אודמים עמידים של סקארה

הי בנות, 

לפני חודשים סיפרתי לכם על השקת מוצרי גבות סקארה ועל מספר מוצרים שיצא לי לנסות.
אני כל כך מתלהבת מהאודמים, שניסיתי, שחייבת לתת להם כבוד ראוי ולספר עליהם בפוסט אישי 😊.

יש קטע בלקבל מוצר שלא אתה בחרת, כי אתה נחשף למוצרים שלא בהכרח היית קונה ולסקארה אני לא נכנסת לקניות, אלא אם כן זה עבור מסיר לק וגם זה הפסקתי (קונה בנייל סטודיו), לכן ההפתעה שלי אמיתית, אובייקטיבית ואני שמחה על הרגע הזה שגיליתי אותם.
אודמים עמידים סקארה צילום יחצ

האודמים העמידים של סקארה פשוט להיט ! איכות ומחיר טמונים במוצר אחד !

בעידן הזה של השפע, שהכל מהיר, מתקתק... כל הזמן יש משהו חדש, עד שאתה מתרגל לדבר מגיע דבר אחר - לעיתים אין מקום/טעם להשקיע במוצרים יקרים. אודם מאוד מתאים לקטגוריה של תחלופה מהירה: אודם הוא ענין של מצב רוח, עונה, חשק, אודם מחליפים כל הזמן.
צ'מעו סיפור:
שנה שעברה נחתה עלי  דודה של צבע אדום. לא מצאתי אודם אדום לשביעות רצוני עד שהנחתי ידי על עפרון שפתיים דווקא של קלרינס. השתמשתי איתו שבועים/שלושה, מאוד נהנתי ונמאס. אין לי הסבר מה קרה, למה נמאס, פשוט די. כחודשיים לאחר מכן, לקחתי במסגרת back to mac את האודם Russian Red. נכון שגם הוא אדום אבל יש לי סגנון מסויים של צבעים, את רובם יש לי ואודם אדום לא, אז לקחתי. אתם חושבים שהשתמשתי? לא. כנראה פגה תקופת הצבע האדום. עוד אודם למלאי.  
עכשיו, העפרון של קליניק עלה מאה שקלים, האודם של מאק עולה גם כמאה שקלים, תחשבו, 200 שקלים שוכבים במגירה כאבן שאין לה הופכין מחכים שאולי פעם יבוא לי להשתמש ובאסה לזרוק.

← בדיוק עבור זה, נכנסים האודמים המושלמים של סקארה לתמונה.

     ← להוציא סכום פעוט, להשתמש עד שנמאס ולהעיף, לקנות חדש. כמה נהדר!


האודמים שאני מדברת עליהן אלו אודמים עמידים lipStay והם מוצלחים מכמה סיבות:

1. איכות, איכות, איכות, איכות טובה. אני יכולה לומר שמרקם האודם באותה רמה של סמאשבוקס שלי, לא מצאתי הבדל בנעימות השימוש וטיב החומר.
2. מרקם סמיך, מעולם לא נזקקתי לתיקון. אפשר ונכון לתחום גבולות עם עפרון שפתים אבל אני לא מרגישה צורך כי האודם יבש ולא נשפך לצדדים.
3. אפליקטור מדוייק בנוי היטב תורם למריחה קלה ונעימה.
4. אינם מייבשים את השפתיים חרף היותם בעלי גימור מאט.
5. מתייבשים מהר על השפתיים.
6. עמידות טובה! לא מכתימים כוס שתיה, שורדים ארוחה קלה וצריך לחדש רק באמצע.
7. אריזה בעלת מראה יוקרתי. מיכל שקוף מאט תואם את טיב הגימור. כשמוציאים את האפליקטור מהמיכל, לקראת הסוף יש מעין מעצור, קטע צר כזה, שמונע מהמברשת לצאת עם נטיפי צבע (בסמאשבוקס אותו הדבר). 
8. מבחר עשיר, 44 גוונים! אפילו מצאתי את האפור שלי תואם סמאשבוקס (בעשירית מחיר).
9. מחיר, מחיר, מחיר... כל הטוב הזה ב-14.90 שקלים בלבד, כמות 5 גרם. עכשיו ספציפית יש בחנות מבצע על האודמים 1+1, יעני ב-15 שקל את קונה שניים, 7.5 שקלים לאודם ! ! 

בנות, לעוף מהר ולהצטייד בכמות, שווה!

הצבעים שאני אוהבת כרגע:

מספר 15 - נדיר ביופיו מעין הכלאה של חום סגול, צבע מחמיא מאוד, עבור בהירות עור יצור מראה דרמטי.
מספר 42 - חום משגע!
מספר 01 - ניוד, חיפשתי צבע שדומה למאק Velvet Teddy
מספר 28 - ניוד כהה, כמו קודמו, חיפשתי צבע שדומה למאק Velvet Teddy, הוא דומה ל-01 אך כהה ממנו.