הזמנה מ- iherb

גודיז

מגיע הקטע הזה, שאת אומרת "טוב, צריכה ויטמינים, איזה כיף, אפשר להזמין מאייהרב"!!!😀 

אין מה לעשות, ויטמינים ועוד הרבה דברים אחרים יותר כיף לבזבז באינטרנט מאשר בפארם". 

למה זה? 

כי באתר המופלא iherb הכל קיים, שפע בלתי נדלה, איכותי, יותר זול והכי נחמד - שבמילא את כבר קונה אז אפשר להעמיס דברים שונים מכל טוב. גם ככה יש דמי משלוח, גם ככה כמה שאת קונה יותר דמי משלוח מצטמצמים וקונים משם פעם ב...אז יאללה, לקחת כל מה שאפשר, גם מה שפחות צריך. הרי לא תכנסי לאתר במיוחד בשביל להזמין חמאת בוטנים מופלאה עם קינמון וצימוקים, שעולה 20₪ עם דמי משלוח 30₪ 😕.

יש כאלו שעושות הזמנה "טאק טאק טאק" נגמר סיפור. 

אצלי - לוקח שעות, ימים. כל יום בקטנה, חופרת, מסתכלת, בודקת, חושבת. זמן תרפיה.

בזמן הקורונה, אייהרב הבינו שזמני משלוח ארוכים להחריד ועברו למשלוחי DHL. החסרון, שזה יקר עבור פריטים בודדים, היתרון, שמשלוח מגיע מהר בטרוף: 4 ימים והמשלוח היה אצלי עד פתח הבית

אז מה הזמנתי 😊

את הויטמינים הרצויים - 

B12 - אוהבת את החברה Now Foods. מכל המוצרים שלהם, שהזמנתי עד כה שבעתי נחת. 

מולטי ויטמין לאישה סוכריות גומי - כי אחרי שקניתי טבליות ויטמין, בארץ דווקא, גיליתי שהן לא נעימות לבליעה. קשות כמו אבן, נתקעות בגרון, מומלץ לקחת אותן אחרי ארוחה אחרת הטעם המתכתי שלהם עולה וזה בלתי נסבל. הסוכריות גומי לעומת זאת, ממש טעימות. מתוקות במידה, לוקחת 2 סוכריות בבוקר עם הB12 ונהנת. על הדרך גם מעביר לי טעם למשהו מתוק. חסרון אחד קטן: נגמר מהר, כי לוקחים 2 סוכריות. 

מולטי ויטמין נוסף לאישה סוכריות גומי - כי אם כבר מזמינים אז העמסתי לתקופה. עדכון: לא אהבתי את המולטי ויטמין. הוא מאוד מאוד מתוק, ממש OVER וחתרה מכך, צריך לקחת 3 סוכריות, כאילו הרעלת סוכר לוריד, העפתי לפח.

שמן שקדים - כי אני משתמשת איתו בחורף כקרם פנים, כי זהו שמן נשא לכל תמצית אתרית. המחיר זול בצורה הזויה, בסופר פארם שמן של ארומה סנס (מעולה!) עולה 35₪ כמות 100 מ"ל. למעשה, זה שהזמנתי מאייהרב, נראה אותו הדבר רק בקבוק שקוף.  

סרום רטינול - כי הגיע הגיל, ואם לא יועיל בטח לא יזיק. עדכון: מאוד נעים לשימוש, מחליק על העור, נספג מיידית ללא תחושת שומניות, דרושה כמות קטנה, ממש גרגיר אפונה לכל הפנים ומספיק אפילו לצוואר, פעם הבאה להזמין כמה. 

קרם חמאת שיאה מועשר בפצ'ולי - כי אני מאוד אוהבת קרמים שומניים בחורף, כי חמאת שיאה נהדרת. הקרם נספג לאט ומרגיש שומני על העור, זה קרם למרוח וללכת לישון, לתת לו לעשות עבודת לילה. הפצ'ולי מוסיף ריח נהדר. הוא טוב לשימוש בעונת מעבר כי בחורף הוא מתקשה (כמו שמן קוקוס) ולא נוח לגרד ממנו קרם. בעונת מעבר הוא יותר רך.

4 ממרחי חמאת בוטנים! של החברה האהובה עלי Peanut Butter&Co, שיספיק להרבה זמן 😊. 

חמאת בוטנים עם קינמון צימוקים - מתאימה לאוהבי קינמון ומתוק. זה ממרח של לאכול עם כפית ולהתענג על כל ביס.

חמאת בוטנים עם מייפל - לא מתוקה כמו סקיפי דבש ולא מלוחה כמו חמאת בוטנים סטנדרטית, שילוב מעניין.

חמאת בוטנים עם שוקולד לבן - לא מרגישה שוקולד לבן אבל טעים. השוקולד מקנה לממרח מתיקות שאינה בעלת טעם של דבש או סוכר. 

חמאת בוטנים עם שוקולד מריר - הייתי מאוד חשדנית לגבי השילוב והופתעתי לחיוב. השוקולד משתלב יופי עם הבוטנים ואינו מריר מדי.

לסיכום: ממליצה על כל מה שהזמנתי, יש ממרח שטרם ניסיתי והוא חמאת בוטנים עם דבש אז יש מוטיבציה לבצע הזמנה נוספת בקרוב💚.