הזמנה מבאת אנד בודי וורקס

בלק פריידי האחרון (נובמבר 2018) נתן עלי אותותיו והפגיז אותי במוד של קניות, הפעם לשם שינוי, לא בגדים של אולד נייבי לילדים 😊 אלא עבורי.
אמת, אין כמו להביא בעצמך מארה"ב אבל אני לא טסה לשם בקרוב והעניין עם הנרות, שהם כל כך כבדים (411 גרם רק הנר ללא המיכל), אי אפשר לבקש מחבר שטס להביא אותם, פדיחה, יש להתחשב 😛



אוקצור, צריך להעזר בחברת שליחויות ולשלם על המשלוח.
יש הרבה חברות חיצוניות, שעושות שליחויות לארץ, הפעם הזמנתי לראשונה עם דילטאס ומרוצה.

מחיר השליחות מחושב לפי משקל. מה שסבבה, שבבלק פריידי היו הנחות יפות על משלוח אקספרס. שילמתי 35$ (133 שקלים) על משלוח והגיע אלי משהו כמו עשרה ימים, אולי פחות.

מי שלא מכירה את הנרות של Bath and Body Works - זה הזמן, התמכרות!
ריחניים בצורה מטורפת, בינתיים לא מצאתי משהו בארץ, שעומד בסטנדרטים של ריח חזק מאוד, אי אפשר לפספס כשנכנסים לחדר.

לנרות של באת' אנד בודי יש שני גדלים:
ענק - משקל 411 גרם נטו
קטן - משקל 198 גרם נטו
הנתון הזה חשוב לידיעה - כי המשקל ברוטו למשלוח גדול מהנטו שיוצא בהזמנה מהאתר וזה משפיע על עלות המשלוח עם חברת השליחויות.
נר (החלק הלבן) במצב חדש שוקל 411 גרם ללא המיכל

המיכל האדום והמכסה כבדים ומוסיפים משקל למשלוח 

ריחות מועדפים -
באתר של באת' אנד בודי, בעזרת לחיצה על נר נקבל פירוט מרכיבים. אם יש לכם ניחוח מועדף, נניח תפוח, אגס, סוכר וכו' אפשר לרשום בחיפוש מעלה ואז האתר מביא את כל המוצרים, שקיים בהם המרכיב שבחרתם.

אפשר שעות לחפש באתר או לעשות מה שאני עשיתי 😋 עלא באב אללה, בחרתי אקראי ומה שיהיה יהיה.

** תוצאות ההתנסות שלי עד כה 

(ספויילר: הולכת להשתמש הרבה במילה מטורף) - 


White Gardenia - בגלל שאני אוהבת את הגרדניה של הרמס, הלכתי על ריח גרדניה, שמשחק אותה מושלם! ריח מטורף, אפילו הבעל התתרן שלי נהנה.
Champagne Toast - ריח מטורף בכל החדר, מתקתק משהו, בגללו הולכת להזמין בפעם הבאה את כל סדרת הקרמים.
Berry Spritzer - הפתעה אבל לא עפתי, ריח עדין ואני אוהבת חזקים יותר. מה שכן, הוא מורגש אם כי חלש לעומת הקודמים.
Winter Candy Apple - ריח עדין, מורגש כשנכנסים לחדר אבל לא חזק כמו הראשונים. הקרם גוף חוגג בגדול, נשאר ריח בכל החדר גם כשמורחים רק את הידים.
Frosted Cranberry - טרם ניסיתי, אעדכן.
זה מה נשאר מהנרות אחרי חודשיים של שימוש פלוס חצי נר נוסף

עלויות:

🎀 ההזמנה מבאת אנד בודי עלתה 64$ (248 שקלים) עבור 5 נרות (50 שקלים לנר), את הקרם גוף קיבלתי מתנה עם קוד קופון, שהיה קיים באותה תקופה.
🎀 המשלוח עם דילטס עלה 33$ (125 שקלים).
🎀 סה"כ ההזמנה כולל משלוח עלתה 100$, כמעט 400 שקלים וזה יוצא 76 שקלים לנר (ללא הקרם גוף).