאחר מריחה נדיבה
שמן שימר של באלי בודי לאחר הספגה - לא רואים כלום!

למען ההגינות יאמר שאצל היצרן אין הבטחות סרק, על גבי האריזה רשום (תרגמתי):
"שמן גוף מרווה עם נגיעת ברונזה. שמן קל משקל, מתייבש מהר ומספק לגוף מראה של נשיקת שמש. מואר בעדינות עם צבע ברונז ושימר זהוב למראה טבעי ברונזה מואר". 
השמן לא מתייבש מהר, זאת אומרת אחרי 5 דקות הוא מרגיש פחות שומני אבל עדיין שומני, עדיין מורגש שמרחת שמן וזה לא נעים! את פשוט מרגישה שומנית!
לכל זה תוסיפו ריח לא נעים. לא מבינה איפה נעלמו כל הרכיבים הטובים של פירות, הרגשתי מעט מאוד קוקוס והרבה מאוד ריח של שמן שיזוף.
בתום השימוש הפיה נשארת מלוכלכת בשמן ורצוי לנקות.
מחיר: 30$ כמות 100 מ"ל.