התרשמות ממוצרי סקארה

לפני שלושה שבועות הוזמנתי להשקת ליין גבות סקארה. השקה מושקעת בטרוף, עליה סיפרתי לכן בפוסט ליין מוצרים סקארה.

נטע בהשקה 

בהשקה קיבלתי כמה מוצרים להתנסות ו-וואלה, אהבתי.
קצת מרגיש לי לא נעים מהספק שלי, כאילו מה, ציפיתי לרע? אז כן, לא רע אבל בטח לא The Best. בכל זאת, לואו קוסט, תוצרת סין, פיקוח אני מאמינה שיש, אבל לא יודעת... המחשבה הראשונית אומרת 'בטח אי אפשר להשוות למותג' -- אז זהו, שלא בטוח.

ובכן: 

ראשית, לסקארה יש אתר ידידותי לבן מאיר פנים, קל להתמצא. הכל רשום: כמות, מחיר, תיאור מוצר. 

המוצרים שניסיתי:


מיועדת לסירוק ועיצוב הגבה. יש לעצב את הגבות בעזרת מברשת מסקרה עד למראה הרצוי.
המסקרה עטופה בניילון נצמד שנתלש בקלות. אין שארית מדבקות, לא כאלו שצריך לקלף ולא כאלו שממאנות לרדת. אני מציינת את העובדה החשובה הזו, כי זה קורה הרבה.
כמות גדולה במיכל, מברשת סבבה, מקבעת את הגבות מהבוקר עד הערב, באמת מוצר מאסט. חופשי תחליף לארדל.
כמות 10 מ"ל, מחיר 14.90 שקלים.
עדכון אחרי שבועיים של שימוש:
בכוונה בחרתי לא למחוק את הכתיבה המקורית, כי זה באמת מה שחשבתי.
תוך כדי שימוש שמתי לב שיש לי כמו קליפות לבנות בין השערות של הגבות, ייחסתי זאת למסקרה. חשבתי שהיא התערבבה עם הביבי קרים (שזה לא הגיוני כי אני לא מורחת על הגבות) ובגלל זה הנקודות הלבנות האלו. אחרי שבועים התחיל לי גירוד עצבני בגבה, שלא הבנתי אותו, מה קשור, בחיים הגבה לא הציקה לי. לקח לי עוד כמה ימים להבין שזה מהמסקרה. כשהסתכלתי מקרוב וקצת הפרדתי שערות, ראיתי מלא קילופים לבנים. הפסקתי את השימוש לאלתר, מרחתי משחת עור ועבר כלא היה. בקיצור: המסקרה גרמה לי תגובה אלרגית. כמובן שזה לא מחייב שיקרה לכל אחד אבל אני העפתי אותה לפח.

על אריזת הקרטון בצד אחד רשום Extra Volume Mascara, בצד שני רשום בעברית "מסקרה מאריכה למראה אצילי וטבעי" וההגדרה בעברית מדוייקת. 
מי שמחפשת להדגיש את מה שיש, בלי יותר מדי אוונטות ודרמטיות - זו המסקרה. מאריכה את הריסים, מעגלת, משאירה אותן עשויות היטב, כפי שהן, טבעיות רק עם יותר דגש.
נשטפת היטב עם מים וסבון, לא נרשמו אלרגיות בינתים... קיימת בצבעים נוספים מעבר לשחור: ירוק, כחול, חציל וחום. 
כמות 10 מ"ל, מחיר 20 שקלים.

המים מיועדים לניקוי ורענון העור, להסרת איפור עינים ושפתיים.
הם נעימים לשימוש על הפנים, אינם שומניים כמו מים מיסלרים אחרים שניסיתי, מה שכן - שרפו לי העינים בטרוף.
כמות 250 מ"ל, מחיר 9.90 שקלים.

אייליינר ג'ל -
האיליינר ג'ל מגיע בצבעים ממש יפים, שזה תענוג ואפילו הפתעה!
ציפיתי לשחור וחום, מקסימום גם כחול, וקיבלתי מגוון רחב הכולל סגול, סוג של טורקיז, שבאנגלית נקרא Teal (אני חולה על הצבע הזה!) ועוד.
הוא בנוי בצורה ממש חמודה, קצת תופסת מקום לגובה, אבל פרקטית לאללה: המכסה כולל מברשת, שהיא די טובה, מבחינת ביצועים עושה אותה הדבר כמו מברשת ליינר של בובי בראון שלי.
המריחות הראשונות רכות כמו חמאה. פס יפהפה של צבע, המחזיק מעמד כל היום ואינו דוהה. יורד נהדר במים, מסיר איפור ומים מיסלריים.
משום מה לאחר כמה שימושים הצבע מעט התקשה ולא נמרח בקלות כמו בהתחלה. הוא לא קשה שצריך לזרוק לפח, אבל בהחלט המרקם השתנה וקשה יותר לאסוף צבע.
כמות 6 גרם, מחיר 12 שקלים.

מגבונים להסרת איפור -
אודה ואתוודה, לא משתמשת במגבונים להסרת איפור. הם שכבו אצלי הרבה זמן במגירה, עד שהחלטתי לקחת איתי לחו"ל באחת הנסיעות, לחסוך מקום בתיק איפור  ואיך אני אוהבת הפתעות טובות!
בטח תצחקו עלי, אבל בגלל שאני לא משתמשת זה חדש לי, הופתעתי לראת שהן אשכרה מורידות איפור ואפילו טוב! הן רכות בטרוף על הפנים (יותר ממגבונים רגילים, יש הבדל) ובעלות ריח נעים.
זה לא הופך למוצר קבע אצלי, כי אני משתמשת בסבון מסיר איפור, אבל לנסיעות זה אחלה דבר ואני מממליצה. גם המחיר כמובן סופר שווה.
כמות 25 יחידות בחבילה, מחיר 8 שקלים לזוג חבילות!

ליפסטיק מאט נוזלי להענקת כיסוי מושלם.
הפתעת ההפתעות! 
מעולם לא נכנסתי לסקארה עבור מוצרי איפור והאודם הזה פשוט שיחוק רציני!
מדובר באודם נוזלי עמיד, והוא עומד בהגדרתו במלוא מובן המילה, לא נופל ממותגים בעלי שם.  
אריזת קרטון שחורה, בתוכה מסתתר אודם עם פקק שחור ומיכל שקוף מאט כיאה לגימור (אהבתי). אפליקטור רך, ללא טעם וריח לוואי. יוצאת כמות מדוייקת של חומר, מחליק על השפתים ברכות, לא גולש לצדדים. גימור מאט מושלם. שורד קפה וקרואסון. כבכל האודמים העמידים ישנה דביקות קלה שניתן לפתור על ידי גלוס שקוף מעל (כמו השפתונים הדו צדדיים). אני לא הרגשתי צורך ללחלח, מה גם שגלוס שקוף הופך את הצבע ממאט למבריק והאפליקטור השקוף מוכתם בצבע. תכונה שאני לא אוהבת אז פשוט מוותרת על השלב. למעלה מ-30 גוונים בקולקציה, אין מצב לא למצוא צבע, יש הכל ! 
לסיכום: לעוף על זה ולקחת כמה ! 
כמות 5 גרם, מחיר 14.90 שקלים.