אוזניות בלוטוס שוות !

אומנם לא ביוטי (טוב סוג של, בכל זאת מעטרות את האוזן) אבל -
אוזניות מצויינות שקניתי וחייבת להמליץ עליהן!
אין מצב להחליק את הטוב הזה ככה בחפיף, רוצה לתת להן דגש וכבוד!
סאונד ברמה גבוהה, מחיר טוב, נראות אש ומסננות רעשים בצורה יוצאת מן הכלל, כולל קיטורים של ילדים ובכי ("אמא הוא הוא לקח לי/ חצוף/ דיייי/ תגידי לה/ אמאאאאא בואי"). איפה הייתם כשהגדולה שלי נולדה ובכתה בלי הפסקה, אה? תגידו לי.


הכיוון שלי באוזניות היה Over Ear, אוזניות שעוטפות את האוזן בתקציב של כ500 שקלים (בסוף יצא פחות).
בארץ לא מצאתי אוזניות בתקציב ובאיכות מניחה את הדעת. אחרי חיפושים וקריאת אינסוף המלצות הגעתי לאוזניות קווין Cowin E7 הנמכרות באמזון
לא אלאה במפרט טכני המלא, אפשר לקרוא אותו באמזון. נסכם ש-14,000 ביקורות עם דירוג ממוצע של 4.3 כוכבים, אומר שיש דברים שווים בגו.


אריזה יוקרתית

המארז כולל קייס רך לנשיאה 

בנוסף לשחור, האוזניות מגיעות במלא צבעים יפים: כחול, ירוק, סגול, אדום, לבן. למה הלכתי על שחור? כי לא ידעתי מה להחליט.

כך הן נראות בתוך האריזה

גימור יוקרתי

האוזניות קלות לתפעול. אני אוהבת שהפתיחה והכיבוי היא עם מתג לעומת כפתור הפעלה, כך שאי אפשר לפספס פתיחה.
מי שזרק בטעות את ההוראות לפח (איך עשיתי זאת?😮) יכול למצוא את המפרט לתפעול באתר של קווין. הבעיה, שהוראות הפעלה רשומות ממש בקטן, אי אפשר לראות גם לא בהדפסה. לא מצאתי לכך פתרון, מי שמוצא נא לעדכן אותי.
בתוך הקייס מוכנות לנשיאה

קניה ומשלוח:
אוזניות שחורות עולות 60$ והצבעוניות 70$. יש קופון הנחה 10$ לכולן. צריך לסמן את האפשרות ובעת ביצוע התשלום ההנחה מתעדכנת.
אמזון לא שולחים את האוזניות לארץ ואת המשלוח צריך לעשות עם חברת שליחויות. אני הזמנתי עם דילטאס, עשיתי איתם הזמנות בעבר ותמיד הגיע בשלום.
בדילטס יש כל מיני אפשרויות שילוח. הזולה ביותר עולה 20$ דרך הים ומגיעה אחרי חודש. האפשרות טובה למי שלא בלחץ על המשלוח (עדיין מהיר יותר מאלי אקספרס), כמובן יש אפשרויות שילוח שונות ומהירות יותר.