הזמנה שלישית מבאת אנד בודי וורקס


אוהבת מאוד את המוצרים של באת אנד בודי וורקס!
הכל ריחני ועמיד, הכל טעים לי בטרוף שבא לי לנשנש את הריח 😏, אינספור מחמאות בבית - זהו  - את שלי עשיתי.

זו הזמנה שלישית שאני מבצעת מהאתר וזו גם הפעם האחרונה - כי מעתה ואילך אני מפנה מקום  ומשקל במזוודה ומביאה מפולין.

בפוסטים הקודמים שלי של הזמנה מבאת אנד בודי וורקס, פירטתי את העלויות.
מבחינת סה"כ עלות (כולל משלוח עם דילטס) יוצא בערך כמו לקנות בארץ. היתרון בקניה באתר הוא המבחר הגדול, היתרון בקניה בארץ הוא הזמינות המיידית. אם נבחר באפשרות שילוח הזולה ביותר (עם דילטס בכל אופן, לא בדקתי חברות אחרות) נקבל כעבור חודש/חודש וחצי, כאילו הזמנו מאלי אקספרס. 
הערה חשובה: מיכלי לחץ אסור לשלוח לארץ. זה אומר אריזות תרסיס למינהן - כולל בודי ספריי. החידוש שנכנס לאחרונה מאפשר לשלוח מיכל לחץ בעלות נוספת של 20$ מעבר לעלות המשלוח הרגילה שבחרתם. 

את ההזמנה הנוכחית עשיתי עם משלוח ימי אווירי שעלה מ-20$ ל-23$ ועוד תוספת 20$ עבור טיפול במיכל לחץ.
עליתם לי הרבה כסף, חמודים!

מה האלטרנטיבות לקניה?
1. קרמים ובודי ספריי נמכרים בדיוטי פרי במחיר של 17.5$ ליחידה (כ-65 שקלים).
2. בפרפומריות נבחרות בארץ אפשר למצוא ב-55 שקלים (מבחר דל).
3. האלכו-ג'ל הקטנים נמכרים בדיוטי פרי במחיר של 2$ ליחידה. באתר נמכרים במבצע של של 5 ב-7$.
4. בפולין יש חנויות של באת אנד בודי. ראיתי בקניון זלוטי בורשה ובקניון סילסיה סיטי סנטר בקטוביץ (בטוח יש עוד מקומות). בעבר לא קניתי בפולין כי העדפתי לשמור משקל במזוודה לדברים אחרים, קל מאוד להעמיס שם. 

אם אתם בכל זאת מחליטים לקנות מהאתר, אני מציעה כל הזמן לבדוק אותו כי המבצעים שם משתנים ויש הכל הזמן. בתקופה שאני בדקתי היו קרמים ב-7$ (המחיר הרגיל הוא 12.5$), בודי ספריי ב-5$ (המחיר הרגיל הוא 14.5$), קנה 3 קבל 3 (המבצע הרגיל בטיפוח גוף הוא 3+2), הנחה על נרות ועוד.

מחכה כבר לנסות אתכם 😍


Toasted Paraline & Pear - ריח מתוק, לא כל כך מורגש אגס אך הפרלין דומיננטי. מאוד עמיד כבודי מיסט, מומלץ גם כקרם, קוצר מחמאות.
Wild Blackberry & Vanilla - ריח פרשי, וניל עדין, יותר פירות יער, מרגישים על הגוף אך השובל חלש.
Pink Velvet Cupcake - צריכה לנסות.
Outumn Nights - צריכה לנסות.
Sweet Cinnamon Pumpkin - צריכה לנסות.
Marshmallow Pumpkin Latte - צריכה לנסות.